چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟

چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟

اگر از علاقه مندان در حوزه موسیقی باشید و گوش دادن به آهنگ از بهترین و آرامش بخش ترین سرگرمی‌ها برای شما به شمار آورده می‌شود احتمالا با سرویس‌های پخش موسیقی زیادی آشنایی دارید. یکی از محبوب ترین و مناسب ترین سرویس‌هایی که در زمینه پخش موسیقی و پادکست در حال حاضر در دنیا فعالیت دارد پلتفرم اسپاتیفای بوده که روز به روز بر طرفداران و مشترکین آن افزوده می‌شود. ارائه امکانات متنوع و با بالاترین کیفیت دلیل واضحی بر علت میزان تمایل افراد به استفاده از این برنامه می‌باشد؛ این نرم افزار برای مشترکین پرمیوم خود به صورت کامل امکانات خاص خود را ارائه می‌دهد. ما در این مقاله به صورت کامل به تشریح این سؤال می‌پردازیم که چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟ بنابراین اگر می‌خواهید لذت داشتن یک اکانت بدون محدودیت را برای گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه تان را تجربه کنید در ادامه ما را همراهی نمایید.

شما میتوانید با استفاده از خدمات اسپاتیفای اَک اکانت خود را پرمیوم کنید: خرید اکانت اسپاتیفای

محدودیت های اکانت رایگان اسپاتیفای

قبل از پرداختن به این مسأله که چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟ ممکن است این سؤال برای شما به وجود آمده باشد که چرا باید اقدام به پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای کنیم. اسپاتیفای که به عنوان بازیگر اصلی در حوزه پلتفرم‌های حوزه پخش موسیقی فعالیت دارد مانند بسیاری از سرویس‌های استریم موزیک در دو حالت اکانت رایگان و پرمیوم برای کاربران قابل استفاده می‌باشد. در نسخه رایگان اسپاتیفای در میان آهنگ‌ها تبلیغات زیادی نیز پخش می‌شود که این مسأله برای کاربر به شدت آزار دهنده می‌باشد؛ تصور کنید که در حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان مجبور باشید تبلیغات مختلف را نیز تحمل کنید و سبب شود نتوانید با آرامش از گوش سپردن به آهنگ لذت ببرید. یکی دیگر از محدودیت‌های اصلی در حالت رایگان این است که اسپاتیفای به اکانت‌های رایگان امکان دسترسی به تمام آرشیو موجود در نرم افزار را نمی‌دهد و کاربران در این حات تنها می‌توانند به پلی لیست پیشنهادی اسپاتیفای گوش بدهند و به علاوه در بسیاری از مواقع امکان رد کردن آهنگ وجود نخواهد داشت. در کنار تمام این چالش‌ها پایین بودن کیفیت صدای موزیک پخش شده از دیگر چالش‌هایی است که اکانت‌های رایگان در اسپاتیفای با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

ویژگی های اکانت پرمیوم اسپاتیفای

بنابر دلایل گفته شده در بالا و به دلیل وجود محدودیت‌های زیاد در اکانت رایگان کاربران تصمیم می‌گیرند که با خرید اشتراک از امکانات بی‌نظیر این برنامه به صورت مناسب استفاده نمایند و حال با این مسأله مواجه می‌شوند که چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟ که در ادامه ما به صورت کامل به این سؤال پاسخ داده‌ایم.

محدودیت ایرانیان برای پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای

از آنجایی که نرم افزارهای زیادی هستند که در کشورمان تحریم می‌باشند اسپاتیفای نیز جزء آن دسته برنامه‌ها می‌باشد که محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است که به راحتی امکان پرمیوم کردن آن وجود ندارد به همین دلیل مشترکین برای ارتقای اکانت رایگان خود به حالت پرمیوم نیاز از مجموعه‌های واسط و معتبری کمک بگیرند تا بتوانند مبالغ مورد نیاز برای خریداری اشتراک‌های پرمیوم اسپاتیفای را پرداخت نمایند. در این مسیر راه‌های دیگری مانند ساخت اکانت‌های فیک و تقلبی و دور زدن و هک کردن وجود دارد؛ اما لازم است که به این نکته توجه کنید که امکان شناسایی اکانت‌های فیک ساخته شده توسط اسپاتیفای وجود دارد و در صورت شناسایی شدن این اکانت‌ها به صورت کامل مسدود شده و از دسترس خارج می‌شوند. بنابراین مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین راه برای دسترسی به اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای کمک گرفتن از مجموعه‌هایی است که این اکانت‌ها را به صورت مستقیم از سایت اسپاتیفای خریداری می‌کنند و اکانت‌های پرمیوم اورجینال را به مشترکین عرضه می‌کنند.

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنیم؟

برای ساخت اکانت اسپاتیفای در قدم اول لازم است که برنامه را در نرم افزارهایی مانند پلی استور دانلود نمایید و یا به وب سایت اسپاتیفای مراجعه نمایید. پس از نصب کردن این برنامه بر روی رایانه و یا گوشی موبایل خود از قسمت  Sign in نسبت به پر کردن اطلاعات شخصی خود اقدام نمایید. برای ساخت اکانت اسپاتیفای نیاز به یک ایمیل معتبر وجود دارد؛ پس از وارد کردن آدرس ایمیل و همچنین تعریف کردن یک رمز مناسب شما وارد صفحه دیگری می‌شوید که در آن باید تاریخ تولد خود را وارد نمایید. در آخر باید گزینه من ربات نیستم را کلیک کنید و وارد برنامه اسپاتیفای شوید. این مراحل سبب ساخت اکانت در حالت رایگان می‌شود و شما محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. اما افراد هنگامی به مشکل برمیخورند که بخواهند اکانت رایگان خود را به حالت پرمیوم ارتقا دهند و از امکانات گوش دادن موسیقی بدون تبلیغات آزار دهنده و امکان رد کردن آهنگ و ساخت پلی لیست و دسترسی به آرشیو حجیم اسپاتیفای استفاده کنند. به دلیل تحریم‌هایی که علیه کشورمان صورت گرفته امکان خرید اکانت اسپاتیفای به راحتی امکان پذیر نمی‌باشد. اکانت اسپاتیفای در حالت پرمیوم بر خلاف اکانت رایگان، نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه دارد و علت به وجود آمدن مشکل نیز مربوط به پرداخت هزینه لازم برای دریافت این اکانت می‌باشد.

روش پرمیوم سازی

حال این سؤال اساسی در ذهن افراد شکل می‌گیرد که با توجه به وجود این موانع چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟ برای انجام دادن این کار بهترین و بدون دردسرترین روش این است که به سراغ وب سایت‌هایی بروید که برای شما به صورت مستقیم از اسپاتیفای اکانت‌های پرمیوم را خریداری می‌کنند.  از آن جهت که در میان ایرانیان نیز اسپاتیفای علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد سایت‌های مختلفی نسبت به فروش انواع اکانت‌های اسپاتیفای اقدام می‌کنند که ممکن است برخی از آن‌ها جعلی و فیک باشند. بنابراین از میان مجموعه‌های موجود برای کسب اطمینان از خرید خود می‌توانید به میزان سابقه کار این سایت، کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن‌ها، میزان رضایت مشتریان، قیمت اکانت‌های پرمیوم و همچنین اعتبار مجموعه دقت نمایید تا در نهایت بتوانید انتخابی رضایت بخش و ایمن داشته باشید. توجه داشته باشید که دریافت هزینه‌های بالا در برخی سایت‌ها به منزله ارائه خدمات زیادی نمی‌باشد و به علاوه پایین بودن هزینه‌های برخی سایت‌ها ممکن است دلیلی برای فریب دادن شما و انجام کلاه برداری باشد.

معتبرترین روش پرمیوم سازی اکانت اسپاتیفای

سایت اسپاتیفای اَک معتبرترین وب سایت خرید اکانت اسپاتیفای به صورت کاملاً قانونی و با قیمت مناسب می‌باشد که افتخار دو سال خدمت رسانی به مشترکین اسپاتیفای را دارد. توجه داشته باشید که یکی از مشخصات بارز اکانت‌های ارائه شده در این سایت اورجینال بودن آن‌ها می‌باشد که یکی از مهمترین المان‌ها برای تضمین ایمن بودن اکانت می‌باشد؛ زیرا اکانت‌های فیک و هک شده دیر یا زود توسط اسپاتیفای شناسایی شده و پس از مدتی مسدود می‌شوند. بنابراین اگر نمی‌خواهید پس از گذشت مدت زمانی از خرید اکانت با یک حساب مسدود شده دچار ضرر مالی شوید اکانت‌های خود را از سایت اسپاتیفای داک به صورت اورجینال و خریداری شده به صورت مستقیم از اسپاتیفایt اقدام کنید. پشتیبانی سریع و مداوم کارشناسان این مجموعه سبب می‌شود که در صورت بروز هر گونه مشکل برای مشترکین راهنمایی‌های لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

از ویژگی‌های اشتراک پرمیوم اسپاتیفای خریداری شده در سایت اسپاتیفای خریداری اکانت‌ها با واسط و پرداخت‌های اورجینال اشتراک از اسپاتیفای می‌باشد؛ که در این خرید امکان پریدن مکرر اکانت پرمیوم، نیاز داشتن به تعویض اکانت و بن شدن اکانت‌های فیک وجود نخواهد داشت و به علاوه اکانت وی آی پی شما به راحتی قابل تمدید خواهد بود.

در صورتی که از طرفداران موسیقی هستید و می‌خواهید که از لذت گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان بدون هیچ محدودیتی و با بالاترین کیفیت ممکن بهره مند شوید اسپاتیفای داک همراه شما خواهد بود تا بتوانید لذت شگفت انگیز را تجربه کنید.

نحوه پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای

انواع اکانت های پرمیوم

حال که به پاسخ پرسش چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟ رسیدید بهتر است درباره نوع اکانتی که قصد پرمیوم کردن آن را دارید نیز اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید با دید بازتر نسبت به انجام آن اقدام نمایید. اسپاتیفای برای کاربران حالت‌های مختلفی را در نظر گرفته است که هر کدام از آن‌ها هزینه‌های مربوط به خود را داشته و ویژگی‌های خاصی را نیز دارا می‌باشند که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

طرح یک نفره

در این سرویس کاربر به تنهایی می‌تواند از اکانت اسپاتیفای خود استفاده کند و برای آن باید مبلغ 9.99 دلار به صورت ماهیانه پرداخت کند. از جمله مزایایی که اسپاتیفای در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد می‌توان به حذف تمام تبلیغات، حذف محدودیت‌های اکانت‌های رایگان، دانلود محتوا و کیفیت پخش 320 کیلو بایتی اشاره کرد.

طرح Due

فعال سازی اکانت‌های پرمیوم در طرح Due حدود 12.99 دلار برای کاربران هزینه دارد. این طرح برای زوج‌هایی در نظر گرفته شده است که به فکر صرفه جویی در مخارج زندگی خود هستند و با یک اکانت دو نفر به صورت همزمان می‌توانند از امکانات اسپاتیفای بهره مند شوند. توجه داشته باشید که هزینه تهیه کردن این اکانت برای دو نفر در حالتی که بخواهید دو طرح یک نفره به صورت مجزا را خریداری نمایید ارزان‌تر خواهد شد و در عین حال می‌توانید از تمام امکانات و خدمات اکانت پرمیوم اسپاتیفای بدون محدودیت نیز استفاده نمایید.

طرح خانوادگی

یکی دیگر از طرح‌هایی که اسپاتیفای برای اکانت‌های پرمیوم خود در نظر گرفته است طرح خانواده می‌باشد که در آن به صورت همزمان 6 نفر می‌توانند به یک اکانت اسپاتیفای متصل شوند. مبلغی که برای ارتقای اکانت رایگان به اکانت اسپاتیفای در طرح خانواده باید پرداخت شود 15.99 دلار هزینه دارد که در مقایسه با هزینه مجزای شش نفر بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

طرح دانشجویان

اسپاتیفای برای کاربرانی که دانشجو هستند طرحی به صورت جداگانه در نظر گرفته است که هزینه تهیه کردن اشتراک برای کسانی که مشغول به تحصیل هستند در ماه تنها 4.99 دلار می‌باشد. البته لازم به ذکر است که این طرح برای دانشجویان ایرانی قابل استفاده نمی‌باشد.

مزایای استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای

همانطور که در بالا نیز اشاره شد اکانت‌های رایگان اسپاتیفای با وجود اینکه نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ندارند اما به دلیل محدودیت‌های بی‌شماری که دارند لذت گوش دادن به یک موسیقی آرامش بخش را برای کاربران تلخ می‌کنند. از این رو با فهمیدن این مسأله که چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟ به راحتی می‌توانید از مزایای فوق‌العاده این سرویس پخش کننده موسیقی بهره مند شوید تا علت میزان محبوبت و در صدر جدول بودن آن را در میان علاقه مندان به حوزه موسیقی به راحتی متوجه شوید.

دسترسی به آرشیو حجیم

اسپاتیفای در طی چند سال فعالیت درخشان خود در حوزه موسیقی توانسته محتواهای بسیار زیادی از خوانندگان معروف و سرشناس سراسر دنیا به لیست خود اضافه کند؛ بنابراین اگر آهنگ شما جزء آهنگ‌های شناخته شده و محبوب باشد احتمال اینکه نتوانید آن را در اسپاتیفای پیدا کنید بسیار پایین خواهد بود.

کیفیت بالای صدا

در نسخه رایگان اسپاتیفای افراد آهنگ‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بسیار پایین در اختیار خواهند داشت اما با ارتقای اکانت به حالت پرمیوم شما می‌توانید آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه خود را کیفیت 320 کیلو بایت گوش دهید که تجربه‌ای لذت بخش و وصف ناپذیر برای عاشقان موسیقی می‌باشد.

ساخت پلی لیست

شما می‌توانید بر اساس علاقه مندی‌ها و نیاز خود در اکانت اسپاتیفای خود اقدام به ساخت پلی لیستی از آهنگ‌های دلخواهتان کنید؛ شخصی سازی این پلی لیست‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در مواقع نیاز به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این لیست شخصی، اسپاتیفای بر اساس سلیقه و نوع آهنگ‌هایی که گوش می‌دهید هر هفته با یک آنالیز دقیق لیستی از آهنگ‌هایی که ممکن است در حوزه علاقه مندی‌هایتان باشد به شما پیشنهاد می‌کند.

دانلود آهنگ

در اکانت‌های رایگان امکان دانلود کردن آهنگ برای گوش دادن در حالت آفلاین وجود ندارد اما در صورتی که به پاسخ سؤال چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟ برسید می‌توانید به راحتی با پرمیوم کردن اکانت خود آهنگ‌های مورد علاقتان را دانلود نمایید و در حالتی که به اینترنت دسترسی ندارید آن‌ها را گوش دهید.

تفاوت اکانت رایگان و پرمیوم اسپاتیفای

آیا اکانت اسپاتیفای پرمیوم شده است?

حال که با این مسأله که چگونه اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کنیم؟ آشنا شدید پس از انجام این کار برای این که مطمئن شوید که اکانت شما به حالت پرمیوم ارتقا پیدا کرده است مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد برنامه اسپاتیفای و اکانت خود شوید
  • در قسمت منوی برنامه گزینه Subscription را کلیک کنید
  • حال وارد قسمت Spotify Premium شوید
  • بر روی گزینه View Details کلیک کنید

در صورتی که اکانت شما به حالت پرمیوم در آمده باشد اطلاعات آن برای شما در این قسمت نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed