برای مشاهده صفحه قوانین خرید در صفحه جداگانه اینجا کلیک کنید.
کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب شما به جهت بازدید از سایت spotify-acc.ir ، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از خرید هر محصول به منزله پذیرفتن این قوانین می باشد، تقاضا مینماییم مفاد زیر را مطالعه نمایید:
این توافقنامه از یک طرف از جانب وبسایت spotify-acc.ir و از طرف دیگر از جانب مشتری از لحظه استفاده از خدمات سایت قابل استناد است.
تعاریف:
کاربر: شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما کاربر محسوب میشوید.
سایت: : وب سایت اینترنتی spotify-acc.ir است.
شرایط و قوانین و یا توافقنامه: قرارداد قانونی که شما با ما میبندید و شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاستها، دستورالعملها و مقرراتی میشود که در وبسایت ما وجود دارد.
ساعت کاری: روز های کاری وبسایت spotify-acc.ir از شنبه تا چهارشنبه می باشد و ساعات کاری این وبسایت از ساعت 9 الی 16 می باشد. تعطیلات رسمی تعطیل میباشد.
محصول مجازی: محصولات مجازی شامل تمامی محصولات سایت اعم از اشتراک های پریمیوم سرویس ها و اپلیکیشن ها است.
حقوق، مسئولیت ها، قوانین و مقررات کلی
- با توجه به اینکه وبسایت spotify-acc.ir در ایران فعالیت میکند کاملا مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.
- خرید محصولات و یا استفاده هر یک از خدمات این spotify-acc.ir به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت است.
- کلیه اصول و رویههای spotify-acc.ir منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای اکسل تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
- قوانین اختصاصی هر محصول داخل صفحه محصول نوشته شده است کاربر علاوه بر پذیرفتن قوانین این صفحه، موظف به خواندن قوانین اختصاصی محصول مورد نظر خود در صفحه محصول می باشد و خرید محصول به منزله پذیرفتن آن قوانین است.
- spotify-acc.ir جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر در قوانین و شرایط استفاده از وبسایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده دوره ای این صفحه اقدام نمایند.
- اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی اطلاعات خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمیشود و کاربر باید برای پیگیری سفارش با پشتیبانی ارتباط برقرار کند. همچنین spotify-acc.ir مسئولیتی در قبال خرابیها و یا عدم سرویس دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.
- سایت spotify-acc.ir در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
- سایت spotify-acc.ir در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.
قوانین مربوط به محصولات spotify-acc.ir
- مدت زمان تحویل سفارش در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 24 ساعت به طول بی انجامد و در شرایط خاصی از طرف ما، ممکن است این زمان تا چهل و هشت ساعت کاری افزایش یابد.
- استرداد وجه به علت اتمام رسیدن سفارش گیری آن محصول توسط ما و یا اماده نشدن سفارش مشتری در بازه زمانی تعیین شده امکان پذیر است و استرداد وجه به هیچ دلیل دیگری امکان پذیر نیست.
- محصول اشتراک پرمیوم اسپاتیفای که به صورت فمیلی ممبر (عضوی از اکانت اصلی) پرمیوم می شود و یک خدمات ارزان و اقتصادی میباشد. به دلیل ماهیت وابسطه بودن به اکانت پرمیوم اصلی، ممکن است اکانتی که به کاربر تحویل داده میشود یا پرمیومی که انجام میشود قبل از اتمام اشتراک مدت زمان خریداری شده، هرچند وقت یکبار از پرمیوم خارج شود و کاربر موظف است به پشتیبانی سایت اعلام کند و پشتیبانی اکانت جدید برای مابقی زمان اشتراک کاربر ارسال میکند. خریدار خدمات با عنوان “اشتراک پرمیوم اسپاتیفای” باید بداند در این سرویس امکان قطع شدن پرمیوم و اطلاع رسانی به پشتیبانی سایت وجود دارد و در صورتی که با تعویض اکانت و خارج شدن از حالت پرمیوم تا زمان ارسال اکانت جدید، مشکلی دارد و میخواهد در دوره اشتراک دائم روی اکانت خود پرمیوم باشد و قطع نشود باید محصول پرمیوم ایندویژوال را خریداری کند.
- در صورتی که “اکانت دارم، پرمیوم بشه” را خریداری کرده باشید و به دلیل لیمیت شدن اکانت شما قابل تمدید یا پریمیوم شدن نباشد. اکانت جدید تحویل داده می شود و اکانت روی ایمیل ما ساخته خواهد شد و بعد از اولین ورود می توانید ایمیل را تغییر دهید. دلایل پرمیوم نشدن روی اکانت شخصی شما، تنها توسط مجموعه spotify-acc.ir تشخیص داده می شود و کاربر موظف است آن را قبول کند.
- در صورتی که کاربر فقط تمایل به پرمیوم شدن روی اکانت شخصی خود را دارد و اکانت جدید را نمیپذیرد ضروری است قبل از خرید محصول و پرداخت هزینه اطلاعات ورود به اکانت خود را برای پشتیبانی سایت spotify-acc.ir ارسال کند و پشتیبانی اطلاع دهد امکان پرمیوم شدن روی اکانت شخصی وجود دارد یا خیر. در صورتی که کاربر محصول را به صورت “اکانت دارم، پرمیوم بشه” خریداری کند و قبل از خرید، کاربر تاییدیه پرمیوم شدن روی اکانت خود را از پشتیبانی سایت نگرفته باشد، به هر دلیلی ممکن است اکانت جدیدی برای کاربر ارسال شود و سایت spotify-acc.ir هیچگونه مسئولیتی برای پرمیوم شدن روی اکانت شخصی کاربر را ندارد.
- ممکن است ریجن های مختلفی برای شما فعال شود و هیچگونه تضمین ریجنی نداریم. طبق سیستم اسپاتیفای، باید با ای پی ریجن اکانتتون وارد اکانت بشوید تا از پرمیوم خارج نشود در این صورت از گارانتی سایت ما خارج خواهد شد و تعویض یا عودت وجه انجام نمیشود. هنگام تحویل اکانت ریجن اکانتتون اعلام می شود.
- هنگام ثبت سفارش نسبت به وارد کردن ایمیل و شماره تماس صحیح دقت کنید، چرا که مشخصات محصولات مجازی برای خریداران ایمیل و پیامک میگردد.
- درصورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله تایید بودن صحت آنها توسط مشتری است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد spotify-acc.ir مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- در صورت وجود هرگونه مشکل در تحویل اکانت اعم از شارژ یا ارسال نشدن اکانت بیش از بیست و چهار ساعت، مشتری موظف است با پشتیبانی ایمیل یا برنامه واتساپ در ارتباط باشد و این مورد را اطلاع دهد تا بررسی شود.
قوانین مربوط به فروشگاه spotify-acc.ir
- سفارش شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود و خریدار موظف است برای دریافت اطلاعات ایمیل خود را چک کند.
- در صورتی که بعد از 24 ساعت محصول به ایمیل شما ارسال نشد ممکن است مشکلی در سفارش شما باشد و خریدار موظف است از طریق ایمیل p.pedram.t@gmail.com یا پیام به واتساپ 09396418266 خرید خود را پیگیری کند.
- شماره تماس سایت تنها برای سوالات قبل از خرید است و هیچ مسئولیتی در برابر پاسخگویی به خریداران ندارد. مشتری موظف است برای پشتیبانی محصول خریداری شده از طریق شماره واتساپ و ایمیل پیام ارسال نماید.
- استرداد وجه پس از پرداخت و خرید محصول به هیچ وجه وجود ندارد و تحویل محصول قطعی می باشد.
- spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات مجازی ندارد.
- امکان تعویض محصول خریداری شده با محصول دیگر به هیچ عنوان وجود ندارد. کاربر باید در خرید محصول مورد نظر خود دقت نماید.
- در صورتی که موجودی محصولی در spotify-acc.ir به پایان برسد یا دلیل دیگری برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای spotify-acc.ir محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و مشتری باید سفارش را از طریق پشتیبانی پیگیری کند. - در صورت اشتباه توسط خریدار در هنگام ثبت سفارش و آماده سازی محصول جهت تحویل، مبلغ پرداخت شده قابل عودت نمیباشد.
- در هنگام سفارش درباره روش ارتباط با کاربر سوال می شود و معیار ما برای ارتباط با کاربر با انتخاب خود کاربر انجام می شود. در صورت بروز مشکل در روند تکمیل سفارش با آن روش با کاربر در ارتباط خواهیم بود و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش مورد نظر با ارسال اکانت جدید پرمیوم به جای اکانت کاربر، تکمیل خواهد شد و ضمانتی برای آن سفارش نخواهد بود.
- در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش مورد نظر، تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
شرایط گارانتی
- گارانتی شامل خدمات “اشتراک پرمیوم اسپاتیفای” میباشد. این نوع اشتراک ، هر مدت زمانی خریداری شود دربازه های کوتاه مدت از پرمیوم خارج میشود و شامل گارانتی بی قید و شرط میباشد و در صورتی که اکانت از پرمیوم خارج شده باشه یا ایمیل خارج شدن از پرمیوم توسط پرمیوم اصلی دریافت کرده باشید با اطلاع شما به پشتیبانی واتساپ طی 48 ساعت کاری بعد از ارسال ایمیل و رمز صحیح خود برطرف خواهد شد، کاربر باید تا زمان بررسی صبر نمایید و این زمان از زمان اشتراک خریداری شده کم نمیشود و کاربر با تهیه این خدمات مقدار زمان خریداری شده اشتراک پرمیوم ناپیوسته خواهد داشت. برای داشتن پرمیوم پیوسته در یک اکانت نیاز است خدمات “پرمیوم وی ای پی” را تهیه کند.
- مدت زمان اشتراک شما به معنی مدت زمان گارانتی تعویض اکانت خریداری شده می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در پرمیوم اکانت شما در طول زمان اشتراک خریداری شده با ارتباط با پشتیبانی، محصول و خدمات مربوطه تعویض خواهد شد و اکانت جدید ارسال می گردد بدیهی است در صورتی که “اکانت دارم” تهیه کرده باشید در صورت بروز مشکل در پرمیوم حین اشتراک، اکانت جدید پرمیوم ارسال می گردد.
شرایط فورس ماژور:
- تمامی محصولات مجازی سایت spotify-acc.ir بعلت تحریم ها و مسائل مختلف کشور ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و در صورت به وجود آمدن تحریم و یا سختگیری هایی از سوی پلتفرم یا سرویس خریداری شده یا هرگونه تغییرات احتمالی مانند ملی شدن اینترنت که باعث شود اشتراک شما به صورت کامل تمام نشود و نتوانید از اشتراک خریداری شده استفاده کنید ، spotify-acc.ir هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت چرا که ما اشتراک را به صورت کامل فعال یا پرداخت کرده ایم و هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت شده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی وارد شده به خریداران ندارد.
- spotify-acc.ir تنها خدمات خرید پرمیوم برای برنامه ها و سرویس ها را انجام میدهد و مدیر برنامه مدنظر نیست. در قبال تغییرات سرویس یا برنامه (اسپاتیفای) ، قطع بودن سرویس یا برنامه و موارد مربوط، بعد از تحویل اکانت مسئولیتی نداریم و طرف کاربر، برنامه یا سرویس (اسپاتیفای) می باشد و نیاز است کاربر منتظر برطرف سازی مشکل از طرف خود برنامه اسپاتیفای باشد و هیچگونه عودت وجه یا اشتراک مجدد از طرف spotify-acc.ir انجام نمی شود.
شرایط عودت/ استرداد وجه
- در صفحه قوانین سایت و صفحه محصولات / خدمات که کاربر در حال خرید آن می باشد، توضیحات کامل و شفاف درباره خدمات ما و شرایط خدماتی که تهیه می کنید درج شده است و مشتری موظف به دانستن و خواندن آن ها می باشد، با توجه به اینکه خدمات اشتراکی می باشند هنگام تحویل به مشتری ظرفیت تعیین می شود لذا به هیچ عنوان امکان عودت وجه برای دلایلی از این قبیل که در این صفحات که توضیح داده شده است وجود نخواهد داشت.
- استرداد وجه برای سفارش هایی که وضعیت در انتظار دارند و اقدامی جهت تحویل محصول صورت نگرفته وجود دارد و سفارش هایی که در دست انجام هست به معنی آماده سازی خدمات می باشد استرداد وجه به هیچ عنوان وجود ندارد.
شرایط سلب مسئولیت
- فروشگاه spotify-acc.ir واسط خرید اشتراک محصولات و خدمات خارجی می باشد و مالک نرم افزار و سرویس نیست ، لذا مسئولیت تغییر در سیاست های سرویس ثالث و یا ناسازگاری برنامه یا سرویس با کامپیوتر و یا تلفن همراه کاربر ، بر عهدهی spotify-acc.ir نمی باشد ؛ از این روی ، به کاربران گرامی توصیه می شود ، پیش از خرید ، تحقیقات لازم را به عمل آورده و برنامه یا نرم افزار مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن اطمینان حاصل کرده و آنگاه اقدام به خرید نمایند.
- فروشگاه spotify-acc.ir هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد.
- در صورت بروز هر گونه مشکل که منشا وجود آن spotify-acc.ir نباشد؛ مانند: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی، تغییر سیاست های سرویس ثالث ، اختلال کارکرد سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ، مشکلات اینترنت کاربر ، مشکلات و محدودیتهای مخابراتی کشور و یا تحریم های بین المللی یا فیلتر شدن سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث و … مسولیتی بر عهده spotify-acc.ir از بابت جبران خسارت و برگرداندن هزینه های اصلی نخواهد بود.
- اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میگردد و ارتباطی با لحظه استفاده کردن شما از محصول و خدمات ندارد.
- کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه اجرای آن، روش استفاده، امکانات حقیق کافی را به عمل بیاورد. spotify-acc.ir مسولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
- کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین فروشگاه spotify-acc.ir، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت کند، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه اکسل نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
- در زمانی که امکان ارایه محصول به هر دلیل اعم از: اتمام موجودی، تغییر پلن ها یا اعمال تحریم از سمت سرویس ثالث و … وجود نداشته باشد، هیچ گونه الزامی جهت تحویل آن برای فروشگاه spotify-acc.ir وجود نخواهد داشت لذا در این موارد سفارش مربوطه لغو شده و مبلغ دریافتی تماما به حساب بانکی معرفی شده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.
- در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
- فروشگاه spotify-acc.ir می تواند در هر زمان و بدون دلیل کیفیت ارایه خدماتش را به صلاحدید خود تغییر دهد یا به ارایه خدماتش پایان دهد.
- spotify-acc.ir هیچ گونه مسولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیل های ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفه بررسی صندوق ایمیل به عهده خود کاربر است.
- spotify-acc.ir هیچ گونه مسولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هر گونه ایمیل از سمت سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث ندارد.
قوانین پشتیبانی
- پشتیبانی spotify-acc.ir از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 16 می باشد و روز های تعطیل رسمی تعطیل می باشیم.
- پشتیبانی spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی جهت راهنمایی، پاسخگویی و رفع مشکلات فنی سرویس ها و پلتفرم هایی که خریداری کرده اید ندارد و پشتیبانی تنها در خصوص بررسی صحت اشتراک خریداری شده می باشد.
- پاسخگویی تلفن، تنها در خصوص سوالات قبل از خرید محصولات است و پشتیبانی (از زمانی که محصول را خریداری کرده اید) از طریق پیام به پشتیبان واتساپ و ایمیل سایت انجام می شود. در پاسخگویی تلفنی هیچگونه رسیدگی به سفارشات و مشکلات کاربر پاسخ داده نخواهد شد.
- پشتیبانی و خدمات بعد از خرید تنها پیام در واتساپ و ایمیل درج شده در صفحه تماس با ما می باشد.
- اگر مشکل حذف پرمیوم و درخواست استفاده از گارانتی خدمات باشد ممکن است تا 48 ساعت کاری بررسی و پاسخ بطول بی انجامد.
- کاربران موظف هستند از ارسال پیام های مکرر برای یک موضوع جدا خودداری کند در صورت ارسال پیام ها و تماس های مکرر در پیامرسان روند بررسی و پاسخگویی به همان نسبت طولانی تر خواهد شد چرا که ماهیت پیامرسان ها به این صورت است که پیام های جدید بالا تر نشان داده می شود و پشتیبانی از قدیمی ترین پیام ها شروع به بررسی و پاسخ دادن خواهد کرد.
حقوق و تعهدات کاربر و مشتری:
- خریدار موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش در صورتی که بعد از 48 ساعت سفارش تکمیل نشده بود این کد را برای پشتیبان سایت ارسال کند.
- خریدار باید آگاهی کافی نسبت به محصول مورد نظر کسب کند سپس اقدام به خرید کند، spotify-acc.ir در صفحه محصول مواردی را در رابطه با آن سرویس ذکر می کند و درباره آن سرویس و نسخه پرمیوم یا همان نسخه ای که خریداری می کنید تولید محتوا می کند اما به دلیل اینکه محصولات سرویس های خارجی هستند و صاحب سرویس ها نیستیم، spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.
- کاربر موظف است در ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را رسمی و داشتن ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری و بی احترامی، پشتیبان می توانید گفتگو را خاتمه دهد و سفارش مشتری بدون عودت وجه لغو شود و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
- کاربر میبایست آدرس پست الکترونیک و اطلاعات خواسته شده در مراحل خرید را به صورت صحیح وارد کنند و مسئولیت هرگونه اشتباهی برعهده کاربر خواهد بود.
- هر فرد حقیقی با داشتن حداقل ۱۸ سال کامل میتواند از spotify-acc.ir خرید انجام دهند و افراد زیر 18 سال باید با اجازه ی والدین از سایت spotify-acc.ir خرید کنند و از سرویس ها استفاده کنند.
- spotify-acc.ir خود را پایبند و متعهد به رعایت حریم خصوصی اطلاعات کاربران میداند و به هیچ عنوان این حقوق را نقض نمیکند.
توافقات نهایی:
کاربر تصدیق مینمایند که شرایط استفاده از spotify-acc.ir را بهطور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم میباشند.
هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود بهمنزله امضای الکترونیک و همانند امضای دستنویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم مینماید.
در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت میباشد.
بروزرسانی ۱۴۰۲/۰۲/۲۲