اسپاتیفای در حال تست ویژگی فید ویدیوئی عمودی مانند پلتفرم تیک تاک میباشد

اسپاتیفای که یک شرکت پخش موسیقی محبوب است در ادامه سیستم امتیاز دهی  در حال آژمایش سیستم های دیگری نیز می باشد، یکی از این سیستم ها ، سیستمی است که از تیک تاک الهام گرفته شده است تا موزیک ویدئو ها به صورت عمودی اجرا شوند تا کاربران یتوانند به راحتی و به صورت اختیاری آن را لایک یا دیسلایک کنند. این سیستم نیز به امتیازدهی کمک بسزایی خواهد کرد و به این صورت کاربران می توانند به راحتی موزیک ویدئو های مورد علاقه خود را پیدا کنند.

این ویزگی که از آن یاد کردیم که ویدئو ها به صورت عمودی به اجرا درآیند در سایر شبکه های اجتماعی نیز اجرا شده است،  از سایر شبکه های اجتماعی که این سیستم را به اجرا درآورده اند می توان به اینستاگرام ، یوتیوب ، و نتفلیکس اشاره کرد. اسپاتیفای نیز به زودی به این شبکه ها اضافه خواهد شد. البته آن طور که شاهد هستیم این سیستم برای کاربرانی که از سیستم عامل ios استفاده می کنند فعال شده است اما برای اندرویدی ها ارائه نشده است. کاربرانی که از نسخه بتای این برنامه استفاده می کنند در بخش جدید به نام discover به این ویزگی دسترسی داشته باشند.

توضیحاتی درباره این ویژگی و اقدام اسپاتیفای برای فعال کردن آن برای اولین بار در اپلیکیشن یوتیوب منتشر شد. علاوه بر مشاهده ویدئو ها نیز می توان با استفاده از آیکون قلبی که در پایین ویدئو قرار دارد موزیک را به لیست علاقه مندی ها منتقل کرد و با استفاده از سه نقطه ای که در کنار صفحه وجود دارد می توان به اطلاعات آهنگ مد نظر دست یافت.

همان طور که گفتیم اسپاتیفای هر روزه برای رشد و توسعه خود تلاش می کند و ویژگی های متعددی را به خود اضافه کرده و شرکت های زیادی را به انحصار خود در می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed