حل مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای

اسپاتیفای چندین دهه به‌عنوان یک پلتفرم همه‌پسند در امر ارائه موسیقی پیشگام است. ولی به‌راستی عدم حل مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای در برخی مواقع لذت هم‌جواری با این سرویس را به کام دارندگان آن تلخ می‌سازد. اسپاتیفای یک سرویس عرضه کلکسیونی از آهنگ‌های اورجینال می‌باشد. از طرفی با قابلیت استماع موسیقی در حالت آفلاین هزینه حضور در این سامانه را کاهش داده است. به همین دلیل محبوبیت بالایی در نزد موزیک دوستان دارد. ازاین‌رو کمتر کسی که به‌محض ایجاد مشکل در دانلود آهنگ توسط این سرویس نگران نشده و به فکر چاره نباشد. روش‌های مختلفی برای دانلود آهنگ از این سامانه وجود دارد که همگی ساده و قابل‌دسترس هستند. ولی مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای نیز خود مسئله مهمی است که باید در اسرع وقت به آن پرداخت.

در این مطلب ابتدا رایج‌ترین روش دانلود موسیقی در این سامانه را بیان کرده و سپس روش حل مشکل عدم دانلود آن را نیز ارائه می‌کنیم که اغلب در تمامی ابزارها فارغ از نوع آن مانند کامپیوتر، اندروید، آیفون و … یکسان می‌باشد.

نحوه دانلود آهنگ از اسپاتیفای:

کامل بودن و بروز رسانی مداوم، اسپاتیفای را به یکی از بهترین نرم‌افزارها درزمینه‌ی موسیقی تبدیل نموده است. البته روش‌های ساده ساخت اکانت و دانلود موسیقی نیز بر محبوبیت این سامانه افزوده‌اند. به همین دلیل طبیعی است که حل مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای مسئله مهمی برای کاربرانش قلمداد شود و تمایل داشته باشند، هرچه زودتر راه چاره‌ای برای آن بیابند.

مرحله اول: متصل سازی وای‌فای

در مرحله اول از متصل بودن وای‌فای خود اطمینان کسب نمایید. دانلود اسپاتیفای بدون وای‌فای امکان‌پذیر نبوده و داده تلفن در این مورد کارساز نیست. پس از دانلود نرم‌افزار وارد حساب کاربری‌تان شوید و در قسمت انتهای صفحه بر روی گزینه Your Libarary کلیک نمایید.

مرحله دوم: دانلود موسیقی

حال می‌توانید از حساب کاربری خود لیست پخش را انتخاب نموده یا برای دانلود آلبوم قسمت Albume را انتخاب کرده و سپس گزینه دانلود را لمس نمایید. ولی بسیاری از کاربران در این بخش موفق به دانلود موسیقی نشده، بنابراین به فکر دلیل مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای میافتند، ازاین‌رو در ادامه به راهکار حل آن می‌پردازیم.

چگونگی حل مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای:

 مشکل عدم دانلود آهنگ موضوعی است که شاید بسیاری از کاربران با آن مواجه شوند و بدین ترتیب از دسترسی به موزیک‌های ناب موجود در این سامانه چه به‌صورت آنلاین و چه آفلاین محروم گردند. ازاین‌رو ما به بیان روشی ساده و عملی به‌منظور حل مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای پرداخته و شمارا ترغیب به انجام آن می‌نماییم.

مرحله اول: وارد شدن به بخش تنظیمات

فرقی نمی‌کند از کدام سیم‌کارت استفاده می‌کنید، رایتل، ایرانسل یا همراه اول به‌هرحال ممکن است، این مشکل برای همه این سیم‌کارت‌ها ایجاد شود. در مرحله اول وارد بخش تنظیمات یا Setting برنامه اسپاتیفای شوید.

مرحله دوم: فعال‌سازی قابلیت دانلود

در بخش تنظیمات باید به Audio Quality واردشده و در پایین صفحه به بخش Download داخل گردید و درنهایت عبارت Download using Cellular را فعال‌سازید. بدین ترتیب به‌راحتی موفق به حل مشکل دانلود نشدن آهنگ در اسپاتیفای شده و معضل را مرتفع می‌سازید. البته دقت داشته باشید گاهی به‌جای عبارت Audio Quality با گزینه Music Quality برمی‌خورید که هر دو مفهومی یکسان داشته و شمارا به محل تنظیمات دانلود هدایت می‌کنند.

می توانید خرید اکانت اسپاتیفای را به ما بسپارید:

1 دیدگاه. Leave new

  • سلام تشکر من مشکل دانلود آهنگم همین بود و برطرف شد
    تشکر از سایت خوبتون بهترین در زمینه اسپاتیفای هستید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed