اپلیکیشن اسپاتیفای به فروشگاه اپیک گیمز اضافه شد

اپیک گیمز  که شرکت ناشر بازی های ویدیویی معروفی از قبیل فورتنایت می باشد، اپلیکشن اسپاتیفای را جز فروشگاه اپلیکیشن خودش  قرار داده است.

این مورد دلایل زیادی دارد ولی به نظر میرسد که سران اپیک گیمز و سران اپل با هم رابطه بدی داشتند به طوری که اپل تصمیم به حذف بازی فورت نایت از اپ استور گرفت. به همین دلیل هم اپیک گیمز تصمیم گرفته است که با اسپاتیفای به یک رقیب قدرتمند برای اپل تبدیل شود.

خرید اکانت اسپاتیفای

البته همان طور که میدانیم اسپاتیفای پلتفرمی در حوزه پخش موسیقی میباشد که به کاربرانش خدماتی را ارائه میکند.، ممکن است این عمل از سوی اپیک گیمز باعث شود تا افراد زیادی به عضویت اسپاتیفای دربیایند. و آن وقت ما شاهد نبرد هایی میان غول های تکنولوژی خواهیم بود.

علاوه بر این کار، اپیک گیمز قرار است انواع بازی های مختلف دیگری را نیز در فروشگاهش بگذارد. حتی خیلی ها نیز میتوانند هم از اپیک گیمز استفاده کنند و هم در اوقات و فراغتشان به آهنگ های محبوبی که در اسپاتیفای هست گوش فرادهند.

خیلی ها از طریق  وب سایت اسپاتیفای و اپلیکیشن آن به عضویت آن در می آیند و لی با این کار اپیک گیمز طرفداران اسپاتیفای را چندین برابر بیشتر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed