اسپاتیفای بازی Heardle را می خرد – اما برخی از طرفداران از این موضوع خوشحال نیستند

بازی ‘حدس موزیکال’ از Wordle الهام گرفته شده است که اوایل امسال توسط نیویورک تایمز خریداری شد.

Spotify بازی حدس موزیکال Heardle را خریداری کرده است – اما برخی از طرفداران از این تصاحب خوشحال نیستند.

غول استریمینگ مبلغی پرداخت شده را فاش نکرده است، اما الهام بخش آن، یک بازی حدس زدن پنج حرفی به نام Wordle، اوایل سال جاری با مبلغ هفت رقمی به نیویورک تایمز فروخته شد.

Heardle بازیکنان را به چالش می کشد تا یک آهنگ را بر اساس نت آغازین آن شناسایی کنند.

کاربران فقط شش حدس دارند و با هر راهنمایی چند ثانیه بیشتر از موزیک را دریافت می‌کنند تا به آنها کمک کند آن را بفهمند.

با اینکه ظاهر و تجربه بازی قرار نیست تغییر کند، اما کاربران اکنون باید گزینه ای را برای گوش دادن به آهنگ کامل در Spotify پس از اتمام حدس های خود انتخاب کنند.

با این حال، برخی از طرفداران خشم خود را از این تصاحب ابراز کرده اند و بسیاری از آنها اکنون نمی توانند به سرگرمی روزانه دسترسی پیدا کنند.

عصبانیت آنها به این دلیل است که اکنون این بازی فقط در بریتانیا، ایالات متحده، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس است.

یکی از کاربران در توییتر نوشت: «خیلی ممنونم که کاری کردید که نمی توانم در اسپانیا بازی کنم… امیدوارم به زودی مشکل را حل کنید. من شانس آوردم که امروز قبل از این موضوع بازی را انجام دادم، اما این جریان واقعا غیر قابل قبول است.»

فرد دیگری گفت: «چرا شرکت های بزرگ همه چیز را خراب می کنند؟»

مردم همچنین از شبکه های اجتماعی شکایت کردند که امتیازات آنها منتقل نشده است، به این معنی که همه آمار بازی خود را از دست داده اند.

یک نفر گفت: «خیلی ناراحتم که آمارم از بین رفته است. پخش کننده هم به خوبی کار نمی کند، بهتر است اوضاع را تحت کنترل داشته باشید.»

در توییت دیگری آمده است: «تمام روز نتوانستم بازی را بارگیری کنم و تاریخچه رکورد من پاک شده است. آفرین، شما بهترین هستید!»

Spotify پیشنهاد کرد که افراد برای انتقال آمار خود به برنامه Heardle مراجعه کنند و آگاه است که کاربران با مشکلاتی روبرو هستند.

در این بیانیه آمده است: «ما می دانیم که آمار بازی برای همه قابل اجرا نیست. ما فعالانه روی این موضوع کار می کنیم تا بتوانید روند پیروزی خود را زنده نگه دارید.»

این شرکت با اعلام خرید خود، قول داد که «ظاهر و احساس بازی مانند قبل خواهد ماند و بازی برای همه رایگان خواهد بود.»

همچنین امیدوار است که Heardle را به طور کامل در پلتفرم خود در آینده ادغام کند تا به «دوستداران موسیقی اجازه دهد تا عمیق تر با هنرمندان ارتباط برقرار کنند و دوستان خود را به چالش بکشند».

جرمی ارلیش، رئیس جهانی موسیقی Spotify گفت: «ما همیشه به دنبال راه‌های نوآورانه و سرگرم‌کننده برای افزایش کشف موسیقی و کمک به هنرمندان برای دستیابی به طرفداران جدید هستیم.»

از همان ابتدا، این بازی به سرعت طرفداران وفاداری پیدا کرد و با برنامه‌های ما برای تعمیق تعامل در سراسر اکوسیستم Spotify مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست