لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای چیست؟

لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای چیست؟

از آن جایی که اکانت‌های رایگان در اسپاتیفای دارای محدودیت‌های زیادی هستند کاربران با پرداخت مقدار هزینه‌هایی به خرید اشتراک ماهیانه از این سرویس می‌پردازند. یکی از این اشتراک‌ها مخصوص خانواده‌ها بوده و حداکثر تا 6 نفر می‌توانند به صورت همزمان از یک اکانت استفاده نمایند که مقدار هزینه پرداخت شده برای فعال کردن این مدل از اکانت‌ها برای خانواده‌ها به صرفه‌تر می‌باشد. اما برنامه اسپاتیفای برای حالت خانوادگی نوعی محدودیت به وجود آورده که کاربران در سال تنها می‌توانند به تعداد مشخصی نسبت به فعال سازی حالت خانوادگی اقدام کنند. ما در این مقاله به صورت کلی به این مسأله می‌پردازیم که لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای و راه حل‌هایی برای از بین بردن این محدودیت معرفی می‌نماییم. بنابراین در صورتی که قصد دارید یک اکانت خانوادگی و به صرفه در اسپاتیفای بدون محدودیت داشته باشید در ادامه ما را همراهی نمایید.

آشنایی با لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی و پادکست در سراسر دنیا می‌باشد که امکان دسترسی راحت مشترکین خود را به میلیون‌ها موزیک مشهور و شناخته شده را می‌دهد. شما علاوه بر گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود با بالاترین کیفیت ممکن می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و در مواقع عدم دسترسی به اینترنت در گوشی همراه خود داشته باشید. البته لازم به ذکر است تمام موارد بیان شده تنها در نسخه پرمیوم اسپاتیفای قابل استفاده می‌باشد. تبلیغات آزار دهنده و محدودیت‌های زیاد در دسترسی به آهنگ‌های دلخواه در اکانت‌های رایگان اسپاتیفای سبب می‌شود کاربران نسبت به پرمیوم کردن اکانت خود اقدام کنند.

لیمیت فمیلی اسپاتیفای چیست

در نسخه پرمیوم اسپاتیفای مشترکین با پرداخت مبالغ مشخصی به صورت ماهیانه می‌توانند از اسپاتیفای اشتراک تهیه کنند و بدون هیچ گونه محدودیتی بهترین‌های موسیقی در تمام دنیا را در دسترس داشته باشند. لیمیت فمیلی در اکانت‌های پرمیوم اسپاتیفای یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که کاربران با آن مواجه می‌شوند که در آن برای فعال سازی اکانت‌های خانوادگی و دسترسی چند نفر به صورت همزمان به یک اکانت دچار مشکل می‌شوند.

انواع اکانت‌های پرمیوم اسپاتفای

قبل از پرداختن به بحث لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای لازم است به صورت کلی توضیحاتی درباره انواع اکانت‌های موجود در اسپاتیفای توضیحاتی ارائه شود. همانطور که در بالا نیز اشاره شد افراد برای خلاص شدن از دست تبلیغات آزار دهنده و همچنین دسترسی راحت به آرشیو بزگ اسپاتیفای تصمیم به پرمیوم کردن اکانت خود می‌زنند. برای ارتقای یک اکانت رایگان به یک اکانت پرمیوم اسپاتیفای گزینه‌های مختلفی را پیش روی مشتریان خود قرار می‌دهد.

انواع اشتراک های اسپاتیفای

Individual

در این حالت فرد با پرداخت 9.99 دلار در ماه می‌تواند به یک اکانت شخصی در اسپاتیفای دست پیدا کند و از تمام امکانات موجود در برنامه بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کند.

Duo

این نوع اکانت‌ها مخصوص زوج‌هایی است که قصد صرفه جویی در مخارج زندگی خود را دارند. در این حالت افراد با پرداخت 12.99 دلار در ماه می‌توانند به یک اکانت اسپاتیفای دسترسی پیدا کنند که امکان اتصال دو نفر را فراهم می‌آورد.

Family

در حالت اکانت خانوادگی 6 نفر می‌توانند به صورت همزمان از یک نام کاربری و رمز برای وارد شدن به یک اکانت اسپاتیفای استفاده کنند. هزینه تهیه کردن این نوع از اکانت‌ها 15.99 دلار بوده که در مقابل هزینه خریدن هر اشتراک فردی به صورت جداگانه بسیار به صرفه‌تر می‌باشد.

Student

اسپاتیفای برای دانشجویان یک طرح مخصوص در نظر گرفته که در آن افراد مشغول به تحصیل می‌توانند با وارد کردن اطلاعات تحصیلی خود به یک اکانت شخصی تنها با هزینه 4.99 دلار دسترسی پیدا کنند.

لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای

یکی از مشکلات و باگ‌های اصلی در برنامه اسپاتیفای که برای کاربرانی که قصد خرید اکانت‌های خانوادگی را دارند لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای می‌باشد که در آن کاربر تنها دو بار در سال می‌تواند نسبت به شارژ این نوع اکانت خود بپردازد و پس از آن امکان پرمیوم سازی اکانت خانوادگی اسپاتیفای وجود نخواهد داشت مگر آن که اکانت خود را به صورت شخصی پرمیوم کنند.

در صورتی که به سایت اصلی اسپاتیفای سری زده باشید خواهید دید که اشتراک‌ها به صورت دائمی نبوده و برای فعال شدن نیاز به تمدید دارند، بنابراین اگر برخی سایت‌ها به شما وعده داشتن یک اشتراک دائمی و بدون نیاز به تمدید داده‌اند شک نکنید که این نوع حساب‌ها هک شده و غیر قانونی هستند و امکان شناسایی شدن آن‌ها توسط اسپاتیفای و از دسترس خارج شدن اکانت بسیار بالا می‌باشد.

رفع محدودیت فمیلی در اسپاتیفای

رفع محدودیت اکانت‌های فمیلی در اسپاتیفای

حال که با لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای آشنا شدید این سؤال پیش می‌آید که آیا امکان حل کردن این مشکل برای کاربرانی که قصد شارژ مجدد اکانت خانوادگی خود را دارند وجود دارد یا خیر؟ بله شما می‌توانید در صورتی که اکانت اسپاتیفایتان محدود شده یک اکانت جدید بسازید و با انتقال اطلاعات اکانت محدود شده به اکانت جدید، اکانت قبلی خود را به صورت کامل احیا نمایید.

علاوه بر این روش شما می‌توانید پس از لیمیت شدن اکانت فمیلیتان درخواست اکانت شخصی دهید و تا اکانت شما به صورت اشتراک شخصی فعال شود. این نوع فعال سازی برای اکانت‌های فمیلی که محدود شده‌اند امکان پذیر می‌باشد اما هزینه بالاتری را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

یک روش دیگر که برای خلاص شدن از دست لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای می‌توانید انجام دهید این است که در هنگام خرید اشتراک فمیلی بازه زمانی آن را به صورت شش ماهه تعیین نمایید تا بتوانید در طی سال دو بار نسبت به تمدید این اکانت خود اقدام کنید.

یکی دیگر از راه حل‌های جلوگیری از لیمیت کردن اکانت‌های فمیلی این است که اکانت‌هایی را از طریق واسطه خریداری می‌کنید زودتر از موعد پایان یافتن اشتراک تمدید کنید تا اکانت از حالت پرمیوم فمیلی خارج نشود.

علت لیمیت شدن اکانت فمیلی

این محدودیت‌ها به خاطر فروشنده‌هایی است که با روش‌های مخصوصی با قیمت مناسب‌تری اشتراک اسپاتیفای را برای مشتریان خود فراهم می‌آورند. لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای قانونی است که توسط شرکت اسپاتیفای در نظر گرفته شده تا کاربران با نسخه‌های غیر مجاز این اکانت‌ها را تهیه نکنند. به علاوه برخی از افراد این اکانت‌ها را به قیمت پایین‌تر به اشتراک می‌گذراند که علت اصلی لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای جلوگیری از اتفاق افتادن این ماجرا می‌باشد. این قانون برای کسانی که در اکانت خود لیست‌های پخش زیادی درست کرده‌اند و آهنگ‌های مورد علاقه خود را ذخیره کرده‌اند بسیار ناراحت کننده و شوک آور خواهد بود.

علت عمده تصمیم اسپاتیفای بر لیمیت و محدود کردن اکانت‌ها و قطع کردن دسترسی به آن‌ها شناسایی حساب‌های غیر قانونی و هگ شده می‌باشد که با روش‌های مختلف قصد دور زدن اسپاتیفای را دارند. در صورتی که مبلغ پرداخت شده توسط کاربر برای تهیه کردن اشتراک فمیلی با ناحیه‌ای که در آن زندگی می‌کند هم خوانی نداشته باشد به احتمال زیاد آن حساب کاربری غیر قانونی و هک شده می‌باشد و به همین دلیل امکان از دسترس خارج شدن آن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed