اسپاتیفای پادکست‌های داخلی را گسترش می‌دهد

اسپاتیفای در حال راه اندازی دو پادکست جدید با هدف حرفه ای های صنعت است. سال گذشته این غول استریم پادکست For the Record را با مصاحبه با مدیران، کارمندان و کارشناسان صنعت معرفی کرد. اکنون، این شرکت در حال گسترش استراتژی پادکست داخلی خود با دو نمایش جدید به نام Discover This و Mic Check است.

به گفته این شرکت، Discover this در 14 اکتبر ارائه می شود و شامل اطلاعاتی در مورد موسیقی، پادکست، لحظات فرهنگی و ترندها خواهد بود. این پادکست ترکیبی از موسیقی، مصاحبه‌های هنرمندان و سایر محتوای شگفت‌انگیز را ارائه می‌کند. قسمت اول به تکامل موسیقی کانتری می پردازد و برخی از هنرمندان نوظهور در این ژانر را به نمایش می گذارد.

یکی دیگر از پادکست‌های جدید Mic Check است که سازندگان را از طریق مکالمات صمیمی با نوازندگان و پادکست‌ها در سراسر جهان، به طرفداران مرتبط می‌کند. هر قسمت بر روی ضبط‌های انحصاری و داستان‌های شخصی هنرمندان و پادکست‌های برجسته تمرکز خواهد کرد.

اسپاتیفای همچنین فصل سوم پادکست For the Record خود را اواخر این ماه پخش می کند. For the Record به شنوندگان نگاهی از پشت صحنه اسپاتیفای با بحث در مورد گزارش های درآمد، راه اندازی محصول و به روز رسانی های تجاری را ارائه می دهد. اسپاتیفای می‌گوید For the Record «تنها» مکانی برای شنیدن در مورد به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار خاص خواهد بود.

داستی جنکینز، رئیس ارتباطات جهانی اسپاتیفای، می‌گوید: «ما می‌خواهیم داستان‌هایی را به گونه‌ای تعریف کنیم که به‌طور منحصربه‌فرد برای اسپاتیفای باشد و احتمالاً هیچ‌کس تعجب نمی‌کند، ما معتقدیم که صدا رسانه کاملی را ارائه می‌کند.»

“به عنوان یک شرکت، ما در تلاش هستیم تا سازندگان و طرفداران را به هم نزدیک‌تر کنیم و پادکست‌های ما این جاه‌طلبی را بیشتر می‌کنند. با انتقال از یک پادکست به سه بخش با مخاطبان متمایز، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که داستان‌هایی که می‌گوییم و موضوعاتی که پوشش می‌دهیم به افرادی که بیشتر به آنها اهمیت می‌دهند، برسد.”

در اصل، اسپاتیفای محتوای پادکست For the Record را به نمایش های ساده تر تقسیم کرد. اسپاتیفای می‌گوید این کار به این دلیل است که آنچه برای کسانی که در صنایع سازنده و سرگرمی هستند، با کسانی که در تجارت سبک زندگی و گرایش‌های مصرف‌کننده هستند متفاوت است. اسپاتیفای امیدوار است با یک پادکست اختصاصی برای هر یک، توجه هر مخاطب را به خود جلب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed