اسپاتیفای In Focus را راه‌اندازی کرد

 

اسپاتیفای منبع پشتیبانی «In Focus» را راه‌اندازی کرد: «مثل یک مدیر هنرمند در جیب شماست»

اسپاتیفای رسماً «In Focus» را راه‌اندازی کرده است و مقامات بالاتر این سرویس را به‌عنوان «یک مدیر هنرمند در جیب شما که شما را با ابزارها و راهنمایی‌هایی که برای دستیابی به هر یک از اهداف شغلی‌تان نیاز دارید مسلح می‌کند» تبلیغ کرده‌اند.

پلتفرم استریم مستقر در استکهلم، پس از اینکه در ماه می برای فعال کردن هنرمندان خاصی جهد اتصال نشان‌های غیرقابل تعویض (NFT) به پروفایل خود و برجسته کردن موفقیت احتمالی گزینه «پشتیبانی از طرفداران» خود تلاش کرد، امروز In Focus را معرفی کرد.

In Focus ظاهراً به سمت اقدامات در حال ظهور و تثبیت شده یکسان طراحی شده است (“مهم نیست در سفر خود به عنوان یک هنرمند در کجا هستید، ما می دانیم که مدیریت حرفه شما یک ماجراجویی پیچیده است”) و بر پنج دسته اصلی متمرکز است. وب سایت برنامه نشان می دهد که دسته بندی های گفته شده – ایجاد، ترویج، اتصال، کسب درآمد و یادگیری – شامل 21 “منطقه تمرکز” است که هنرمندان می توانند در آنها تمرکز کنند.

برای مثال، با کلیک کردن برای ایجاد دسته «ارتقا دادن ترانه‌نویسی خود»، کاربران به صفحه‌ای می‌روند که شامل پادکست‌های متمرکز بر آهنگ‌سازی، برنامه‌های فرعی، مقاله‌ها و ویدیوها می‌شود که یکی از کلیپ‌ها با دانیل نیگرو، همکار اولیویا رودریگو فیلم‌برداری شده است.

اگرچه رسانه اخیر تقریباً یک سال پیش به YouTube راه یافت – منابع مختلف In Focus قدیمی‌تر از آن هستند – اسپاتیفای نشان داد که “متعهد به تازه نگه داشتن In Focus” است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که همیشه جدیدترین و بهترین توصیه ها را دریافت می کنید.

شاید مرتبط‌ترین دسته‌ها در کسب درآمد، شامل حوزه‌های تمرکز «فروش کالاهای بیشتر»، «فروش بلیط‌های بیشتر»، «کسب حق امتیاز پخش جریانی» و «ایجاد جریان‌های درآمد جدید» است. در همین حال، دسته یادگیری حتی شامل یک انتخاب به نام “تمرکز بر سلامت روان خود” است.

زمان، سودمندی دقیق In Focus را برای هنرمندان باتجربه نشان خواهد داد، که احتمالاً می دانند چگونه آهنگ بنویسند، می دانند چگونه موسیقی خود را توزیع کنند، و در حال حاضر هر گونه حمایت مورد نیاز برای سلامت روان را از منابعی به جز خدمات پخش دریافت می کنند.

اما هنرمندان آینده نگر و کسانی که نسبتاً تازه وارد هستند، می توانند از برخی اطلاعات موجود در حرکت رو به جلو بهره مند شوند. به طور گسترده‌تر، In Focus نشان‌دهنده جدیدترین تلاش‌های اخیر اسپاتیفای برای تبلیغ و/یا تقویت پتانسیل درآمد هنرمندان در پلتفرم است – که مدت‌هاست با انتقادات نسبت به نرخ حق امتیاز هر استریم مواجه شده است.

به طور مشابه، اسپاتیفای ابتکارات متنوع سازی و گزینه های تبلیغاتی خود را در بحبوحه کشمکش قیمت سهام و رشد کمتر از حد انتظار مشترکین افزایش داده است.

برای مثال، از ابتدای آوریل، Swedish House Mafia میزبان اولین دی‌جی همزمان در اسپاتیفای بوده است، Greenroom به اسپاتیفای Live تغییر نام داد و Roblox توافقنامه‌ای را با این پلتفرم نهایی کرده است. از جنبه تبلیغاتی، اسپاتیفای بی سر و صدا فعالیت های سیاسی را قبل از دوره میانی از سر گرفته است و کارت های تبلیغاتی «Call to Action» که قابل کلیک هستند، در سطح بین المللی گسترش یافته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed