برای مشاهده صفحه قوانین خرید در صفحه جداگانه اینجا کلیک کنید.

کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب شما به جهت بازدید از سایت spotify-acc.ir ، از آنجا که هرگونه استفاده از این سایت به هر نحوی اعم از خرید هر محصول و خدمات به منزله پذیرفتن این قوانین می باشد، تقاضا مینماییم مفاد زیر را مطالعه نمایید:

این توافقنامه از یک طرف از جانب وبسایت spotify-acc.ir و از طرف دیگر از جانب مشتری از لحظه استفاده از خدمات سایت قابل استناد است.

تعاریف:

کاربر یا خریدار: شما، شرکت شما، وکیل شما، نماینده شما، جانشین یا مورث شما کاربر محسوب میشوید.

سایت: وب سایت اینترنتی spotify-acc.ir است.

شرایط و قوانین و یا توافقنامه: قرارداد قانونی که شما با ما می‌بندید و شامل این شرایط و قوانین، سیاست حریم خصوصی، و دیگر سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و مقرراتی می‌شود که در وبسایت ما وجود دارد.

ساعت کاری: روز های کاری وبسایت spotify-acc.ir از شنبه تا چهارشنبه می باشد و ساعات کاری این وبسایت از ساعت 8 الی 16 می باشد. تعطیلات رسمی تعطیل میباشد.

محصول مجازی: محصولات مجازی شامل تمامی محصولات سایت اعم از اشتراک های پریمیوم سرویس ها و اپلیکیشن ها است.

اسپاتیفای: نام اپلیکیشن خارجی با نشانی وبسایت spotify.com میباشد که سایت ما خدمات و سرویس اشتراک پرمیوم این سایت و اپلیکیشن را خریداری می کند و در اختیار کاربر قرار میدهد.

حقوق، مسئولیت ها، قوانین و مقررات کلی

  • با توجه به اینکه وبسایت spotify-acc.ir در ایران فعالیت میکند کاملا مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد.
  • خرید محصولات و یا استفاده هر یک از خدمات این spotify-acc.ir به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت است.
  • کلیه اصول و رویه‌های سایت منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های spotify-acc.ir تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • قوانین اختصاصی هر محصول داخل صفحه محصول نوشته شده است کاربر علاوه بر پذیرفتن قوانین این صفحه، موظف به خواندن قوانین اختصاصی محصول مورد نظر خود در صفحه محصول می باشد و خرید محصول به منزله پذیرفتن آن قوانین است.
  • spotify-acc.ir جهت بهبود در ارائه خدمات به کاربران، به تغییر در قوانین و شرایط استفاده از وبسایت نیاز دارد و این حق جهت تغییر قوانین و شرایط استفاده ارائه شده در سایت را برای خود محفوظ نگه داشته و کاربران موظف هستند نسبت به مشاهده دوره ای این صفحه اقدام نمایند.
  • اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل و پیامک حاوی اطلاعات خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود و کاربر باید برای پیگیری سفارش با پشتیبانی ارتباط برقرار کند. همچنین spotify-acc.ir مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس ‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.
  • سایت spotify-acc.ir در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.
  • سایت spotify-acc.ir در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

قوانین مربوط به فروشگاه سایت

  • سفارش شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود و خریدار موظف است برای دریافت اطلاعات ایمیل خود را چک کند.
  • در صورتی که بعد از 24 ساعت محصول به ایمیل شما ارسال نشد ممکن است مشکلی در سفارش شما باشد و خریدار موظف است از طریق ایمیل p.pedram.t@gmail.com یا پیام به واتساپ 09396418266 خرید خود را پیگیری کند.
  • شماره تماس سایت تنها برای سوالات قبل از خرید است و هیچ مسئولیتی در برابر پاسخگویی به خریداران ندارد. مشتری موظف است برای پشتیبانی محصول خریداری شده از طریق شماره واتساپ و ایمیل پیام ارسال نماید.
  • spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریداران از محصولات مجازی ندارد.
  • امکان تعویض محصول خریداری شده با محصول دیگر به هیچ عنوان وجود ندارد. کاربر باید در خرید محصول مورد نظر خود دقت نماید.
  • در صورتی که موجودی محصولی در spotify-acc.ir به پایان برسد یا دلیل دیگری برای آن وجود داشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای spotify-acc.ir محفوظ است.
    کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و مشتری باید سفارش را از طریق پشتیبانی پیگیری کند.
  • در صورت بروز مشکل در تکمیل سفارش و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش مورد نظر، تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت. بعد از مدت چند روزه با ارسال یک اکانت جدید سفارش تکمیل می شود و مجددا تا 7 روز بعد از تکمیل سفارش، درخواست عودت وجه با لغو سفارش یا پیگیری سفارش خود برای کاربر محفوظ است.
  • سفارشات ممکن است به دلیل ارسال رمز اشتباه یا نیازمند بودن ایمیل جدید نیاز به ارتباط با کاربر باشد و با روش ارتباطی که کاربر هنگام خرید تعیین میکند پیام ارسال می شود. کاربر موظف است در روش ارتباطی که هنگام ثبت سفارش تعیین می کند پاسخگو باشد یا اگر روش ارتباطی دیگری مدنظر دارد در بخش یاداشت ها بنویسد، بعد از ارسال پیام در روش انتخابی کاربر، در صورت عدم پاسخگویی و همکاری کاربر  با پشتیبانی تا چهار روز کاری سفارش مشتری با تغییر به سفارش اکانت جدید و ارسال آن برای خریدار، تکمیل میگردد.

قوانین مربوط به محصولات سایت

  1. مدت زمان تحویل سفارش در شرایط عادی ممکن است بین 20 دقیقه الی 72 ساعت کاری بستگی به خدمات به طول بی انجامد و در صورت بروز شرایط خاص از طرف ما، ممکن است زمان تحویل سفارش تا 96 ساعت کاری افزایش یابد. در صورتی که اطلاعات ورود اشتباه باشد یا نیازمند ایمیل جدید باشد از زمان ارسال توسط کاربر، زمان تحویل محاسبه میشود.
  2. در صورتی که “اکانت دارم، پرمیوم بشه” را خریداری کرده باشید و به دلیل لیمیت شدن اکانت شما قابل تمدید یا پریمیوم شدن نباشد. اکانت جدید تحویل داده می شود و اکانت روی ایمیل ما ساخته خواهد شد و بعد از اولین ورود می توانید ایمیل را تغییر دهید. دلایل پرمیوم نشدن روی اکانت شخصی شما، تنها توسط مجموعه spotify-acc.ir تشخیص داده می شود و کاربر موظف است آن را قبول کند.
  3. در صورتی که کاربر فقط تمایل به پرمیوم شدن روی اکانت شخصی خود را دارد و اکانت جدید را نمی‌پذیرد ضروری است قبل از خرید محصول و پرداخت هزینه اطلاعات ورود به اکانت خود را برای پشتیبانی سایت spotify-acc.ir ارسال کند و پشتیبانی اطلاع دهد امکان پرمیوم شدن روی اکانت شخصی وجود دارد یا خیر. در صورتی که کاربر محصول را به صورت “اکانت دارم، پرمیوم بشه” خریداری کند و قبل از خرید، کاربر تاییدیه پرمیوم شدن روی اکانت خود را از پشتیبانی سایت نگرفته باشد، به هر دلیلی ممکن است اکانت جدیدی برای کاربر ارسال شود و سایت spotify-acc.ir هیچگونه مسئولیتی برای پرمیوم شدن روی اکانت شخصی کاربر را ندارد.
  4. اکانت ها فمیلی ممبر هستند یعنی یکی از عضو های فمیلی اصلی owner فروخته میشود و به صورت تک کاربره قابل استفاده است اما هیچگونه اطلاعاتی بین اعضا طبق سیستم اسپاتیفای رد و بدل نمی شود.
  5. ممکن است ریجن های مختلفی برای شما فعال شود و هیچگونه تضمین ریجنی نداریم، ریجن و کشور اکانت کاربر هنگام پرمیوم سازی طبق موجودی ما تغییر داده می شود. کاربر یا خریدار حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب و ساقط می نماید.
  6. کاربر باید آگاه باشد خرید واسط از اسپاتیفای نقض قوانین اسپاتیفای است و سایت spotify-acc.ir برای ارائه کلیه خدمات سایت، فروشنده واسط است یعنی خرید اورجینال انجام میدهد و در اختیار کاربر قرار میدهد که با نقض قوانین اسپاتیفای فعالیت می کند، کاربر باید بداند هرگونه محصول و خدمات سایت همواره شامل ریسک بوده و در صورتی که اسپاتیفای حساب های ما را به عنوان فروشنده واسط شناسایی کند مسدودی اکانت کاربر، اتمام پرمیوم زودتر از موعد اشتراک، بن یا مسدودی اکانت کاربر یا خریدار رخ میدهد و مسئولیت و ریسک آن کاملا برعهده کاربر است. کاربر یا خریدار حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب و ساقط می نماید.

شرایط گارانتی

  • خدمات پرمیوم VIP: گارانتی محصول / خدمات “اشتراک پرمیوم اسپاتیفای VIP” شامل گارانتی دائم نمیباشد. در محصول “اشتراک پرمیوم اسپاتیفای VIP” و محصولات VIP  پرداخت قطعی مبلغ در اسپاتیفای برای دریافت خدمات صورت میگیرد و دارای گارانتی 10 روزه است. در صورت هرگونه مشکلی در انجام سفارش، کاربر موظف است برای دریافت گارانتی تا حداکثر 10 روز بعد از تحویل سفارش به پشتیبانی سایت اعلام کند.
  • خدمات اشتراک پرمیوم: (فروش این خدمات متوقف شده است و گارانتی برای مشتریان قدیمی پابرجاست) در گارانتی “اشتراک پرمیوم اسپاتیفای” ، مدت زمان اشتراک شما به معنی مدت زمان گارانتی تعویض اکانت خریداری شده می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در پرمیوم اکانت شما در طول زمان اشتراک خریداری شده با ارتباط با پشتیبانی، محصول و خدمات مربوطه تعویض خواهد شد و اکانت جدید ارسال می گردد بدیهی است در صورتی که “اکانت دارم” تهیه کرده باشید در صورت بروز مشکل در پرمیوم حین اشتراک، اکانت جدید پرمیوم ارسال می گردد و ما مسئولیتی در رابطه با لیمیت شدن اکانت ها و اطلاعات موجود در اکانت قبلی نداریم. زمان ارسال اکانت جدید گارانتی جدید 48 ساعت بعد از اطلاع حذف پرمیوم توسط مشتری می باشد.

شرایط فورس ماژور:

تمامی محصولات و خدمات سایت spotify-acc.ir بر خلاف قوانین و مقرارت اپلیکیشن اسپاتیفای است به علت اینکه پرداخت های ارزی اسپاتیفای در هر کشور قیمت متفاوتی دارد، اسپاتیفای از فروشنده های واسط که از کشورهای ارزان قیمت خریداری میکنند و به مشتریان سایر کشورها میفروشند جلوگیری می کند و طبق قوانین در این صورت تمام پرداخت ها لغو و اکانت های پرمیوم کنسل می گردد و مابقیه مبلغ را مسدود می کنند. سایت ما برای دور زدن تحریم های ظالمانه که شامل اپلیکیشن اسپاتیفای هم میشود، امن ترین راه ها را برای انجام خدمات انتخاب می کند و تا بحال گزارشی مبنی بر مسدودی و حذف پرمیوم کاربران نداشته ایم اما کاربری که از سایت spotify-acc.ir خریداری میکند باید کاملا آگاه باشد که خرید محصولات و خدمات سایت همراه با ریسک می باشد و در صورت بروز مشکل اعم از حذف پرمیوم و مسدودی اکانت های اصلی سایت از سمت اسپاتیفای مسئولیتی برعهده سایت spotify-acc.ir نیست و جبران خسارت کاربر، عودت وجه به کاربر پذیرفته نمی شود. چرا که با توجه به نقض قوانین اسپاتیفای در زمینه فروش واسطه ، سایت و مجموعه ما نمیتواند به اسپاتیفای اعتراضی کند و مبالغ پرداخت شده را عودت دهد یا سرویس و اشتراک پرمیوم اکانت ها را مجدد فعال کند، بر این اساس کاربر با پذیرش ریسک حذف اشتراک زودتر از موعد خرید انجام می دهد و کاربر یا خریدار حق هرگونه اعتراض بعدی در این خصوص را از خود سلب می نماید.

تمامی محصولات مجازی سایت spotify-acc.ir بعلت تحریم ها و مسائل مختلف کشور ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و در صورت به وجود آمدن تحریم و یا سختگیری هایی از سوی پلتفرم یا سرویس خریداری شده یا هرگونه تغییرات احتمالی مانند ملی شدن اینترنت که باعث شود اشتراک شما به صورت کامل تمام نشود و نتوانید از اشتراک خریداری شده استفاده کنید ، spotify-acc.ir هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت چرا که ما اشتراک را به صورت کامل فعال یا پرداخت کرده ایم و هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه پرداخت شده به خریداران ندارد و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی وارد شده به خریداران ندارد.

در صورت بروز هر گونه مشکل که منشا وجود آن spotify-acc.ir نباشد؛ مانند: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی، تغییر سیاست های سرویس ثالث ، اختلال کارکرد سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ، مشکلات اینترنت کاربر ، مشکلات و محدودیت‌های مخابراتی کشور و یا تحریم های بین المللی یا فیلتر شدن سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث و … مسولیتی بر عهده spotify-acc.ir از بابت جبران خسارت و برگرداندن هزینه های اصلی نخواهد بود.

spotify-acc.ir تنها خدمات خرید پرمیوم برای برنامه ها و سرویس ها را انجام میدهد و مدیر برنامه مدنظر نیست. در قبال تغییرات سرویس یا برنامه (اسپاتیفای) ، قطع بودن سرویس یا برنامه یا اشتراک خریداری شده و موارد مربوط، بعد از تحویل اکانت مسئولیتی نداریم و طرف کاربر، برنامه یا سرویس (اسپاتیفای) می باشد و نیاز است کاربر منتظر برطرف سازی مشکل از طرف خود برنامه اسپاتیفای باشد و هیچگونه عودت وجه یا اشتراک مجدد از طرف spotify-acc.ir انجام نمی شود.

شرایط عودت/ استرداد وجه

  • در صفحه قوانین سایت و صفحه محصولات / خدمات که کاربر در حال خرید آن می باشد، توضیحات کامل و شفاف درباره خدمات ما و شرایط خدماتی که تهیه می کنید درج شده است و مشتری موظف به دانستن و خواندن آن ها می باشد، هنگام تحویل به مشتری ظرفیت تعیین می شود لذا به هیچ عنوان امکان عودت وجه بعد از تکمیل سفارش وجود نخواهد داشت.
  • استرداد وجه برای سفارش هایی که وضعیت در انتظار دارند و اقدامی جهت تحویل محصول صورت نگرفته وجود دارد و سفارش های “در حال انجام”  به معنی آماده سازی خدمات می باشد استرداد وجه و لغو سفارش به هیچ عنوان وجود ندارد.

سلب مسئولیت

سایت spotify-acc.ir واسط خرید اشتراک محصولات و خدمات خارجی می باشد و مالک نرم افزار و سرویس نیست ، لذا مسئولیت تغییر در سیاست های سرویس ثالث و یا ناسازگاری برنامه یا سرویس با کامپیوتر و یا تلفن همراه کاربر ، بر عهده‌ی spotify-acc.ir نمی باشد ؛ از این روی ، به کاربران گرامی توصیه می شود ، پیش از خرید ، تحقیقات لازم را به عمل آورده و برنامه یا نرم افزار مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن اطمینان حاصل کرده و آنگاه اقدام به خرید نمایند.

سایت ما فروشنده واسط محصولات و خدمات اپلیکیشن اسپاتیفای است و خرید و فروش واسط طبق قوانین اسپاتیفای مجاز نمیباشد و در صورت مشخص شدن اکانت ها و پرمیوم ها را مسدود می کند. ما در سایت spotify-acc.ir بهترین روش ها را برای دور زدن تحریم های ظالمانه و ارائه خدمات پرمیوم سازی اکانت های اسپاتیفای و خرید سرویس های اسپاتیفای به کاربران عزیز ایران فراهم کرده است و هدف ما این است که کاربران علاقمند بتوانند سرویس اشتراکی اسپاتیفای را داشته باشند در وضعیتی که راه ساده ای برای تهیه اشتراک اسپاتیفای از داخل ایران نیست و اسپاتیفای سختگیری های زیادی برای حذف فروشنده های واسط دارد این خدمات انجام میگردد. تا به حال مشکلی در خصوص حذف پرمیوم و شناسایی اکانت های پرمیوم ما نبوده و در صورت بروز این مورد فروش خدمات از طرف ما متوقف میگردد. اما کاربر باید بداند و کاملا آگاه باشد که در صورتی که اپلیکیشن اسپاتیفای تغییراتی کند و بتواند ما را به عنوان فروشنده واسط شناسایی کند اشتراک پرمیوم کاربر زودتر از موعد به اتمام میرسد و خدمات کاربر قطع میشود خرید انجام شده همراه با ریسک است و زمان اشتراک خریداری شده از سایت در صورتی واقعی و پا برجا است که اسپاتیفای اکانت اصلی خریداری شده ما را متخلف شناسایی نکند و قطع نکند. سایت ما spotify-acc.ir هیچگونه مسئولیتی در قبال این اتفاق اعم از عودت وجه و پرداخت خسارت، پرمیوم سازی مجدد و تعویض اکانت برای ادامه اشتراک پرمیوم کاربر ندارد. کاربر باید بداند خرید از اسپاتیفای به صورت واسط از شخص یا مجموعه دیگر، خلاف قوانین اسپاتیفای است، همچنین ارائه اسناد پرداخت و تهیه اکانت ها و اثبات مسدودی برای سایت ما امکان پذیر نیست و کاربر باید به اطلاعیه سایت و پشتیبانی سایت استناد کند و مسئولیت و ریسک مالی خرید کاملا با کاربر می باشد. اقدام کاربر به خرید و ثبت سفارش به منزله آگاهی وی از تمامی ریسک های خرید به صورت واسط و پذیرش آنها می باشد و خریدار حق هرگونه اعتراض بعدی در این خصوص را از خود سلب می نماید.

سایت spotify-acc.ir هیچگونه مسئولیتی در برابر لیمیت شدن (محدود شدن) اکانت های فروخته شده یا پرمیوم شده و قطعی اشتراک پرمیوم در حین اشتراک ندارد چرا که مالک نرم افزار یا سرویس نمیباشد و تنها واسط خرید اشتراک است لذا مسئولیت سیاست های مختلف جدید و قدیمی سرویس و نرم افزار ثالث اعم از لیمیت پرمیوم شدن اکانت، بن شدن اکانت، عدم دسترسی به اکانت ، حذف پرمیوم به دلایل مختلف یا تحریم های ناخواسته و… به سرویس و نرم افزار ثالث ارتباط دارد و مسئولیتی برعهده ی spotify-acc.ir نمی باشد و مشتری با پذیرفتن تمام ریسک ها خرید می کند.

سایت spotify-acc.ir هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد.

اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه میگردد و ارتباطی با لحظه استفاده کردن شما از محصول و خدمات ندارد.

کاربر موظف است قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه‌ اجرای آن، روش استفاده، امکانات حقیق کافی را به عمل بیاورد. spotify-acc.ir مسولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.

کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین فروشگاه spotify-acc.ir، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت کند، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه spotify-acc.ir نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.

در زمانی که امکان ارایه محصول به هر دلیل اعم از: اتمام موجودی، تغییر پلن ها یا اعمال تحریم از سمت سرویس ثالث و … وجود نداشته باشد، هیچ گونه الزامی جهت تحویل آن برای سایت spotify-acc.ir وجود نخواهد داشت لذا در این موارد سفارش مربوطه لغو شده و مبلغ دریافتی تماما به حساب بانکی معرفی شده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.

سایت spotify-acc.ir می تواند در هر زمان و بدون دلیل کیفیت ارایه خدماتش را به صلاحدید خود تغییر دهد یا به ارایه خدماتش پایان دهد.

سایت spotify-acc.ir هیچ گونه مسولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیل های ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفه بررسی صندوق ایمیل به عهده خود کاربر است.

سایت spotify-acc.ir هیچ گونه مسولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هر گونه ایمیل از سمت سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث ندارد.

قوانین پشتیبانی

  • پشتیبانی spotify-acc.ir از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 16 می باشد و روز های تعطیل رسمی و جمعه ها تعطیل می باشیم.
  • پشتیبانی spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی جهت راهنمایی، پاسخگویی و رفع مشکلات فنی سرویس ها و پلتفرم هایی که خریداری کرده اید ندارد و پشتیبانی تنها در خصوص بررسی صحت اشتراک خریداری شده می باشد.
  • پاسخگویی تلفن، تنها در خصوص سوالات قبل از خرید محصولات است و پشتیبانی (از زمانی که محصول را خریداری کرده اید) از طریق پیام به پشتیبان واتساپ و ایمیل سایت انجام می شود. در پاسخگویی تلفنی هیچگونه رسیدگی به سفارشات و مشکلات کاربر پاسخ داده نخواهد شد.

     

  • پشتیبانی طی 24 ساعت پاسخگو می باشد اما در شرایطی خاص ممکن است پاسخ پشتیبانی سایت تا 96 ساعت کاری بررسی یا پاسخ بطول بی انجامد.
  • شماره 09396418266 تنها برای ارسال پیام اپلیکیشن واتساپ میباشد و هیچگونه پیامک و تماس مشاهده و رسیدگی نمی شود.
  • اطلاعات تماس با پشتیبانی و خدمات و استفاده از گارانتی تنها از طریق شماره واتساپ 09396418266 و ایمیل p.pedram.t@gmail.com میباشد و هرگونه راه ارتباطی دیگر که در صفحه پشتیبانی و تماس با ما ارائه نشده است بررسی و ترتیب اثر نمیگردد.
  • کاربران موظف هستند از ارسال پیام های مکرر برای یک موضوع جدا خودداری کند در صورت ارسال پیام ها و تماس های مکرر در پیامرسان روند بررسی و پاسخگویی به همان نسبت طولانی تر خواهد شد.

حقوق و تعهدات کاربر و مشتری:

  • کاربر موظف است شماره سفارش خرید خود را برای پیگیری محصول خریداری شده نزد خود نگه دارد و جهت پیگیری سفارش در صورتی که بعد از 48 ساعت سفارش تکمیل نشده بود این کد را برای پشتیبان سایت ارسال کند.
  • کاربر باید آگاهی کافی نسبت به محصول مورد نظر کسب کند سپس اقدام به خرید کند، spotify-acc.ir در صفحه محصول مواردی را در رابطه با آن سرویس ذکر می کند و درباره آن سرویس و نسخه پرمیوم یا همان نسخه ای که خریداری می کنید تولید محتوا می کند اما به دلیل اینکه محصولات سرویس های خارجی هستند و صاحب سرویس ها نیستیم، spotify-acc.ir هیچ مسئولیتی در قبال عدم اطلاع صحیح خریدار نسبت به محصول خریداری شده ندارد.
  • کاربر موظف است این صفحه از قوانین را مطالعه کرده باشد در صورت هرگونه ابهام با ما برای توضیحات بیشتر در ارتباط باشد و بعد خرید خود را نهایی کند. همچنین صفحه قوانین سایت ممکن است هر چند وقت یکبار برای بهبود تغییر کند و کاربر دارای اشتراک فعال موظف است هر چند وقت یکبار این صفحه را مطالعه نماید.
  • کاربر موظف است در ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را رسمی و داشتن ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری و بی احترامی، پشتیبان می توانید گفتگو را خاتمه دهد و سفارش مشتری بدون عودت وجه لغو شود و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
  • کاربر میبایست آدرس پست الکترونیک و اطلاعات خواسته شده در مراحل خرید را به صورت صحیح وارد کنند و مسئولیت هرگونه اشتباهی برعهده کاربر خواهد بود.  درصورت ورود اطلاعات نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله تایید بودن صحت آنها توسط مشتری است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد spotify-acc.ir مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • هر فرد حقیقی با داشتن حداقل ۱۸ سال کامل می‌تواند از spotify-acc.ir خرید انجام دهند و افراد زیر 18 سال باید با اجازه ی والدین از سایت spotify-acc.ir خرید کنند و از سرویس ها استفاده کنند.
  • spotify-acc.ir خود را پایبند و متعهد به رعایت حریم خصوصی اطلاعات کاربران میداند و به هیچ عنوان این حقوق را نقض نمیکند.

توافقات نهایی:

کاربر تصدیق می‌نمایند که شرایط استفاده از spotify-acc.ir را به‌طور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم می‌باشند.

هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.

در مواردی که شرایط استفاده حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.

بروزرسانی ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ – بروزرسانی جزئی ۱۴۰۲/۰۶/۰۶