اسپاتیفای نمایش خودرو را به نفع Car Thing از دور خارج می کند

حالت نمایش خودرو اسپاتیفای از بین رفته است. غول پخش موسیقی به نفع سخت افزار خود، Car Thing، دیدگاه خود را کنار می گذارد.

اسپاتیفای در سال 2019 حالت نمایش خودرو یا Car View را با کنترل‌های موسیقی ساده معرفی کرد. وقتی تلفن شما از طریق بلوتوث به ماشین شما متصل می شود، منوها، آلبوم هنری و سایر موارد حواس پرتی حذف می شوند و دکمه های کنترل موسیقی برای کنترل آسان تر بزرگ می‌شوند. اما اکنون اسپاتیفای تأیید کرده است که این ویژگی را در یک موضوع پشتیبانی اخیر “از دور خارج” می کند.

به گفته یکی از مدیران اسپاتیفای، نمایش خودرو از بین رفته است، زیرا این شرکت “به طور فعال در حال بررسی انواع روش های جدید برای ارائه بهترین تجربه شنیداری در خودرو است.” بنابرای ویژگی‌ای که برای بهترین تجربه شنیداری در خودرو استفاده می‌کردید از بین رفته است. اکنون می توانید بیش از 79.99 دلار را برای همان رابط – در دستگاه بلوتوثی که روی داشبورد شما نصب شده است، هزینه کنید.

ناظران اسپاتیفای به کاربرانی که حالت نمایش خودرو را ندارند پیشنهاد می‌کنند از Google Assistant یا Siri برای کنترل هندزفری اسپاتیفای استفاده کنند.

در حالی که Car Thing ممکن است برای ارتقای خودروهای قدیمی بدون اتصال بلوتوث مفید باشد، اما برای وسایل نقلیه مدرن بسیار اضافی است. لوازم جانبی 80 دلاری اکنون به طور ناگهانی برای کسانی که این رابط کاربری باریک را دوست دارند – که الان در قالب Car Thing ظاهر می شود – مفیدتر به نظر می رسد. به نظر می‌رسد اسپاتیفای مشتاق است که مشتریان خود را با حذف ویژگی‌ها به جای اضافه کردن آنها عصبانی کند.

با وجود اینکه رقبا گوش دادن بی وقفه را ارائه می‌دهند، هنوز سطح HiFi شایعه شده توسط اسپاتیفای دیده نمی‌شود. سطح استریم بی وقفه در ابتدای سال جاری در ماه فوریه اعلام شد. در آن زمان، اسپاتیفای گفت که با «بزرگترین تولیدکنندگان بلندگوهای جهان» همکاری خواهد کرد تا سرویس HiFi خود را تا حد امکان در دسترس کاربران قرار دهد.

اپل، استریم صوتی بی وقفه خود را بدون هزینه اضافی در ماه ژوئیه راه اندازی کرد، که احتمالاً در برنامه های اسپاتیفای نقش مهمی ایفا می کند. آمازون به زودی قیمت‌ها را با Amazon Music HD که گوش دادن به صدای بدون افت را بدون هزینه اضافی ارائه می‌دهد، مطابقت داد. بنابراین ما در ماه نوامبر 2021 هیچ نشانه ای از اسپاتیفای HiFi ندیدیم و اسپاتیفای ویژگی هایی را برای مسافران حذف می کند. این ظاهر خیلی خوبی برای بزرگترین شرکت پخش موسیقی در جهان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed