فهرست مشترک Blend اسپاتیفای رسما معرفی شد

اسپاتیفای که یک پلتفرم موسیقی معروف در سراسر جهان می باشد و همیشه با بروز رسانی ها و آپدیت هایش کاربرانش را شگفت زده میکند، باز این کار را انجام داده و گزینه  Blend را به خودش اضافه کرده است. این گزینه  باعث میشود در روند گوش دادن  به موسیقی  تغییراتی ایجاد گردد. در واقع این باعث میشود تا دو نفر بتوانند آهنگ های مشترکشان را در یک فهرست پخش که به صورت مشترک نیز می باشد را با هم ترکیب کنند و کمی از میکس نیز میتوانند استفاده نمایند که در بخش های چند نفره و فهرست های پخش مربوط به آن نیز این مورد دیده میشود.

 با این حال، این گزینه باعث می شود تا افراد از ترکیب موسیقی ها نیز لذت ببرند.

این استراتژی و دیگر گزینه ها و برنامه های دیگری که اسپاتیفای بر روی خودش پیاده سازی میکند باعث میشود تا کاربرانش روز به روز بر تعدادشان افزوده شود، و هر روز کاربر جدیدی به اسپاتیفای اضافه شود. اگر همین گونه ادامه یابد، اسپاتیفای تبدیل به یک غول موسیقی در میان سایر شرکت های پخش موسیقی خواهد شد و دیگر هیچ رقیبی در حوزه موسیقی برای او وجود نخواهد داشت.

خرید اکانت اسپاتیفای

همچنین اسپاتیفای  با استفاده از آرشیوی که از تمام موسیقی های جهان دارد میتواند کاربران زیادی را نیز به خودش جذب کند که با توجه به گزینه Blend و ترکیب و میکس چند موسیقی باهم این امر دور از ذهن نخواهد بود و باعث میشود اسپاتیفای همیشه در رده اول بخش های صوتی  و موسیقی نسبت به سایر شرکت ها قرار بگیرد. همچنین تغییراتی که اسپاتیفای در درون خودش ایجاد میکند بر هزینه های اشتراکی ماهانه اش نیز در طول زمان تاثیر خواهد گذاشت به طوری که افراد نسبت به قبل چند دلار بیشتر پرداخت خواهند نمود و این گونه باعث میشود تا اسپاتیفای بیشتر از نظر ساختاری بر روی خودش کار کند تا به پیشرفته ترین پلتفرم در حوزه پخش موسیقی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed