چگونه اکانت رایگان اسپاتیفای پرمیوم داشته باشیم؟ [واقعی]

اشتراک پرمیوم اسپاتیفای رایگان

بسیاری افراد در سرتاسر دنیا وجود دارند که علاقه مند به موزیک و موسسیقی هستند و می خواهند اکانت اسپاتیفای رایگان داشته باشند به این معنی که اکانت پرمیوم اسپاتیفای را به صورت رایگان بتوانند استفاده کنند. چرا که همیشه به دنبال یک پلتفرم خوب و عالی برای دانلود و دسترسی به انواع موزیک هستند. برخی از افرد به حدی علاقه و شیفته موزیک هستند که هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیری در این زمینه آن ها هستیم.

بهترین روش برای اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای خرید اورجینال اکانت اسپاتیفای از سایت اسپاتیفای اَک است که بدون دردسر از تمام امکانات اسپاتیفای استفاده کنید.

ما در این مقاله تمام روش های استفاده از اکانت اسپاتیفای رایگان را به شما آموزش میدهیم تا در صورت امکان و فعال بودن روش ها بتوانید پرمیوم اسپاتیفای را به صورت رایگان داشته باشید. راه هایی برای رایگان استفاده کردن هست که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

چگونه اکانت پرمیوم اسپاتیفای رایگان داشته باشیم؟

برخی افراد به دنبال این موضوع هستند که از خدمات اسپاتیفای به صورت رایگان استفاده کنند و دوست ندارند که هزینه اشتراک را پرداخت کنند. در ادامه روش های مختلفی که می توانید اکانت رایگان داشته باشیم را بررسی خواهیم کرد.

ساخت اکانت رایگان از طریق ویزا کارت های مجازی

اسپاتیفای به گونه ای طراحی شده است که برای اکانت اولی ها به صورت پیش فرض پلان 1 ماهه پرمیوم رو به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار می دهد با این روش می توانید یک ماه اکانت اسپاتیفای رایگان داشته باشید. ولی بعد از یک ماه شما باید برای داشتن اکانت هزینه جداگانه بپردازد و این نکته را می دانید که خرید از اسپاتیفای نیازمند به داشتن ویزا کارت و مستر کارت و حساب پی پل هستش که در ایران به خاطر تحریم هایی که وجود دارد به راحتی قابل دسترس نیست! برخی افراد یه سری روش ها را برای دور زدن این تحریم و تهیه این ویزا کارت ها از کشور های فراهم کرده اند که خب عملا باید برای آن هزینه پرداخت کنید و پیدا کردن ویزا کارتی که تو سایت اسپاتیفای مورد قبول واقع بشه کار دشوار و سختی است.

برخی افراد هم در کانال های تگرامی بین های رایگان را دریافت می کنند و از آن طریق به حساب رایگان پلتفرم اسپاتیفای دسترسی پیدا می کنند! این کار یکسری مشکلات دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

اسپاتیفای رایگان

بین ها در واقع بخشی لو رفته از شماره 16 رقمی یک ویزا کارت بوده که بر اساس اون شماره کارت های متفاوت دیگری ساخت و از آن شماره کارت ها امکان استفاده تو سایت های دیگه وجود دارد و می توان خرید انجام داد.

برخی افرادهم با استفاده از بین ها ویزا کارت هایی میسازن که با آان ها می توان اکانت یک ماهه یا سه ماهه اکانت اسپاتیفای رایگان را دریافت کرد.

جتسجو و پیدا کدن بین های معتبر و قابل دسترس کار دشواری است و اکثرا تو گروه ها و کانال های تلگرامی که تو زمینه ی هک و کرک فعالیت دارند می توانید این بین های را پیدا کنید متاسفانه زمانی که یه BIN سالم و سازگار اسپاتیفای فعال پیدا می شود تمامی کاربران هجوم میبرن و بعد مدت کوتاهی برنامه اسپاتیفای متوجه آن خواهد شد و کارت های مربوطه را بلاک می کند و حتی گاها اکانت هایی که با اون بین ها ساخته شده هم بعد چند روز دسترسی پرمیوم آن را غیرفعال می شود. این نکته هم باید در نظر بگیرید که ساخت اکانت با این بین ها کار دشواری است و ملزم به داشتن وی پی ان های خوب است و اکثرا BIN کشور های غیر رسمی و نامعتبر مثل میانمار قابل هک شدن هستند و منتشر میشه و کم پیش بیاد BIN یک کشور اروپایی یا آمریکا را بتوانید پیدا کنید.

دانلود اکانت های کرک شده رایگان اسپاتیفای

از دیگر روش هایی که امکان دسترسی به اسپاتیفای پرمیوم را فراهم می کند، کرک کردن اکانت های اسپاتیفای است. مثلا وقتی یه اکانت کرک شده اسپاتیفای دریافت می کنید که بهتر است اون اکانت از نوع فمیلی باشه در اینصورت می توانید یه دعوتنامه برای خودتون تهیه کنید و اکانت خودتون رو با روش های مختلفی وارد اکانت فمیلی در برنامه کنید و تا زمانی که صاحب اصلی اکانت متوجه این موضوع نشود شما می توانید از اشتراک اکانت اسپاتیفای رایگان اسپاتیفای بهره ببرید یا این که از اکانت پرمیوم یه شخص دیگری به صورت غیر مجاز استفاده کنید.

اسپاتیفای اکانت رایگان

اکانت های کرک شده اسپاتیفای تو یه سری فروشگاه ها و کانال های تلگرام قابل فروش و دسترسی است ولی با توجه به امنیت بالای اسپاتیفای و محدودیت هایی که تو زمینه ی عضویت در اسپاتیفای فمیلی وجود داره بهتر است که این کار را انجام ندهید. مثلا اگه اکانت مربوطه 2 بار در سال از گروه خانواده یا همان فمیلی خارج شود تا یک سال دیگر نمی توان عضو فمیلی دیگری شد و باید یه اکانت جدید ساخته شود و پلی لیست ها و اطلاعات اکانت قدیمی اسپاتیفای رو به اکانت جدید انتقال بدهید.

استفاده از نسخه مود شده اکانت اسپاتیفای در سیستم عامل اندروید

روش دیگری هم برای دسترسی  رایگان به پلتفرم اسپاتیفای وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید و از خدمات پولی اسپاتیفای به صورت رایگان استفاده کنید. برای این کار می توانید نصب نسخه هک شده اسپاتیفای اندروید را در سایت های مختلف دانلود کنید. تو نسخه های مود شده تقریبا تمام قابلیت های پرمیوم به صورت رایگان فعال شده اما قابلیت هایی که سرور ساید باید دسترسی آن را فعال کند مانند دانلود موزیک ها و پخش به صورت آفلاین در برنامه و نسخه هک شده غیرفعال است. برای ورود به این بخش فقط بایدیه اکانت رایگان بسازید و تو اپ اسپاتیفای پرمیوم لاگین کنید.

این روش پیشنهاد نمیشه اکانت شما در بازه های زمانی بن خواهد شد و همچنین تمام قابلیت های اسپاتیفای را نخواهید داشت

در نسخه مود اسپاتیفای چه امکاناتی نداریم؟

ولی معمولا طبق آمارهای گرفته شده تقریبا 99% کاربران اسپاتیفای دنبال استفاده از قابلیت پخش آفلاین و دانلود از اسپاتیفای هستند که این داستان تو نسخه های هک شده امکان پذیر نیست و ضمن این که فقط نسخه اندروید اسپاتیفای هک شده را دارد و شما برای سیستم عامل های دیگری چون ویندوز و آیفون نمی توانید از این روش استفاده کنید.

یکی دیگر مواردی که در نسخه مود شده ندارد داشتن هوش مصنوعی اسپاتیفای است، اسپاتیفای به هوش مصنوعی آن معروف شده که شما هر چقدر بیشتر داخل اسپاتیفای باشید آهنگ ها و خواننده های مشابه سلیقه شما را به شما پیشنهاد میدهد که در نسخه مود شده این مورد کار نمیکند و رندوم آهنگ پیشنهاد میدهد.

بسیاری از قابلیت های جدید اسپاتیفای در نسخه مود شده غیرفعال است و تنها در نسخه اورجینال و پرمیوم واقعی اسپاتیفای فعال می باشد.

استفاده از اکانت رایگان اسپاتیفای (پیشنهادی)

یکی از روش های پیشنهادی ما برای این که اکانت رایگان داشته باشید استفاده از خود اکانت رایگان اورجینالی است که اسپاتیفای در اختیار شما قرار میدهد.

برای دریافت اکانت رایگان کافیست وارد سایت https://www.spotify.com/us/signup شوید و مراحل ثبت نام را طی کنید.

برای این کار حتما نیاز به ای پی ثابت دارید و ممکن است در غیر این صورت خطای پروکسی ارسال شود و نتوانید استفاده کنید.

ثبت نام اسپاتیفای اکانت رایگان

در نتیجه اگر قصد استفاده تخصصی از اسپاتیفای را دارید بهتر است که اشتراک های ماهانه آن را خریداری کنید و به دنبال نسخه رایگان آن نباشید. امنیت در نسخه های پولی بیشتر است و خیالتان از بروز مشکلات راحت است ولی اگر صرفا به دنبال داشتن یک پلتفرم قدر در دنیای موسیقی هستید می توانید از نسخه های هک شده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed