اسپاتیفای نیز به جمع تقلیدکنندگان تیک تاک پیوست

اسپاتیفای نیز به جمع تقلیدکنندگان تیک تاک پیوست

اسپاتیفای یک پلتفرم پخش موسیقی است که تمامی افراد در سراسر جهان می توانند به آن دسترسی داشته باشند که در قالب های مختلف خدمات به افراد ارائه میکند و افراد با تهیه اشتراک هایی میتوانند به خدمات این پلتفرم دسترسی داشته باشند و به آهنگ هایی که دوست دارند گوش دهند و از شنیدن آنها لذت کامل را ببرند.

یکی از معروف ترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی تیک تاک است که در سیستم عامل های اندروید و آی او اس قابل دسترس نیز می باشد. در این اپلیکیشن به افراد اجازه داده می شود تا ویدیو های کوتاهی را بارگذاری نمایند.

از معروف ترین افرادی که در تیک تاک فعالیت دارند میتوان به خابی لیم اشاره کرد کسی که بدون اینکه حرفی بزند توانست از طریق ویدیوهای تیک تاکش به ثروتی میلیارد دلاری برسد.

حال، اسپاتیفای تصمیم گرفته است تا یک گزینه مثل ویدیو های تیک تیک را به خدماتش اضافه کند به طوری که هنگام پخش آهنگ های مختلف، کلیپ های ویدیویی نیز به صورت کامل و تمام صفحه نمایش داده شوند. این گزینه  باعث شده تا اسپاتیفای به قابلیت جدیدی دست یابد و بتواند به پیشرفت های بهتری در زمینه پخش موسیقی و موارد مربوط به آن دست پیدا کند.

اگر این گزینه برای افراد فعال باشد گزینه ای به نام Discovery  نیز برای افراد دیده میشود و همچنین از طریق آیکون سه نقطه میتوانند آهنگ های مختلف را گوش دهند.

این قابلیت برای هنرمندان بسیار خوب و عالی به نظر میرسد چون باعث میشود در کنار آهنگ هایشان کلیپ های دیگری که شاید مرتبط به آهنگشان باشد پخش شود، که باعث معروفیت بیشتر افراد هنرمند میگردد. همچنین با توجه به این گزینه ممکن است تغییراتی در هزینه های اشتراکی اسپاتیفای بوجود بیاید و با توجه به این ویژگی، این مورد دور از ذهن به نظر نمیرسد.

می توانید خرید اکانت اسپاتیفای را به ما بسپارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed