راه های یافتن موسیقی جدید اسپاتیفای اگر Wrapped را دوست ندارید!

راه های یافتن موسیقی جدید بدون Wrapped

آیا از لیست مورد علاقه های خود خسته شده اید ولی “wrapped” را هم دوست ندارید؟ ما در این مطلب قصد داریم چند راه جدید برای یافتن موسیقی جدید بدون Wrapped در اختیار شما قرار دهیم. پس از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اسپاتیفای از سال 2016 تاکنون، هر دسامبر، همه آنچه که طی سال دوست داشته اید، اعم از سبک ها، خواننده ها و آهنگ ها را طی 12 اسلاید، به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید ببینید که طی یک سال اخیر کدام آهنگ و سبک را بیشتر دوست داشته اید. اگر از اسپاتیفای استفاده می‌کنید و به این قابلیت واقف هستید، نظرتان راجع به آخرین “Wrapped” که اسپاتیفای برای شما منتشر کرد چه بود؟ آیا علاقه ای به آن نداشتید؟ برای پیدا کردن موزیک به دنبال راه دیگری هستید؟ ما روش های مختلف یافتن موسیقی جدید بدون wrapped را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

راه و روش هایی برای یافتن موسیقی جدید بدون wrapped در اسپاتیفای

اسپاتیفای در بحث الگوریتم ها و هوش مصنوعی یکی از پرقدرت ترین برنامه های یافتن موسیقی محسوب می‌شود. شما با استفاده از قابلیت های این برنامه، به راحتی می‌توانید به آهنگ هایی که به علاقه شما و دوستانتان نزدیک هستند، دسترسی داشته باشید. برای یافتن موسیقی جدید بدون wrapped می‌توانید از روش های زیر کمک بگیرید:

  • از فید خود اسپاتیفای استفاده کنید؛

وقتی وارد برنامه اسپاتیفای می‌شوید، به طور پیش فرض و در قسمت “Home” که دارای یک آیکون خانه است، لیستی از آهنگ ها، خوانندگان و سبک های موسیقی وجود دارد. این لیست همانند اکسپلور شبکه های اجتماعی تیک تاک و اینستاگرام عمل می‌کند و اگر مدت زیادی است از اسپاتیفای استفاده می‌کنید، انتخاب و چینش موزیک ها توسط هوش مصنوعی و دقیقا مطابق آنچه که میخواهید انجام شده است. این قسمت با نام “Music feed” در برنامه اسپاتیفای شناخته می‌شود. بدون نیاز به کار خاصی، فقط کافی است برنامه اسپاتیفای را باز کنید، به طور پیش فرض و خودکار، ابتدا این صفحه برای شما باز می‌شود و لیست قابل اسکرولی از آهنگ های پیشنهادی اسپاتیفای بر اساس سلیقه شما، در اختیارتان است.

برای این روش نیاز به اشتراک پرمیوم اسپاتیفای دارید. همین الان از سایت اسپاتیفای اَک تهیه کنید!

فید موزیک اسپاتیفای

  • از قابلیت دی جی (DJ) اسپاتیفای بهره مند شوید؛

یکی از قابلیت های جدیدی که اسپاتیفای ارائه کرده است، “Spotify DJ” می‌باشد. لیستی از آهنگ ها مطابق سلیقه شما توسط هوش مصنوعی در یک رادیو نامحدود ایجاد می‌شود و می‌توانید تا ساعت ها، بدون وقفه، موزیک های جدید و مطابق سلیقه خودتان را بشنوید. فقط کافی است اجازه بدهید هوش مصنوعی کارش را بکند و بدون هیچ زحمتی از سوی شما، یک پلی لیست بسیار جذاب ایجاد خواهد کرد. این قابلیت در زیر بخش “Music feed” قابل انتخاب است. همچنین بعد از اولین پخش، گزینه آن در بالای قسمت ” Recently Played” قابل مشاهده خواهد بود.

یافتن موزیک جدید بدون wrapped و در اسپاتیفای دی جی

  • موزیک جدید را از راه ” Made for you ” پیدا کنید؛

فقط کافی است آیکون سرچ در وسط نوار پایین برنامه اسپاتیفای را بزنید. یک بخش با نام “Made for you” یعنی ساخته شده برای شما وجود دارد و شامل لیستی از آهنگ های جدید و قدیمی مطابق سلیقه شما است.

آهنگ های ساخته شده برای شما در اسپاتیفای

  • قابلیت “Discover weekly” به صورت هفتگی برای شما به روز می‌شود!

اسپاتیفای، اول هر هفته ( اول هفته اونها که دوشنبه هستش) برای شما مجموعه ای طبق سلایق و علاقه مندی هایتان ایجاد و در بخش جستجو، انتشار می‌دهد. وقتی وارد قسمت جستجوی اسپاتیفای شوید، بخشی به نام کشف هفتگی یا “discover weekly” وجود دارد که با ضربه زدن روی آن، از موزیک های جدید بدون wrapped لذت خواهید برد.

انتشار هفتگی آهنگ طبق سلیقه شما در اسپاتیفای

  • از “Release radar” استفاده کنید؛

قابلیت دیگری که اسپاتیفای برای یافتن موسیقی جدید قرار داده است، رادار انتشار است. این بخش را با عنوان “Release Radar” می‌توانید در “Home” یا بخش جستجوی اسپاتیفای پیدا کنید. در واقع طبق آهنگ ها و خواننده های موجود در کتابخانه شما، لیستی ساخته می‌شود و هر جمعه نیز به روز می‌گردد. هر چقدر کتابخانه شما گسترده تر باشد، آهنگ های رادار انتشار هم برای شما بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed