مشکلات امنیتی، سیستم تغییر رمز عبورجدید را در اسپاتیفای شروع کرد

از این به بعد روند و سیستم جدیدی برای تغییر رمز عبور اسپاتیفای اجراء شده است. اگر اکانتتون وارد نشد باید فراموشی رمز بزنید و یک رمز جدید بسازید.

همان طور که همه ما میدانیم اسپاتیفای یک پلتفرم جهانی در حوزه پخش موسیقی است که خدمات مختلفی را در این بخش به کاربران ارائه میکند.

همچنین سران اسپاتیفای می گویند اطلاعات کاربری حدود 320 هزار کاربر در خطر قرار دارد، به همین دلیل باید تمامی کاربران در اسپاتیفای رمز عبورشان را تغییردهند.

البته خطرات مربوط به حوزه دزدیده شدن اطلاعات شخصی و یا سایر موارد در این حوزه در شبکه های اجتماعی مختلفی دیده شده است. پس اگر حتی اتفاقی هم نیفتد، بهتر است ما پیش گیری کنیم و هر چند وقت یکبار رمز عبورمان را تغییر دهیم.

ولی قدرت سرور ها و دیتابیس اسپاتیفای آنقدری بالاست که هنوز کسی آن را هک نکرده است ولی  باز برای محکم کاری اسپاتیفای به کاربران گفته که  رمز عبور خود را در شرایط اضطراری تغییر دهند تا ازخطرات فاجعه آمیزی که ممکن است برای کاربران ایجاد شود جلوگیری نمایند.

حتی بعضی افراد در بعضی شبکه های اجتماعی هم ممکن است رمز عبورشان را فراموش کنند، که باز رمز عبور جدیدی از طرف سایت برای کاربر به ایمیلش ارسال میگردد.

پس نکته ضروری این است که باید بسیار در نگهداری اطلاعات شخصی و کاربریمان در هر جایی مثل اسپاتیفای احتیاط کامل را به عمل بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed