Spotify اعلام کرده است که خدمات بلیط یک “آزمایش” است
Spotify پلتفرم بلیط خود را با نام Spotify Tickets راه اندازی کرده است.
این پلتفرم به کاربران امکان میدهد مستقیماً از Spotify بلیط خریداری کنند، که در حال حاضر رویدادهای زنده در ایالات متحده را از جمله Dirty Honey، Limbeck و Annie DiRusso پوشش میدهد.
Spotify علیرغم اینکه کنسرتهایی در فروش دارد، اعلام کرده است که خدمات فروش بلیط فقط «آخرین آزمایش» آنهاست و یک برند رسمی نیست.
سخنگوی Spotify در بیانیه ای به Billboard گفت: «در Spotify، ما به طور معمول محصولات و ایده های جدید را برای بهبود تجربه کاربری خود آزمایش می کنیم.»
«برخی از آنها در نهایت مسیر را برای تجربه کاربری گستردهتر ما هموار میکنند و برخی دیگر فقط به عنوان یادگیری مهم عمل میکنند. Tickets.spotify.com آخرین آزمایش ما است. در حال حاضر هیچ خبر دیگری برای به اشتراک گذاشتن در مورد برنامه های آینده نداریم.»
اخیرا، اد شیرن اولین هنرمندی بود که در Spotify صد میلیون دنبال کننده داشت.
این فرد تقریباً 20 میلیون دنبال کننده از آریانا گرانده که 81.64 میلیون دنبال کننده دارد، بالاتر است.
در فهرست ده نفری که بیشترین فالوورها را دنبال میکنند، نامهای آشنا مانند دریک، بیلی آیلیش و تیلور سویفت دیده میشود. با کمال تعجب، ادل تنها 40.42 میلیون دنبال کننده دارد.