آموزش تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای

آموزش تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای

چگونه عکس پروفایل خود را در اسپاتیفای تغییر دهیم؟ قراردادن عکس پروفایل در اسپاتیفای چگونه است؟ چگونه در گوشی عکس پروفایل اسپاتیفای را تغییر دهیم؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید، توصیه می‌کنیم که در ادامه، در آموزش تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای با ما همراه باشید.

می‌توان گفت که اسپاتیفای هم اکنون یکی از بزرگترین پلتفرم های ارائه دهنده موسیقی است. بیش 400 میلیون کاربر فعال ماهانه و 250 میلیون کاربر اشتراکی، خود گواه گستردگی و محبوبیت این اپلیکیشن در بین مردم جهان است. در این پلتفرم، هر شخص باید یک حساب کاربری ایجاد کند تا بتواند از خدمات اولیه اسپاتیفای استفاده نماید. با ایجاد حساب کاربری، شما می‌توانید یک پروفایل داشته باشید تا به وسیله آن، دیگر کاربران بتوانند شما را شناسایی کنند و در برگیرنده اطلاعات شخصی شما از قبیل نام، نام کاربری، عکس، بیوگرافی و غیره است.

شما می توانید با خرید اکانت اسپاتیفای یک خدمات منحصربفرد در زمینه پرمیوم سازی تجربه کنید و از اسپاتیفای لذت ببرید.

داشتن یک پروفایل کامل به شما کمک می‌کند که در اسپاتیفای بیشتر دیده شوید و با کاربران بیشتری در تعامل باشید. یکی از نکات مهم باعث کامل شدن پروفایل شما در اسپاتیفای خواهد شد، داشتن یک عکس واضح و باکیفیت از خودتان یا برندتان است. تصویر پروفایل جلب توجه کننده است و همچنین باعث می‌شود که برای دیگر کاربرانی که در شبکه های اجتماعی دیگر شما را دنبال می‌کنند، آشنا به نظر برسید. چون همانطور که می‌دانید، با حضور در برنامه اسپاتیفای می‌توان از شبکه اجتماعی آن هم استفاده کرد و با کاربران دلخواه، ارتباط برقرار کرد. اگر نمی‌دانید که برای تغییر عکس نمایه یا پروفایل خود در اکانت اسپاتیفای باید چه کنید، ما این مطلب را جهت آموزش تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای قرار داده ایم که در 5 مرحله به شما آموزش می‌دهد چگونه عکس پروفایل اسپاتیفای خود را عوض کنید.

آموزش تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای به صورت گام به گام ( در اندروید و ios)

کار کردن با اپلیکیشن اسپاتیفای آنقدرها هم سخت نیست و به خاطر رابط کاربری خوبی که برای این نرم افزار طراحی شده است، شما به راحتی می‌توانید برای موارد دلخواه خود، تغییرات ایجاد نمایید. برای تغییر اطلاعات پروفایل، 5 گام پیش پای شما وجود دارد که با طی کردن آنها، تغییرات مورد نظر شما از جمله تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای، اعمال خواهد شد.

با توجه به اینکه اسپاتیفای فعلا از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، اکثر کاربران ایرانی با زبان انگلیسی از آن استفاده می‎کنند. برای همین، ما سعی کردیم آموزش را طبق گزینه های انگلیسی برای شما بیان کنیم.

جهت تغییر عکس پروفایل، برنامه اسپاتیفای را در گوشی اندروید یا ios خود باز کنید و مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول؛

در صفحه اصلی برنامه، آیکون چرخ دنده در گوشه بالا در سمت راست را لمس کنید.

تنظیمات اسپاتیفای برای تغییر عکس پروفایل

مرحله دوم؛

گزینه View Profile را انتخاب کنید تا بتوانید به محیط پروفایل دسترسی داشته باشید. این گزینه در کنار اطلاعات پروفایل شما، شامل نام کاربری، نام نمایشی و عکس پروفایلتان قرار گرفته است.

آموزش تغییر عکس پروفایل در اسپاتیفای

مرحله سوم؛

حالا صفحه پروفایل شما باز می‌شود و باید گزینه Edit profile را لمس کنید.

چگونه عکس پروفایل اسپاتیفای را تغییر دهیم؟

مرحله چهارم؛

درست در زیر عکس پروفایل کنونی شما، گزینه ای به نام “Change photo” قرار گرفته است و باید برای تغییر عکس کنونی خود یا گذاشتن اولین عکس خود، روی آن کلیک کنید.

مرحله پنجم؛

حالا عکس مورد نظر خود را از گالری تصاویر انتخاب کنید و آن را تایید نمایید. سپس گزینه “Save” را بزنید. تبریک می‌گوییم، عکس پروفایل اسپاتیفای شما تغییر کرد.

تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای در گوشی اندروید و آیفون

 

همچنین به صورت مختصر، مراحل تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای را قرار دادیم:

به Setting بروید > گزینه View Profile را لمس کنید > گزینه Edit profile را انتخاب کنید > Change photo را بزنید > عکس پروفایل دلخواه خود را انتخاب نمایید.

در آموزش تغییر عکس پروفایل اسپاتیفای سعی کردیم تمامی مطالب را به صورت ساده بیان کنیم، اگرچه کار با خود اپلیکیشن اسپاتیفای نیز راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed