آموزش رفع خطای پروکسی (proxy) اسپاتیفای

آموزش رفع خطای پروکسی (Proxy) اسپاتیفای

در این مطلب با آموزش رفع خطای پروکسی (Proxy) اسپاتیفای در خدمت شما هستیم و میخواهیم ببینیم علت رخ دادن آن چیست و چگونه باید آن را برطرف کنیم.

اسپاتیفای از سال 2006 تا کنون در حوزه ارائه خدمات موسیقی، فعال است و در اصل یک شرکت سوئدی است. با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه، اسپاتیفای یک نسخه از برنامه خود را در قالب اپلیکیشن اندروید و آیفون عرضه کرد تا دسترسی به آن راحت تر باشد و همه کاربران در سراسر جهان بتوانند از قابلیت های این برنامه استفاده نمایند. این اپلیکیشن در ایران هم قابل استفاده است و کاربران ایرانی می‌توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند. حتی امکان خرید اشتراک حرفه ای پرمیوم با مبالغ ریالی برای کاربران ایرانی فراهم شده است و آنها می‌توانند در سایت “اکانت اسپاتیفای” اقدام به خرید اشتراک معتبر اسپاتیفای پرمیوم کنند. اما اگر بخواهید خودتان ایجاد حساب کاربری کنید و یا در برخی از موارد در حین استفاده از برنامه، ممکن است با خطای پروکسی اسپاتیفای تحت عنوان زیر روبرو شوید:

” You seem to be using a proxy service. Please turn off these services and try again. For more help, please contact customer service.”

احتمالا اگر برای اولین بار از اسپاتیفای استفاده می‌کنید و در حال ساخت حساب کاربری هستید، احتمال نمایش این خطا برای شما بسیار است. ولی اصلا نگران نباشید، چون ما روش های مختلف رفع خطای پروکسی (Proxy) اسپاتیفای را در این مطلب برای شما آموزش داده ایم. پس ما همراه باشید.

رفع خطای پروکسی (Proxy) اسپاتیفای

بررسی روش های رفع خطای پروکسی (proxy) اسپاتیفای

قبل از اینکه به روش هایی بپردازیم که دیگر خطای پروکسی اسپاتیفای را مشاهده کنید، باید ببینیم که دلیل مشاهده این خطا چیست؟ نمایش این خطا در سال اخیر برای کاربران مختلف، به خصوص برای ایرانی ها افزایش یافته است. دلیل این خطا را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • ممکن است در حال استفاده از فیلترشکن باشید، اسپاتیفای اخیرا در این زمینه خیلی حساس شده است و استفاده از فیلترشکن را تشخیص می‌دهد.
  • از آی پی های غیر مجاز سعی بر ورود به اکانت اسپاتیفای دارید.

برای حل مشکل نمایش خطای پروکسی اسپاتیفای، ما سه راه حل برای شما داریم که آنها را برای شما بیان خواهیم کرد.

راه حل اول؛

با تغییر دی ان اس “DNS” دستگاه خود، می‌توانید این مشکل را برطرف نمایید. اما انجام این کار به صورت دستی سخت است و ممکن است موفق نشوید. توصیه می‌کنیم برای تغییر “DNS” از ابزار ایرانی “شکن” استفاده نمایید. این ابزاری مفید برای دور زدن تحریم های ضد ایرانی است و با استفاده از آن، احتمالا مشکلتان برطرف خواهد شد. فقط کافی است این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید و آن را اجرا کنید، حالا برای ورود به اسپاتیفای تلاش کنید.

راه حل دوم؛

استفاده از آی پی ثابت دیگر کشورها برای اتصال به اکانت اسپاتیفای هم راه دوم است. ابزارهای مختلفی وجود دارند که این امکان را برای شما به وجود می‌آورند که بتوانید آی پی دستگاه خود را به مقصد دلخواه تغییر دهید. فقط توجه داشته باشید که آی پی که استفاده می‌کنید، همیشه باید یکسان باشد.

راه حل سوم؛

راه حل قطعی این کار، خرید اکانت های قانونی اسپاتیفای است. در سایت “اکانت اسپاتیفای” شما می‌توانید با قیمت های مناسب و ریالی، اقدام به خرید اشتراک قانونی اسپاتیفای نمایید. با توجه به وجود تحریم ها، امکان تهیه اشتراک به صورت مستقیم برای ایرانی ها وجود ندارد، اما سایت اکانت اسپاتیفای این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است که بتوانند از امکانات اشتراک های حرفه ای اسپاتیفای بهره مند شوند.

ما در آموزش رفع خطای پروکسی (proxy) اسپاتیفای، سه راه حل را بیان کردیم که دو مورد اول راه حل های موقتی هستند و راه حل سوم، راه حلی است که مشکل شما را برای همیشه برطرف می‌کنید و با خیال راحت، از اکانت اسپاتیفای برای شنیدن موسیقی های دلخواه خود، لذت خواهید برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed