آموزش غیر فعال کردن حالت خودرو در اسپاتیفای

یکی از قابلیت های جذابی که اپلیکیشن اسپاتیفای برای کاربران خود قرار داده است، حالت خودرو است. با فعال کردن این قابلیت در اسپاتیفای، رابط کاربری آن تغییر خواهد کرد تا بتوانید در هنگام رانندگی، راحت تر از آن استفاده کنید. این موضوع سبب حواس پرتی کمتر شما در رانندگی خواهد شد و به شما کمک می‌کند که با تمرکز بیشتری رانندگی کنید و به علاوه آن، بتوانید از لیست اسپاتیفای، موزیک های مورد علاقه خود را پخش کنید. با این حال، برخی ها عقیده دارند که فعال بودن این تنظیمات، رابط کاربری را سخت تر می‌کند و دقیقا بر عکس، حواس راننده را هم پرت می‌کند. به همین دلیل، آموزش غیر فعال کردن حالت خودرو در اسپاتیفای را برای شما قرار دادیم تا اگر با آن راحت نیستید، بتوانید آن را غیر فعال کنید. همچنین برای فعال کردن حالت خودرو در اسپاتیفای به شما کمک خواهیم کرد.

حالت خودرو به گونه ای طراحی شده است که در حالات عادی، رابط کاربری اسپاتیفای همان حالت معمولی است، اما به محض اینکه گوشی خود را به بلوتوث خودرو وصل می‌کنید، رابط کاربری تغییر خواهد کرد و برای بعضی ها قابل قبول و برای بعضی ها آزار دهنده است. با غیر فعال کردن حالت خودرو در اسپاتیفای، دیگر بعد از وصل شدن به بلوتوث خودرو، این حالت فعال نخواهد شد.

در مورد فعال یا غیر فعال کردن حالت خودرو در اسپاتیفای باید بگوییم که فرایند دشواری ندارد و می‌توانید پس از طی چند گزینه، به محیط تنظیمات این حالت دسترسی داشته باشید. قطعا برای فعال کردن حالت خودرو اسپاتیفای هم می‌توانید همین مسیر را طی کنید.

حالت خودرو در اسپاتیفای

آموزش غیر فعال کردن حالت خودرو در اسپاتیفای به صورت گام به گام (اندروید و ios)؛

هدف از طراحی قابلیت حالت خودرو در اسپاتیفای این است که در هنگام رانندگی، گزینه ها به حدی کاهش یابند و شما بتوانید به راحتی در بین موزیک های دلخواه، گشت و گذار کنید و رانندگی را با آهنگ های مورد علاقه خود، دلنشین کنید. اما به زعم بعضی از کاربران، حالت خودرو در اسپاتیفای، کار با آن را مشکل می‌کند و باید غیر فعال شود. ما تصمیم در این زمینه را بر عهده خود شما قرار می‌دهیم. اما برای اینکه حالت خودرو در اسپاتیفای را غیر فعال کنید، می‌توانید از طریق زیر اقدام نمایید:

  • مرحله اول؛

نیاز است اکانت پرمیوم اسپاتیفای داشته باشید برای تهیه می توانید صفحه اکانت پرمیوم اسپاتیفای را باز نمایید. پس از آن وارد برنامه اسپاتیفای شوید و تنظیمات را باز کنید. تنظیمات در اندروید با لمس کردن آیکون چرخ دنده در بالا و سمت راست قابل دسترسی است. در گوشی آیفون نیز برای دسترسی به تنظیمات از همین طریق اقدام نمایید.

  • مرحه دوم؛

به دنبال گزینه ای به نام “Car” بگردید که به معنی خودرو است. سپس با لمس بر روی آن وارد تنظیمات حالت خودرو در اسپاتیفای شوید.

آموزش غیر فعال کردن حالت خودرو اسپاتیفای در 3 مرحله

  • مرحله سوم؛

بعد از ورود به تنظیمات خودرو، با چند گزینه روبرو هستید که یکی از آنها “Car Mode” است. آن را در حالت غیر فعال قرار دهید و هم اکنون، توانستید حالت خودرو اسپاتیفای را غیر فعال کنید.

و دقیقا برای فعال نمودن حالت خودرو اسپاتیفای، همین مسیر را طی کنید و در مرحله سوم، “Car Mode” را فعال نمایید تا حالت خودرو فعال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed