نقد و بررسی سیستم خودرو اسپاتیفای Spotify Car

بسیاری از ما که تجربه رانندگی داریم، این موضوع را خوب می‌دانیم که بعضی وقت ها رانندگی بدون موزیک خیلی کسل کننده است و جذابیتی ندارد، پس با پلی کردن یک لیست موزیک، به بخش لذت بخش رانندگی می‌رسیم. برای اینکه در ماشین همیشه موزیک داشته باشیم، مجبوریم یا از فلش پلیر استفاده کنیم یا گوشی خود را به بلوتوث خودرو ( در صورت امکان) وصل نماییم و آهنگ ها را پخش کنیم. اما نظرتان در مورد یک اپلیکیشن اختصاصی موزیک برای پخش موسیقی در خودرو چیست؟ با ما همراه باشید چون قصد داریم در این مطلب راجع به نقد و بررسی سیستم خودرو اسپاتیفای “Spotify Car” صحبت کنیم.

اپلیکیشن اسپاتیفای که احتمالا با آن آشنا هستید، بلاشک یکی از بهترین نرم افزارهای اختصاصی جستجو و پخش موزیک است. این اپ در بین کاربران جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و از جمله آنها می توان به کاربران ایرانی اشاره نمود. با اضافه شدن آهنگ های فارسی به این اپلیکیشن و همچنین وجود مجموعه ای از موزیک های خارجی، باعث شد تا کاربران ایرانی هم علی رغم مشکلات اتصال به این اپلیکیشن، از آن استقبال کنند. اسپاتیفای علاوه بر اینکه قابلیت های خوبی برای جستجو و پخش انواع موزیک دارد، قابلیت های دیگری هم درونش نهفته است که به سبب نیاز کاربران برای شنیدن موزیک در موقعیت های مختلف تعبیه شده است. یکی از آنها، سیستم خودرو اسپاتیفای است. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت جالب اسپاتیفای، در ادامه به نقد و بررسی سیستم خودرو اسپاتیفای “Spotify Car” می‌پردازیم.

بررسی کامل سیستم خودرو اسپاتیفای “Spotify Car”؛ چگونه تنظیمات آن را تغییر دهیم؟

اسپاتیفای هدف از طراحی این قابلیت را اینگونه توصیف می‌کند: “دسترسی بهتر به انواع موزیک و پلی لیست ها در اسپاتیفای در حین رانندگی و بدون حواس پرتی”

بررسی سیستم خودرو اسپاتیفای

همانطور که می‌دانید، بسیاری از تصادفات به خاطر عدم آگاهی راننده به اطراف خود به سبب وجود علائم حواس پرتی مثل تلفن همراه است. اسپاتیفای برای جلوگیری از حواس پرتی در هنگام جستجو و پخش موزیک در حین رانندگی، قابلیت خودرو را برای نسخه های پرمیوم راه اندازی و فعال کرده است.

با فعال کردن این قابلیت، بلافاصله وقتی وارد خودروی خود می‌شوید، ظاهر برنامه تغییر می‌کند و به حالتی در می آید که فقط عملگرهای پخش موزیک بر روی آن قرار دارند. از جمله پخش، توقف پخش، موزیک بعد، موزیک قبلی، پخش درهم و افزودن به علاقه مندی ها ( که با آیکون قلب نمایان است).

به عقیده بسیاری از کاربران، این قابلیت اسپاتیفای فوق العاده است و به پخش موزیک در حین رانندگی بسیار کمک می کند. اما به زعم برخی دیگر از کاربران اسپاتیفای، وجود این منو، بیشتر باعث حواس پرتی کاربر می شود. اما در کل، ایده خوبی از اسپاتیفای را شاهد هستیم. چون تمامی آنچه که برای پخش سریع و آسان موزیک وجود دارد، در حالت خودرو فعال می شود. حتی در برخی از خودروهایی که روی فرمان کنترلر دارند، این قابلیت فوق العاده است و می تواند با سینک شدن با آنها، راحتی در پخش موزیک از اسپاتیفای را دو چندان نماید.

سیستم خودرو اسپاتیفای "spotify car"

در ابتدا، یکی از مشکلاتی که کاربران را در حالت خودرو آزار می داد، عدم وجود قابلیت سرچ آسان بود. اما اسپاتیفای تصمیم گرفت در این رابطه دستیار صوتی را برای جستجوی صوتی در موزیک ها و پلی لیست ها به حالت خودرو اضافه نماید. برای فعال کردن حالت خودرو یا “Car Mode” و همچنین دستیار صوتی اسپاتیفای جهت جستجوی صوتی، باید به بخش تنظیمات بروید.

در انواع گوشی آیفون و اندروید، در ابتدا به تنظیمات بروید >>> سپس گزینه ای به نام “Car” یا خودرو را پیدا کنید >>> حالا روی آن ضربه بزنید و وارد تنظیمات شوید.

گزینه اول یعنی “Car Mode” مربوط به فعال کردن حالت خودرو است. گزینه دوم هم دستکاری نکنید. برای فعال کردن دستیار صوتی اسپاتیفای در جستجوی انواع موزیک، گزینه آخر وجود دارد و در صورتی که از اکانت پرمیوم استفاده می کنید، می توانید آن را سفارشی سازی کنید.

در این مطلب سعی کردیم به موضوع نقد و بررسی سیستم خودرو اسپاتیفای “Spotify Car” بپردازیم تا شما با این قابلیت جذاب اسپاتیفای بیشتر آشنا شوید. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد. شما با داشتن اکانت پرمیوم می توانید از تمام قابلیت های اسپاتیفای استفاده کنید برای خرید می توانید وارد صفحه اکانت اسپاتیفای شوید و از آنجا پلن اشتراک پرمیوم خود را انتخاب کنید، شما می توانید پلن های 1 ماه / 3 ماه / 6 و 12 ماه را انتخاب کنید و از تخفیفای اسپاتیفای اَک بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed