تعداد مشترک های اسپاتیفای به 158 میلیون نفر رسید

اسپاتیفای پلتفرمی گسترده در حوزه پخش موسیقی می باشد و خیلی از افراد در سراسر جهان در این پتلفرم اکانت دارند که باعث شده سودی کلان به جیب صاحبان اسپاتیفای برود. در گزارشی که اخیرا اعلام شده آمده است که افرادی که حساب پریمیوم در پلتفرم اسپاتیفای دارند تعدادشان به 158 میلیون نفر رسیده است که در حدود 25 میلیون یورو سود به سمت اسپاتیفای سرازیر میکند.

پلتفرم اسپاتیفای بسیار در جهان محبوب گشته است و حتی افراد و خواننده های معروف نیز در این پلتفرم اکانت دارند و کسب در آمد نیز میکنند. البته باید خاطر نشان کنیم که تعداد کاربران فعال ماهانه ی اسپاتیفای حدود 356 میلیون نفر هستند، که باز سود بیشتری را به اسپاتیفای میرساند.

همچنین بر این اساس گزارش هایی آمده که نشان داده است که اسپاتیفای میخواهد هزینه های اشتراک های ماهانه اش را افزایش دهد و این چیزی دور از ذهن نیست، چون روز به روز طرفداران اسپاتیفای در سراسر جهان بیشتر میگردند و باعث شده نسبت به سایر پلتفرم های موسیقی، اسپاتیفای به یک برند معروف تبدیل شود.

گزارش های مالی اسپاتیفای همچنین نشان داده است که، سود اسپاتیفای در هر ماه متغیر است به طوری که در شفاف سازی ها آمار به گونه ی دیگری می باشد.

کاربران با توجه به خدمات اسپاتیفای میتوانند اشتراک ماهانه اشان را دریافت کنند و از خدماتش استفاده نمایند، به طوری که به تمام آهنگ هایی که دوست دارند میتوانند گوش دهند و تمامی آهنگ ها از خواننده های معروف در این پلتفرم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed