آموزش رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

آموزش رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای، روز به روز گسترده تر می‌شود و هر روز کاربران جدیدی از سراسر دنیا، به این نرم افزار سوئدی می‌پیوندند. اسپاتیفای، اخیرا در بین کاربران ایرانی هم بسیار محبوب شده است و تعداد نصب فعال آن در بین ایرانی ها به شدت افزایش یافته است. پس از مدتی استفاده از اسپاتیفای، بسیاری از کاربران با خطایی با عنوان ” you can only use Spotify abroad for 14 days” در اسپاتیفای مواجه می‌شوند که به فارسی همان خطای 14 روز اسپاتیفای شناخته می‌شود. اما چگونه به رفع ارور 14 روز اسپاتیفای بپردازیم؟ اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتها، این مطلب را مطالعه فرمایید تا ما روش های رفع این خطا را برای شما شرح دهیم.

برای رفع این خطا کافیست اشتراک پرمیوم اورجینال تهیه کنید، سایت اسپاتیفای اَک متخصص این کار است: خرید اکانت اسپاتیفای

اگر اپلیکیشن اسپاتیفای را نصب کنید، باید برای استفاده از آن، یک حساب کاربری ایجاد نمایید. برخی از افراد، بعد از مدتی استفاده از اسپاتیفای با اروری مواجه می‌شوند که متن آن، این است:

” you can only use Spotify abroad for 14 days “؛

اما حرف حساب آن چیست و چه می‌گوید؟ ترجمه این خطا بیان می‌کند که ” شما فقط به مدت 14 روز می‌توانید از اسپاتیفای در خارج از کشور استفاده نمایید”. عمده دلیل این خطا به خاطر این است که کاربران با استفاده از فیلتر شکن وارد برنامه می‌شوند و آیپی اولیه با آیپی ثانویه متفاوت است. یعنی، کشوری که در پروفایل خود انتخاب کرده اید، با کشوری که هم اکنون در آن با اسپاتیفای کار می‌کنید، متفاوت است. اگر به دنبال رفع ارور 14 روز اسپاتیفای هستید، طبق روش هایی که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم، پیش بروید.

روش های رفع ارور 14 روز اسپاتیفای در آیفون و اندروید

برای اینکه خطای 14 روز اسپاتیفای برطرف شود، چندین راه وجود دارد که فقط یک راه قطعی و بقیه مسکن موقتی خواهند بود. ما همه این روش ها را برای شما توضیح می‌دهیم:

  • اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را تهیه کنید!

با توجه به وضع تحریم های بین المللی، کاربران ایرانی برای خرید اشتراک به صورت دلاری، با مشکل مواجه هستند و علنا پرداخت به صورت مستقیم امکانپذیر نیست، مگر اینکه حساب پی پال و غیره داشته باشید. اما با این وجود، بهترین راه برای حل مشکل 14 روز اسپاتیفای، تهیه اشتراک است، اما چگونه با وجود تحریم ها، اشتراک اسپاتیفای را تهیه کنیم؟

سایت اکانت اسپاتیفای، یکی از سایت هایی است که اقدام به فروش اشتراک های پرمیوم اسپاتیفای می‌کند. این اشتراک ها به صورت کاملا تضمینی و با قیمت های ریالی مناسب، در اختیار شما قرار می‌گیرند.

  • تغییر کشور از طریق اکانت اسپاتیفای؛

اگر میخواهید همچنان از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده نمایید، می توانید با تغییر کشور در پروفایل خود، مشکل 14 روز اسپاتیفای را برطرف نمایید. برای رفع این مشکل به صورت موقت، می‌توانید وارد سایت اکانت اسپاتیفای شوید. سپس در اکانت خود لاگین کنید. روی پروفایل خود کلیک کنید تا منوی جدید برای شما باز شوید. گزینه “Edit Profile” را بزنید. در بخش “Country” کشور خود را مطابق با آیپی فیلترشکن و اینترنت خود تنظیم کنید. همچنین امکان انتخاب کشور ایران وجود دارد. ولی آن را توصیه نمی‌کنیم!

با استفاده از این دو روش، می‌توانید به راحتی از شر ارور 14 روز اسپاتیفای خلاص شوید.

ما در این مطلب به ارائه توضیحاتی در باب آموزش رفع ارور 14 روز اسپاتیفای، پرداختیم و امیدواریم با استفاده از این توضیحات، مشکلتان حل شود.

نگارش شده با عشق❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed