سرویس های استریم 83 درصد درآمد موسیقی و اسپاتیفای را به خود اختصاص داده اند

سال 2020 سالی بود که افراد زیادی از سرویس های استریم موسیقی استفاده کردند.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا هیچ کنسرتی  برگزار نشود و هیچ سینمایی باز نشود.

اما در صنعت موسیقی هنوز راه هایی بود که بتوان از این مورد کسب در آمد کرد. خیلی از خوانندگان در سراسر جهان از طریق لایو اینستاگرام و یوتیوب کنسرت برگزار می کردند. ولی بیشتر خیلی ها به سمت استریم های موسیقی رفتند. سرویس هایی مثل اسپاتیفای و تاد لر در دوران کرونا توانستند سود زیادی را کسب کنند.

خرید اکانت اسپاتیفای

در دوران پاندمی کرونا صنعت موسیقی آمریکا متحول شد و چیزی حدود 10 میلیارد دلار از سراسر جهان وارد صنعت موسیقی ایالات متحده آمریکا گردید. تعداد مشترکین در اسپاتیفای و اپل موزیک بسیار زیاد شدند و زیاد شدن کاربران باعث شد تا سود کلانی وارد حوزه موسیقی در سراسر جهان شود.

همچنین گزارش شده است که سرویس های استریم موسیقی برای هنرمندان به منبع در آمد خوبی نیز تبدیل شده است که خیلی ازهنرمندان به سرویس های استریم موسیقی مثل اسپاتیفای و اپل موزیک به چشم یک منبع در آمد می نگرند.

به هر حال گوش دادن به موسیقی در دوران کرونا یک مورد مثبت بود تا افراد بیشتر به خودشان برسند و به مطالعه و تحقیقات فراوان در حوزه موسیقی و دیگر بخش ها بپزدازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست