اسپاتیفای کارت های تبلیغاتی صوتی را در برنامه گسترش می دهد

اسپاتیفای در حال گسترش کارت‌های تبلیغاتی صوتی «Call to Action» قابل کلیک خود در فراتر از ایالات متحده است.

گزارش‌ها از استرالیا نشان می‌دهند که چگونه کارت‌های فراخوان جدید (CTA) برای بازاریابان جهت هدف قرار دادن مخاطبان از طریق برنامه اسپاتیفای در دسترس هستند. این کارت‌های CTA از فناوری اسپاتیفای’s Streaming Ad Insertion (SAI) پشتیبانی می‌کنند تا تجربه یکپارچه‌ای را برای کاربر نهایی جهت پیمایش به برندهایی که هنگام پخش موسیقی شنیده می‌شوند، فراهم کنند.

کارت‌های CTA در برنامه روی هنر پادکست ظاهر می‌شوند و دارای تصاویر بصری، با متن قابل تنظیم و ویژگی‌های قابل کلیک هستند. اسپاتیفای همچنین مجموعه‌ای از راه‌حل‌های اندازه‌گیری را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد تا بینشی در مورد تأثیر تبلیغات کارت‌های CTA فراهم کند. یکی از گزارش‌های اولیه تبلیغ‌کنندگان می‌گوید: «تست‌های اخیر افزایش دو برابری بازدید از سایت را با تبلیغات جدید قابل کلیک در مقایسه با تبلیغات پادکست غیرقابل کلیک نشان داده‌اند.»

حتی تحقیقات داخلی اسپاتیفای در مورد عرضه کارت‌های CTA در ایالات متحده نشان داد که بازاریابان شاهد افزایش بازگشت سرمایه نسبت به تبلیغات غیرتعاملی با تصاویر مشابه بودند. یکی از ویژگی‌های مهمی که به حفظ کمک می‌کند این است که کارت‌های CTA به شنوندگان یک نشانه بصری می‌دهند که در آن زمان با آنها تماس می‌گیرد. این تبلیغ تا هفت روز بعد همچنان در مکان‌های مرتبط با جایی که آگهی صوتی در ابتدا توسط کاربر شنیده می‌شود ظاهر می‌شود.

پیتر مانتن، رئیس فروش AUNZ در اسپاتیفای می‌گوید: «ما به روش‌هایی که قبلاً برای مصرف‌کنندگان، سازندگان و تبلیغ‌کنندگان به طور یکسان امکان‌پذیر نبود، صدا را نوآوری کرده‌ایم. ایجاد صدا، توزیع، مصرف و درآمدزایی همه در یک پلتفرم واحد صورت می‌گیرد. با کارت‌های CTA، ما همچنان به نوآوری‌های موجود در بازار استرالیا ادامه می‌دهیم، زیرا مصرف‌کنندگان می‌توانند لحظه‌ای را که می‌خواهند کشف کنند و با شرایط خودشان خرید کنند، که تجربه آنها را افزایش می‌دهد.»

این تبلیغات کارت های CTA جدید، پادکست های اسپاتیفای Original و اسپاتیفای Exclusive را هدف قرار می دهد. اولین پذیرندگان تبلیغات در بازار استرالیا عبارتند از Sportsbet و McDonald’s.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed