دانلود آهنگ از اسپاتیفای

دانلود آهنگ از اسپاتیفای به صورت قدم به قدم در گوشی

اپلیکیشن اسپاتیفای یک برنامه جامع جستجو و پخش موزیک با قابلیت های منوع است که در بین بسیاری از کاربران محبوب شده است و هم اکنون بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان، از این برنامه استفاده می‌کنند. کاربرانی که از اسپاتیفای استفاده می‌کنند، باید حساب کاربری داشته باشند و این حساب کاربری می‌تواند رایگان یا پرمیوم باشد. قطعا تفاوت های زیادی بین این دو اشتراک وجود دارد که یکی از آنها، قابلیت دانلود آهنگ از اسپاتیفای است. در اشتراک رایگان، شما این امکان را ندارید که آهنگ دانلود کنید و بعدا به صورت آفلاین گوش دهید، اما در اشتراک حرفه ای یا پرمیوم، این امکان برای کاربران فراهم است.

حالا اما کاربرانی که از اشتراک رایگان استفاده می‌کنند، به دنبال راهی برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای هستند. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد و ما تصمیم گرفتیم در این مطلب، به بررسی این روش ها بپردازیم. پس اگر می‌خواهید از اسپاتیفای موزیک دانلود کنید و اشتراک حرفه ای ندارید، با ما همراه باشید. همچنین حتی اگر دارای اکانت پرمیوم اسپاتیفای هستید و نمی‌دانید چگونه از اسپاتیفای موزیک دانلود کنید، ما آموزش آن را به شما ارائه خواهیم داد.

آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای برای کاربرانی که اشتراک پرمیوم دارند.

اشتراک پرمیوم اسپاتیفای قابلیت های بی نظیری ارائه می‌دهد که در نسخه رایگان وجود ندارد. اما با توجه به اینکه ایران در لیست تحریم های اروپا و آمریکا قرار گرفته است، چگونه می‌توان از اشتراک حرفه ای اسپاتیفای بهره برد و آن را خریداری نمود؟ سایت اسپاتیفای اَک، برای کاربران ایرانی، امکان خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را با قیمت های ریالی فراهم کرده است. شما می‌توانید از این بستر برای تهیه اشتراک های یکماهه، سه ماهه و یکساله استفاده نمایید. این اشتراک با تضمین خدمت شما ارائه می‌شود.

اما حالا دانلود آهنگ از اسپاتیفای پرمیوم چگونه است؟ برای دانلود موزیک در اشتراک حرفه ای، طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • وارد اکانت اسپاتیفای خود شوید.
  • در صفحه اصلی وارد منوی “Your Library” که آیکن آن در نوار پایین قابل مشاهده است، شوید.
  • با زدن گزینه “Playlists” وارد پلی لیست های خود شوید.
  • حالا به پلی لیست دلخواه خود وارد شوید.
  • صفحه را تا انتها بروید و یک گزینه “Download” برای فعال شدن دانلود ها وجود دارد که با فعال کردن آن، آهنگ های دلخواه شما در صف دانلود قرار خواهند گرفت.

بعد از اینکه دانلود تمام شد، یک علامت ( فلش سمت پایین) در کنار هر آهنگ نمایان می‌شود که به معنی دانلود شده است. پس از این، شما می‌توانید از گوش کردن موزیک ها در حالت آفلاین، لذت ببرید.

اما این روش یکسری معایبی به همراه خود دارد. اول اینکه باید از خود اسپاتیفای این آهنگ را بشنوید. دوم اینکه هر بار که آهنگ را به صورت آفلاین بشنوید، از تعداد دفعات مجاز برای گوش کردن آهنگ در اسپاتیفای در نسخه پرمیوم، کم خواهد شد، نکته ای که بسیاری از کاربران نسبت به آن آگاهی ندارند.

آموزش دانلود آهنگ از اسپاتیفای به صورت رایگان و بدون اشتراک

روش های متعددی را می‌دانیم که می‌شود با استفاده از آنها، فقط با داشتن لینک موزیک های اسپاتیفای، به دانلود آهنگ از این اپلیکیشن محبوب پرداخت. نگران نباشید، همه این روش ها را به صورت قدم به قدم برای شما توضیح خواهیم داد و با هر دستگاهی، قادر به دانلود آهنگ از اسپاتیفای خواهید بود، از گوشی و تبلت گرفته تا کامپیوتر و پلی استیشن!

اما در ابتدا و قبل از تشریح روش های دانلود از اسپاتیفای، باید راه بدست آوردن لینک موسیقی از اسپاتیفای را یاد بگیرید. برای بدست آوردن لینک های موزیک اسپاتیفای، مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • بعد از باز کردن برنامه، آهنگ مورد نظر خود را باز کنید.
  • بعد از باز شدن آهنگ، در گوشه سمت راست بالا، یک گزینه “⋮” سه نقطه عمودی وجود دارد، روی آن ضربه بزنید.
  • گزینه “Sahre” را بزنید.
  • گزینه ای تحت عنوان “Copy Link” وجود دارد که با زدن آن، لینک موسیقی در کلیپ بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.
کپی لینک موزیک در اسپاتیفای جهت دانلود

در دیگر دستگاه ها هم پیدا کردن لینک موزیک اسپاتیفای، به همین منوال است.

همانطور که احتمالا خودتان می‌دانید، این دانلود در اپلیکیشن اسپاتیفای امکانپذیر نیست و باید جایی در خارج از این اپلیکیشن انجام شود. سایت های دانلود از اسپاتیفای، ربات های تلگرامی و اپلیکیشن های واسط، روش هایی هستند که می‌توانیم از آنها برای دانلود موزیک از برنامه اسپاتیفای، کمک بگیریم.

  • روش اول، دانلود موسیقی از سایت های دانلود از اسپاتیفای؛

یکی از ساده ترین روش هایی که می‌توانید برای دانلود از اسپاتیفای استفاده نمایید، همین روش است. شما بدون اینکه نیاز باشد اپلیکیشن خاصی استفاده کنید و یا اینکه نیاز به فیلتر شکن و “VPN” داشته باشید، می‌توانید فقط با جایگذاری لینک آهنگ های اسپاتیفای، آنها را در انواع کیفیت و با فرمت های مختلف، دانلود نمایید.

ساده ترین راه دسترسی به این سایت ها، جستجو از طریق گوگل است. با جستجوی عبارت انگلیسی “Download from Spotify” لیستی از سایت ها که به شما کمک می‌کنند بتوانید از اسپاتیفای دانلود کنید، نمایش داده می‌شوند. پس از باز کردن هر کدام از این سایت ها، یک باکسی وجود دارد که از شما می‌خواهد لینک اسپاتیفای را درون آن جایگذاری کنید. پس از اینکه لینک را قرار دادید، در صورت درستی لینک، دانلود آغاز می‌شود و با کیفیت های مختلف جهت دانلود، در دسترس خواهد بود.

اما غیر از جستجو، ما چند تا از این سایت ها را خدمتتان معرفی می‌کنیم:

سایت “Spotify-downloader”

این سایت برای دانلود مستقیم از اسپاتیفای طراحی و ساخته شده است. در همین ابتدا که سایت را از این لینک باز کردید، از شما میخواهد که لینک اسپاتیفای را درون باکس قرار دهید و سپس دکمه “SUBMIT” را بزنید. بعد از آن دانلود شروع خواهد شد. از مهمترین ویژگی های این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانلود آهنگ تکی، آلبوم و پلی لیست از اسپاتیفای؛
  • دانلود فول آلبوم و پلی لیست به صورت فایل فشرده ZIP؛
  • دانلود با کیفیت 320؛
  • بدون نیاز به نصب؛
سایت دانلود آهنگ از اسپاتیفای

سایت ” spotifydown”

آموزش ویدئویی دانلود آهنگ از اسپاتیفای با سایت spotifydown

از سایت های دیگری که امکان دانلود آهنگ با سرعت بالا را از اسپاتیفای فراهم می‌کند و از این لینک قابل دسترسی است. مثل مورد قبلی، در همان صفحه اول، باید لینک را جایگذاری نمایید و دکمه “Submit” را بزنید. از ویژگی های مهم این دانلودر اسپاتیفای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانلود آهنگ تکی، آلبوم و پلی لیست؛
  • امکان تبدیل به انواع فرمت های موسیقی (FLAC,mp3,WAV,AIFF,…)؛
  • دانلود با سرعت بالا؛
  • دانلود موزیک ها در بهترین کیفیت؛

سایت “Spotify mate”

این سایت در این لینک قابل دسترس است و شما بدون نیاز به تهیه اشتراک و به صورت رایگان، امکان دانلود آهنگ از اسپاتیفای را به وسیله “Spotify mate” خواهید داشت. از ویژگی های این سایت:

  • دانلود با سرعت بالا؛
  • کاملا رایگان؛
  • دانلود آهنگ ها با فرمت MP3؛
  • سازگار با انواع مرورگرها در دستگاه های مختلف؛

توجه داشته باشید که می‌توانید این سایت ها را به صورت بوک مارک یا افزودن به صفحه اصلی، ذخیره نمایید تا هر بار مجبور نباشید آدرس آنها را مجددا تایپ کنید.

  • روش دوم، دانلود آهنگ با ربات های تلگرامی؛

ربات های تلگرامی هم قابلیت های خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند و یکی از این قابلیت ها که کار با اسپاتیفای را بسیار آسان کرده است، قابلیت دانلود آهنگ از اسپاتیفای است. ربات های تلگرامی متعددی وجود دارند که این قابلیت را ارائه می‌دهند و شما فقط باید وارد آنها شوید و استارت کنید. سپس با قراردادن لینک موزیک های اسپاتیفای، دانلود شروع خواهد شد. مزیت مهم این ربات ها این است که بدون نیاز به نصب، قابل استفاده هستند و در گوشی شما حجمی اشغال نمی‌کنند.

دانلود آهنگ از اسپاتیفای با ربات های تلگرامی

چند تا از بهترین ربات های تلگرامی دانلود از اسپاتیفای (آیدی هر کدام در جلوی آنها ذکر شده است)، عبارتند از:

ربات اسپات دی ال “@spotdl”؛

ربات اسپی سیو “@Spsavebot “؛

ربات اسپاتیفای سیو ” @spotifysavebot”؛

این ربات ها قابلیت های بی نظیری دارند از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پشتیبانی از زبان و منوی فارسی؛
  • دانلود با انواع فرمت های پخش موزیک؛
  • دانلود به صورت تکی، آلبوم و پلی لیست؛
  • دانلود با کیفیت انتخابی؛
  • دانلود با سرعت بالا؛

فقط تنها مشکل این روش برای کاربران ایرانی، نیاز به فیلتر شکن یا پروکسی است تا به وسیله آن بتوان به تلگرام دسترسی داشت.

  • استفاده از اپلیکیشن های دانلود از اسپاتیفای؛

آخرین روشی که می‌خواهیم برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای به شما معرفی کنیم، استفاده از اپلیکیشن هایی است که قابلیت دانلود از اسپاتیفای را فراهم می‌کنند.

این اپلیکیشن ها از گوگلی پلی، اپ استور، بازار، مایکت و به صورت مستقیم قابل دانلود هستند و با دانلود آنها می‌توانید انواع موزیک را از اسپاتیفای دانلود نمایید. اپلیکیشن های مختلفی وجود دارند، اما همه آنها رایگان نیستند و برای دانلود از اسپاتیفای، باید هزینه بپردازید. ما چند نمونه از برنامه های رایگان دانلود از اسپاتیفای را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که به نصب آنها، می‌توانید انواع آهنگ را از اسپاتیفای دانلود نمایید:

  • اپلیکیشن “Audials Tunebite “؛
  • اپلیکیشن “SpotiFlyer “؛
  • اپلیکیشن “TweakBox “؛

این اپلیکیشن ها بدون فیلتر شکن برای کاربران ایرانی در دسترس هستند و به صورت رایگان امکان دانلود آهنگ از اسپاتیفای را فراهم می‌کنند. قابلیت هایی همچون دانلود در فرمت های مختلف، دانلود با کیفیت انتخابی و دانلود به صورت آلوم و تکی، از ویژگی های دانلود از این اپلیکیشن ها است.

اپلیکیشن دانلود از اسپاتیفای

امیدواریم از این آموزش و ترفند لذت برده باشید. نگارش شده با عشق❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed