برای مشاهده صفحه قوانین خرید در صفحه جداگانه اینجا کلیک کنید.

کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب شما به جهت بازدید از سایت spotify-acc.ir ، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از خرید هر محصول به منزله پذیرفتن این قوانین می باشد، تقاضا مینماییم مفاد زیر را مطالعه نمایید:

این توافقنامه از یک طرف از جانب وبسایت spotify-acc.ir و از طرف دیگر از جانب مشتری از لحظه استفاده از خدمات سایت قابل استناد است.

تعاریف:

کاربر: شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما کاربر محسوب میشوید.

سایت: : وب سایت اینترنتی spotify-acc.ir است.

شرایط و قوانین و یا توافقنامه: قرارداد قانونی که شما با ما می‌بندید و شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و مقرراتی می‌شود که در وبسایت ما وجود دارد.

ساعت کاری: روز های کاری وبسایت spotify-acc.ir از شنبه تا پنجشنبه می باشد و ساعات کاری این وبسایت از ساعت 10 الی 18 می باشد. تعطیلات رسمی تعطیل میباشد.

محصول مجازی: محصولات مجازی شامل تمامی محصولات سایت اعم از اشتراک های پریمیوم سرویس ها و اپلیکیشن ها است.

حقوق، مسئولیت ها، قوانین و مقررات کلی

با توجه به اینکه وبسایت spotify-acc.ir در ایران فعالیت میکند کاملا مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.


خرید محصولات و یا استفاده هر یک از خدمات این spotify-acc.ir به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت است.


قوانین اختصاصی هر محصول داخل صفحه محصول نوشته شده است کاربر علاوه بر پذیرفتن قوانین این صفحه، موظف به خواندن قوانین اختصاصی محصول مورد نظر خود در صفحه محصول می باشد و خرید محصول به منزله پذیرفتن آن قوانین است.


spotify-acc.ir جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر در قوانین و شرایط استفاده از وبسایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده دوره ای این صفحه اقدام نمایند.


اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی اطلاعات خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود و کاربر باید برای پیگیری سفارش با پشتیبانی ارتباط برقرار کند. همچنین spotify-acc.ir مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس ‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.


سایت spotify-acc.ir در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.


سایت spotify-acc.ir در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

قوانین مربوط به فروشگاه spotify-acc.ir


سفارش شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود و خریدار موظف است برای دریافت اطلاعات ایمیل خود را چک کند.


در صورتی که بعد از 24 ساعت محصول به ایمیل شما ارسال نشد ممکن است مشکلی در سفارش شما باشد و خریدار موظف است از طریق ایمیل p.pedram.t@gmail.com یا پیام به واتساپ 09396418266 خرید خود را پیگیری کند.

شماره تماس سایت تنها برای سوالات قبل از خرید است و هیچ مسئولیتی در برابر پاسخگویی به خریداران ندارد. مشتری موظف است برای پشتیبانی محصول خریداری شده از طریق شماره واتساپ و ایمیل پیام ارسال نماید.


استرداد وجه پس از پرداخت و خرید محصول به هیچ وجه وجود ندارد و تحویل محصول قطعی می باشد.


spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات مجازی ندارد.


امکان تعویض محصول خریداری شده با محصول دیگر به هیچ عنوان وجود ندارد. کاربر باید در خرید محصول مورد نظر خود دقت نماید.


در صورتی که موجودی محصولی در spotify-acc.ir به پایان برسد یا دلیل دیگری برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای spotify-acc.ir محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و مشتری باید سفارش را از طریق پشتیبانی پیگیری کند.


در صورت اشتباه توسط خریدار در هنگام ثبت سفارش و آماده سازی محصول جهت تحویل، مبلغ پرداخت شده قابل عودت نمیباشد.

قوانین مربوط به محصولات spotify-acc.ir

  1. مدت زمان تحویل سفارش در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 24 ساعت به طول بی انجامد و در شرایط خاصی از طرف ما، ممکن است این زمان تا چهل و هشت ساعت کاری افزایش یابد.
  2. استرداد وجه به علت اتمام رسیدن سفارش گیری آن محصول توسط ما و یا اماده نشدن سفارش مشتری در بازه زمانی تعیین شده امکان پذیر است و استرداد وجه به هیچ دلیل دیگری امکان پذیر نیست.
  3. در صورتی که “اکانت دارم، پرمیوم بشه” را خریداری کرده باشید و به دلیل لیمیت شدن اکانت شما قابل تمدید یا پریمیوم شدن نباشد. اکانت جدید تحویل داده می شود و اکانت روی ایمیل ما ساخته خواهد شد و بعد از اولین ورود می توانید ایمیل را تغییر دهید. دلایل پرمیوم نشدن روی اکانت شخصی شما، تنها توسط مجموعه spotify-acc.ir تشخیص داده می شود و کاربر موظف است آن را قبول کند.
  4. در صورتی که کاربر فقط تمایل به پرمیوم شدن روی اکانت شخصی خود را دارد و اکانت جدید را نمی‌پذیرد ضروری است قبل از خرید محصول و پرداخت هزینه اطلاعات ورود به اکانت خود را برای پشتیبانی سایت spotify-acc.ir ارسال کند و پشتیبانی اطلاع دهد امکان پرمیوم شدن روی اکانت شخصی وجود دارد یا خیر. در صورتی که کاربر محصول را به صورت “اکانت دارم، پرمیوم بشه” خریداری کند و قبل از خرید، کاربر تاییدیه پرمیوم شدن روی اکانت خود را از پشتیبانی سایت نگرفته باشد، به هر دلیلی ممکن است اکانت جدیدی برای کاربر ارسال شود و سایت spotify-acc.ir هیچگونه مسئولیتی برای پرمیوم شدن روی اکانت شخصی کاربر را ندارد.
  5. در صورتی که کاربر “اکانت دارم، پرمیوم بشه” خریداری می کند نیاز هست یک بار رمز خود را تغییر دهد و رمز جدید را برای ما ارسال کند. اسپاتیفای برای ورود دوم اگر رمز زمان زیادی تغییر نکرده باشد با رمز فعلی وارد نمی شود و خطای اشتباه بودن رمز میدهد. در صورتی که نتوانیم به اکانت شما وارد شوید به دلیل اشتباه بودن رمز یا ننوشتن ایمیل و رمز در کادر مشخص شده در سبد خرید، اکانت جدید برای کاربر ارسال می شود.
  6. ممکن است ریجن های مختلفی برای شما فعال شود و هیچگونه تضمین ریجنی نداریم. طبق سیستم اسپاتیفای، باید با ای پی ریجن اکانتتون وارد اکانت بشوید تا از پرمیوم خارج نشود در این صورت از گارانتی سایت ما خارج خواهد شد و تعویض یا عودت وجه انجام نمیشود. هنگام تحویل اکانت ریجن اکانتتون اعلام می شود.
  7. با تغییر ریجن اشتراک فمیلی به پایان میرسد. تغییر ریجن نباشید از طرف کاربر روی اکانت تحویل داده شده انجام گیرد با ایجاد تغییر ریجن از حالت پرمیوم خارج خواهد شد و ما هیچگونه مسئولیستی نداریم همچنین امکان بازگشت مبلغ یا تمدید مجدد اشتراک وجود ندارد.
  8. هنگام ثبت سفارش نسبت به وارد کردن ایمیل و شماره تماس صحیح دقت کنید، چرا که مشخصات محصولات مجازی برای خریداران ایمیل و پیامک میگردد.
  9. قوانین اکثر محصولات مجازی spotify-acc.ir بعلت متفاوت بودن شرایط هر محصول در بخش «توضیحات محصول» صفحه همان محصول شرح داده شده است و در این صفحه دیگر ذکر نشده است و ثبت سفارش به معنای قبول تمامی نکات و قوانین ذکر در بخش «توضیحات محصول» میباشد.
  10. محصول اشتراک پرمیوم اسپاتیفای که به صورت فمیلی ممبر (عضوی از اکانت اصلی) پرمیوم می شود، به دلیل ماهیت وابسطه بودن به اکانت پرمیوم اصلی، ممکن است اکانتی که به کاربر تحویل داده میشود قبل از اتمام اشتراک مدت زمان خریداری شده، هرچند وقت یکبار از پرمیوم خارج شود و کاربر موظف است به پشتیبانی سایت اعلام کند و پشتیبانی اکانت جدید برای مابقی زمان اشتراک کاربر ارسال میکند. خریدار خدمات با عنوان “اشتراک پرمیوم اسپاتیفای” باید بداند در این سرویس امکان قطع شدن پرمیوم و اطلاع رسانی به پشتیبانی سایت وجود دارد و در صورتی که با تعویض اکانت و خارج شدن از حالت پرمیوم تا زمان ارسال اکانت جدید، مشکلی دارد باید محصول خرید شخصی پرمیوم را خریداری کند تا مشکل قطعی وجود نداشته باشد.
  11. درصورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله تایید بودن صحت آنها توسط مشتری است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد spotify-acc.ir مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  12. در صورت وجود هرگونه مشکل در تحویل اکانت اعم از شارژ یا ارسال نشدن اکانت بیش از بیست و چهار ساعت، مشتری موظف است با پشتیبانی ایمیل یا برنامه واتساپ در ارتباط باشد و این مورد را اطلاع دهد تا بررسی شود.

شرایط فورس ماژور:

  1. تمامی محصولات مجازی سایت spotify-acc.ir بعلت تحریم ها ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و در صورت به وجود آمدن تحریم و یا سختگیری هایی از سوی پلتفرم یا سرویس خریداری شده، spotify-acc.ir هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت، هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت شده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی وارد شده به خریداران ندارد.
  2. spotify-acc.ir تنها خدمات خرید پرمیوم برای برنامه ها و سرویس ها را انجام میدهد و مدیر برنامه مدنظر نیست. در قبال تغییرات سرویس یا برنامه (اسپاتیفای) ، قطع بودن سرویس یا برنامه و موارد مربوط، بعد از تحویل اکانت مسئولیتی نداریم و طرف کاربر، برنامه یا سرویس (اسپاتیفای) می باشد و نیاز است کاربر منتظر برطرف سازی مشکل از طرف خود برنامه اسپاتیفای باشد و هیچگونه عودت وجه یا اشتراک مجدد از طرف spotify-acc.ir انجام نمی شود.

حقوق و تعهدات کاربران و مشتریان:


خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش در صورتی که بعد از 24 ساعت سفارش تکمیل نشده بود این کد را برای پشتیبان سایت ارسال کند.


خریدار باید آگاهی کافی نسبت به محصول مورد نظر کسب کند سپس اقدام به خرید کند، spotify-acc.ir در صفحه محصول مواردی را در رابطه با آن سرویس ذکر می کند و درباره آن سرویس و نسخه پرمیوم یا همان نسخه ای که خریداری می کنید تولید محتوا می کند اما به دلیل اینکه محصولات سرویس های خارجی هستند و صاحب سرویس ها نیستیم، spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.


کاربر موظف است در ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را رسمی و داشتن ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری و بی احترامی، پشتیبان می توانید گفتگو را خاتمه دهد و سفارش مشتری بدون عودت وجه لغو شود و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.


کاربر باید اطلاعات خواسته شده از طرف سایت، در مراحل خرید را به صورت صحیح در سایت ثبت نمایند و مسئولیت هرگونه اشتباهی برعهده کاربر خواهد بود.
هر فرد حقیقی با داشتن حداقل ۱۸ سال کامل می‌تواند از spotify-acc.ir خرید انجام دهند و افراد زیر 18 سال باید با اجازه ی والدین از سایت spotify-acc.ir خرید کنند و از سرویس ها استفاده کنند.

قوانین پشتیبانی


پشتیبانی spotify-acc.ir از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 الی 18 می باشد و روز های تعطیل پاسخگو نمیباشد.


پشتیبانی spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی جهت راهنمایی، پاسخگویی و رفع مشکلات فنی سرویس ها و پلتفرم هایی که خریداری کرده اید ندارد و پشتیبانی تنها در خصوص بررسی صحت اشتراک خریداری شده می باشد.


پاسخگویی تلفن، تنها در خصوص سوالات قبل از خرید محصولات است و پشتیبانی (از زمانی که محصول را خریداری کرده اید) از طریق پیام به پشتیبان واتساپ و ایمیل سایت انجام می شود. در پاسخگویی تلفنی هیچگونه رسیدگی به سفارشات و مشکلات کاربر پاسخ داده نخواهد شد.


پشتیبانی تنها پیام در واتساپ و ایمیل درج شده در صفحه تماس با ما می باشد.


پاسخ پشتیبانی ممکن است بین 1 ساعت تا 24 ساعت کاری به طول بی‌انجامد

توافقات نهایی:


کاربر تصدیق می‌نمایند که شرایط استفاده از spotify-acc.ir را به‌طور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم می‌باشند.


هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.


در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.

فهرست