اولین نسخه بتای اسپاتیفای برای پشتیبانی از تراشه M1 منتشر شد

اسپاتیفای گفته که قرار است  یک نسخه بتا از خودش تولید کند و از آن برای پشتیبانی از تراشه های M1 استفاده نماید.

البته عملکردی که اسپاتیفای تا به الان داشته، نشان داده که همیشه خدماتی که به کاربران ارائه داده  بسیار منحصر به فرد بوده است. انجام این کار باعث میشود تا هم اسپاتیفای به عنوان یک برند معروف شود، و این که رتبه خود را در نخستین جایگاه بین سایر پلتفرم های موسیقی  ثبت کند.

استفاده از این پردازنده باعث میشود تا اسپاتیفای در کامپیوترهایی که دارای نسخه مک و تراشه M1 هستند پشتیبانی شود. با این کار اسپاتیفای  میخواهد  در تمامی انواع پلتفرم ها نفوذ داشته باشد. انجام این توسعه ها نیز باعث میشود تا تمامی چشم ها به سمت اسپاتیفای دوخته شود.

با توجه به اشتراک های اسپاتیفای و بروز رسانی و خدمات آن، میتوان حدس زد تا چند سال آینده اسپاتیفای دیگر یک نام نخواهد بود، و به انواع بخش ها تقسیم میگردد و طرفداران زیادی را در سراسر جهان برای خودش خواهد داشت، که هر دقیقه تعداد طرفدارانش نیز بیشتر خواهد شد.

کاربرد این تراشه ها این است که به خوبی اسپاتیفای را نمایش میدهند و میتواند لذت گوش دادن به موسیقی را برای افراد چندین برابر بیشتر کند.

اسپاتیفای تصمیم دارد نحوه بازخورد انجام این کار را در همه جا بررسی کند و بعد از آن سعی دارد تا مشکلاتی که این تراشه ممکن است نسبت به اسپاتیفای داشته باشد را رفع کند، به طوری که وقتی وارد اسپاتیفای شویم با هیچ مشکلی روبرو نخواهیم بود و این یک امتیاز مثبت برای اسپاتیفای محسوب می شود تا هم خودش را معروف کند  وسود کلانی را از کاربران در سراسر جهان کسب نماید.

انجام این خدمات باعث میشود هر فردی مجذوب اسپاتیفای شود و به راحتی به آهنگ های مورد نظرش در هر پلتفرمی دسترسی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین فرصت خرید، قبل از افزایش قیمت بسته ها برای سال جدید، فقط تا ساعت 24 امشب 🔥
ایام عید فعال هستیم و سفارشات روزانه تکمیل میشود
فعال