نمایش متن های موزیک در اسپاتیفای در Google Nest Hub

اسپاتیفای پس از انتشار متن های همزمان در اندروید، iOS، تلویزیون‌ها، کنسول‌ها و وب، سرانجام آن‌ها را به Google Nest Hub و دیگر نمایشگرهای هوشمند دستیار Google می‌آورد.

اسپاتیفای در ماه نوامبر نمایش متن همزمان ترانه را در اکثر دستگاه های اندروید و iOS منتشر کرد. هنگام پخش یک آهنگ در Nest Hub یا سایر نمایشگرهای هوشمند دستیار Google، کنترل‌های رسانه تمام صفحه اسپاتیفای شامل یک دکمه شعر در گوشه پایین سمت راست هستند—با ضربه زدن روی دکمه، تصویر پس‌زمینه را برای پیمایش متن عوض می‌کنید، خط فعلی نیز در حین پخش آهنگ برجسته می شود. خطوط متوالی در زیر ردیف شفاف کنترل های صوتی ظاهر می شود.

این متن ها در زمانی که هیچ کلمه ای وجود ندارد از ایموجی های نت موسیقی استفاده می کند. این عملکرد حتی با تغییر آهنگ ها تا زمانی که آن را خاموش نکنید فعال می ماند. نزدیک به پایان یک آهنگ، اسپاتیفای می گوید که اشعار “دارای مجوز و ارائه شده توسط MusixMatch” هستند.

نمایش اشعار روی صفحه یک ویژگی راحت است که «Google Play Music» در سال 2018 ارائه کرد. متأسفانه، این قابلیت هرگز به YouTube Music منتقل نشد، زیرا این ویژگی عملکرد شعرهای استاتیک خود را در رابط «در حال پخش» ارائه می‌کند.

این راه‌اندازی، قابلیت ارائه متن های همزمان اسپاتیفای را در تمام پلتفرم‌ها و مشتریان اصلی خود قرار می‌دهد و این ویژگی با هر دو حساب اسپاتیفای Free و Premium کار می‌کند. این شرکت در ماه نوامبر و زمانی که در اکثر پلتفرم ها منتشر شد، در مورد این ویژگی اظهار نظر کرد و اظهار داشت که یکی از ویژگی های درخواستی است.

اسپاتیفای می‌گوید: «متن موزیک یکی از ویژگی‌های درخواستی از شنوندگان در سراسر جهان است. بنابراین پس از تکرار و آزمایش، تجربه ای ساده و تعاملی ایجاد کرده ایم – که حتی قابل اشتراک گذاری است. ما با همکاری با MusixMatch، متن آهنگ را از طریق دسترسی درون‌برنامه‌ای به اکثر کتابخانه‌های گسترده آهنگ‌هایمان ارائه می‌دهیم.»

کاربران Google Nest Hub گزارش می دهند که این ویژگی به صورت دسته ای در ردیت (reddit) ظاهر می شود، جایی که کاربران در حال آزمایش ویژگی جدید متن های همزمان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed