راه حل نمایش ندادن «در حال پخش» اسپاتیفای

نوار “در حال پخش” در اسپاتیفای شما نمایش داده نمی شود؟ در اینجا دلیل ناپدید شدن کنترل های شما و نحوه رفع مشکل آمده است.

نوار “در حال پخش” در اسپاتیفای یکی از ضروری ترین ویژگی های این سرویس برای کنترل موسیقی است و بسیاری از کاربران گزارش داده اند که این کنترل ها ناپدید شده اند.

وقتی به آهنگی گوش می‌دهید، نوار “در حال پخش” در پایین برنامه اسپاتیفای ظاهر می‌شود. این نوار شامل یک دکمه پخش/مکث، نام و هنرمند آهنگ و تصویر کوچکی از آثار هنری آلبوم است. اگر این نوار ناپدید شود، بستن اجباری اسپاتیفای و باز کردن مجدد آن ممکن است نوار را بازگرداند، اما این یک راه حل موقت بوده است. سایر کاربران گزارش می دهند که باید قبل از نمایش مجدد نوار “در حال پخش”، دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنند.

ناپدید شدن نوار “در حال پخش” به شدت در انجمن اسپاتیفای گزارش و مورد بحث قرار گرفت و باعث شد که شرکت به سرعت یک راه حل برای این مشکل منتشر کند.

در میان گزارش‌ها، کاربر Paul731 پرسید: «چرا نوار «در حال پخش» من در پایین برنامه ناپدید می‌شود؟ باید اسپاتیفای را ببندم و دوباره راه اندازی کنم تا دوباره ظاهر شود.”

کاربر ddinstel ابراز تاسف کرد، “من حافظه نهان را پاک کردم و بدون شانس دوباره نصب کردم. اگر برنامه را ببندم و دوباره باز کنم، نوار “در حال پخش” برمی‌گردد، اما فقط تا دفعه بعد که برنامه به حداقل برسد، بنابراین باید این کار را بیش از 10 بار در روز انجام دهم. در این مرحله من در حال بررسی برای تغییر سرویس پخش خود هستم.”

کاربر Doohoo اضافه کرد: “بستن اسپاتیفای کمکی نمی‌کند، فقط راه اندازی مجدد تلفن کمک می کند.”

خبر خوب برای کاربران iOS این است که این مشکل تنها برنامه اندروید را تحت تاثیر قرار داده است و به‌روزرسانی نسخه قبلی مقصر احتمالی آن بوده است. اسپاتیفای به سرعت از این مشکل مطلع شد و آنها گزارش دادند که یک برنامه برای اصلاح آن راه اندازی شده است.

اسپاتیفای در مورد این مشکل گفت: «تعدادی از کاربران اسپاتیفای در دستگاه‌های اندروید ممکن است مشکلاتی را با نمایش نوار “در حال پخش” و پخش موسیقی تجربه کرده باشند، در حال حاضر یک اصلاحیه اجرا شده است و برای همه کاربران ارائه می شود.»

اگر دستگاه اندرویدی دارید و همچنان با مشکل مواجه هستید، با فعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار در Play Store شروع کنید.

برای فعال کردن به روز رسانی خودکار:

  1.  Play Store را روی گوشی خود باز کنید
  2. روی نماد پروفایل خود در بالا سمت راست ضربه بزنید
  3. سپس روی تنظیمات ضربه بزنید.
  4. اکنون روی Network preferences ضربه بزنید.
  5. در نهایت روی Auto-update apps ضربه بزنید.

تا زمانی که تنظیمات شما شامل «Over any network» یا «Over Wi-Fi only» باشد، با در دسترس قرار گرفتن نسخه‌های جدید، برنامه‌ها به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین فرصت خرید، قبل از افزایش قیمت بسته ها برای سال جدید، فقط تا ساعت 24 امشب 🔥
ایام عید فعال هستیم و سفارشات روزانه تکمیل میشود
فعال