با قابلیت Spotify Wrapped چگونه می‌توانید آهنگ هایی که بیشتر در سال پخش کرده اید مشاهده کرد؟

با قابلیت Spotify Wrapped چگونه می‌توانید آهنگ هایی که بیشتر در سال پخش کرده اید مشاهده کرد؟

اسپاتیفای،  یکی از برنامه های خوب و قابل در عرصه موسیقی است. این برنامه قابلیت های خوبی برای کاربران خود ارائه می‌دهد که باعث شده است محبوبیت این برنامه در بین کاربران افزایش پیدا کند. تاکنون، بیش از 500 میلیون نفر موفق به نصب برنامه و استفاده از آن شده اند و همچنین حدود 210 میلیون نفر از اشتراک های حرفه ای اسپاتیفای بهره می‌برند. حالا این برنامه در سال های اخیر، قابلیتی تحت عنوان Spotify wrapped را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع هر سال یکبار در بازه زمانی ماه دسامبر، قابلیت Spotify wrapped منتشر می‌شود. اما این قابلیت چیست و چه می‌کند؟

بعد از اینکه از برنامه اسپاتیفای برای گوش دادن و یافتن انواع موزیک های مورد علاقه خود بهره بردید، اسپاتیفای یک رویداد از تمامی آهنگ هایی که گوش کردید، سبک هایی که دوست داشتید و همچنین صد آهنگ برتر ایجاد می‌کند و تحت عنوان wrapped در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت Spotify wrapped همانند استوری اینستاگرام و به صورت اسلایدی، هر کدام از این عناوین را برای شما به نمایش می‌گذارد که قابلیت جذابی است. این قابلیت، موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  • سبک های برتر شما؛
  • موسیقی هایی که در مقاطعی از روز گوش کرده اید ( تحت عنوان صبح من، عصر من و شب من)
  • دقایقی که موسیقی گوش داده اید.
  • آهنگ برتر شما؛
  • آهنگ های برتر؛
  • هنرمند برتر؛
  • هنرمندان برتر؛
  • 100 موزیک برتر شما؛

اما خیلی از افراد می‌پرسند که چگونه باید از قابلیت Spotify wrapped استفاده نمود. ما در ادامه آموزش استفاده از این قابلیت را برای شما بیان کرده ایم.

آموزش مشاهده قابلیت Spotify wrapped؛ مشاهده آهنگ های برتر در یکسال اخیر در اسپاتیفای

از  سال 2016 تاکنون، هر دسامبر، اسپاتیفای آماری از آهنگ هایی که بیشتر در سال گوش کرده اید و همچنین خوانندگان و آهنگ های برتر را برای شما منتشر می‌کند. این موضوع برای هر کس منحصر به فرد است و یکی از لذت‌مند ترین کارهایی است که کاربران اسپاتیفای، اوایل دسامبر شور و اشتیاق مشاهده آن را دارند.

قابلیت Spotify Wrapped

اما چگونه به این قابلیت دسترسی داشته باشیم؟

به محض اینکه اسپاتیفای “Wrapped” را منتشر کند، می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. فقط کافی است برنامه را باز کنید و احتمالا یک اعلان برای شما آمده است و اگر این اعلان “notification” را باز کنید، wrapped را در آنجا خواهید داشت.

اما اگر اعلان جدیدی برای شما نیامده بود، می‌توانید از طریق زیر به اسپاتیفای wrapped دسترسی داشته باشید:

برنامه را باز کنید، یک کادر تحت عنوان “Your wrapped is here” وجود دارد. با ضربه زدن روی آن در انواع گوشی های اندروید و آیفون به “wrapped” دسترسی خواهید داشت. این بخش، دارای 12 اسلاید است که شامل مواردی می‌شود که در بالا هم به آنها اشاره داشتیم.

اگر خواستید، می‌توانید این بخش را ذخیره نمایید. فقط کافی است در هنگام مشاهده هر اسلاید، روی “Add to Your library” بزنید تا در آینده بتوانید دوباره این آهنگ را گوش بدهید. همچنین قابلیت اشتراک این اسلایدها در شبکه های اجتماعی دیگر نیز وجود دارد و غیر از آن می‌توانید “wrapped” خود را با دوستان خود در اسپاتیفای، به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed