نسخه wear os اسپاتیفای به قابلیت پخش آفلاین اضافه شد

طبق پستی که اسپاتیفای در وبلاگ خود قرار داده است ، یک بروزرسانی جدید برای اپلیکشن برای کاربرانی که از Wear OS استفاده می کنند، آماده است. بعد از این به روز رسانی کاربران می توانند موزیک های مورد علاقه خود را در کتابخانه موسیقی خود ذخیره و دانلود کنند. و بعد از دانلود می توانند به صورت آفلاین نیز به این موزیک ها گوش دهند بنابراین نیازی به اتصال دائمی اینترنت نیست. البته کابراین که از نسخه رایگان این اپلیکیشن استفاده می کنند نیز این امکان را در اختیار خواهند داشت اما به صورت محدود تر به طوری که فقط می توانند پادکست ها را دانلود کنند و به صورت آ،لاین گوش دهند. همانطور که می دانید کاربرانی که از نسخه رایگان این اپلیکیشن استفاده می کنند باید برای گوش دادن به موسیقی ها تبلیغ ببینند و آهنگ ها نیز به صورت تصادفی پخش خواهند شد.

کاربرانی که از ساعت های هوشمند استفاده می کنند به راحتی می تونند موزیک مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه دانلود برای ساعت خود را انتخاب کنند و البته بعد از دانلود نیز می توانند با استفاده از بخش مدیریت دانلود ها ، فایل های دانلودی خود را مدیریت کنند. در بخش دانلود ها محتوایی که به صورت کامل دانلود شده باشد ، به رنگ سبز تغییر رنگ خواهد داد.

همانطور که می دانیم افراد زیادی هستند که از ساعت های هوشمند استفاده می کنند بنابراین کاربران زیادی از اسپاتیفای نیز این درخواست را داشتند، آن ها از اسپاتیفای درخواست کرده بودند تا ویژگی گوش دادن آ،لاین به موسقی ها را برای Wear OS نیز فعال کنند. کاربران در این صورت می توانند با استفاده از فضای ذخیره ای که ساعت های هوشمند در اختیار آن ها قرار می دهد موزیک های محبوب خود را دانلود کنند و بدون نیاز به اینترنت و به حالت آفلاین به آن ها گوش دهند. به گفته کارکنان اسپاتیفای این ویژگی در بروزرسانی های آینده برای سایر گجت های پوشیدنی نیز آماده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed