اسپاتیفای پلتفرم کتاب صوتی Findaway را خریداری کرد

اسپاتیفای در حال خرید پلتفرم کتاب صوتی Findaway برای تنوع بیشتر پلتفرم صوتی خود است.

اسپاتیفای روی افزودن پادکست به کاتالوگ گسترده پخش موسیقی خود تمرکز کرده است. پادکست‌های انحصاری برای این پلتفرم جذاب هستند، به خصوص که صنعت همچنان در حال رشد است. اما Audible غول کنونی غالب در دنیای کتاب های صوتی است. اسپاتیفای امیدوار است با ورود به توزیع کتاب های صوتی، سلطه آمازون را برطرف کند.

جاه طلبی اسپاتیفای این است که مقصدی برای همه چیزهای صوتی برای شنوندگان و سازندگان باشد. Gustav Söderström، مدیر ارشد تحقیق و توسعه اسپاتیفای می‌گوید: خرید Findaway حضور اسپاتیفای را در فضای کتاب‌های صوتی تسریع می‌کند و به ما کمک می‌کند سریع‌تر به این جاه‌طلبی برسیم.

ما از ترکیب تیم Findaway، بهترین پلتفرم فناوری در کلاس و یک کاتالوگ قوی کتاب صوتی با تخصص اسپاتیفای برای ایجاد انقلابی در فضای کتاب‌های صوتی هیجان‌زده هستیم.»

انتظار می‌رود صنعت کتاب‌های صوتی از 3.3 میلیارد دلار در حال حاضر به 15.5 میلیارد دلار تا سال 2027 افزایش یابد. اسپاتیفای می‌خواهد با این خرید بخشی از این میلیاردها را قوی کند. Findaway در کل اکوسیستم کتاب صوتی با یک پلتفرم و پیشنهاداتی که به نویسندگان، ناشران و مصرف کنندگان خدمت می کند، کار می کند.

اسپاتیفای می گوید ادغام فناوری Findaway ورود این شرکت به فضای کتاب های صوتی را تسریع می کند. انتظار می رود در صورت تایید قانونگذاران، این معامله در سه ماهه چهارم سال 2021 بسته شود، اما شرایط آن فاش نشد.

تمرکز این شرکت بر روی پادکست در سال جاری باعث ثبت رکوردهای مشارکت شده است – و اسپاتیفای در حال آزمایش یک اشتراک پادکست جداگانه است. این شرکت به احتمال زیاد به اشتراک همه کاره ارزش افزوده می‌دهد تا مصرف‌کنندگان بتوانند راحت‌تر از پس افزایش قیمت برآیند. فقط 15 دلار برای موسیقی و 30 دلار برای پادکست‌های بدون آگهی و کتاب‌های صوتی نامحدود، انتظار پوچی از شرکت صوتی در آینده نخواهد بود.

آمازون زمانی که قیمت اشتراک Prime خود را از 99 دلار به 119 دلار در سال افزایش داد، همین کار را انجام داد. داشتن یک سرویس اشتراک همه جانبه (مانند Apple One) باعث می‌شود که مصرف‌کننده کمتر از یک سرویس موسیقی دیگر، سرویس پادکست یا سرویس کتاب صوتی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed