اسپاتیفای قیمت اکثر پلن های اشتراکی را افزایش می دهد

اسپاتیفای که یک پلتفرم پخش موسیقی است، از زمان تاسیس خدمات زیادی را به افراد و کاربرانش در سراسر جهان ارائه داده است. ولی تصمیم گرفته هزینه ها و قیمت های اکثر پلن های اشتراکی اش را در آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اروپایی و آسیایی و آفریقای جنوبی افزایش میدهد. البته باید گفت که در هر کشور یک سری پلن خاص افزایش خواهد داشت.

پلن های اسپاتیفای  دارای بخش های مربوط به پریمیوم، خانواده و دانش آموز و  دانشجو و دیگر بخش ها هستند البته بخش رایگان نیز دارد ولی زیاد به کیفیت بخشهای دیگر نخواهد رسید.

افزایش قیمت ها نیز فقط محدود به یک کشور نخواهد بود و تمامی کشورهای حوزه اروپایی را نیز شامل می شود البته افزایش هزینه ها نسبتا ممکن است  تا چند دلار تفاوت داشته باشد.

اسپاتیفای جهت جبران ضررهایش این افزایش قیمت را درنظر گرفته است ولی با این حال افراد زیادی در سراسر جهان حاضر به پرداخت، درصورت افزایش قیمت هستند چون خدماتی که اسپاتیفای به کاربران ارائه میدهد به صورت کامل خواهد بود، کاربران عضو اسپاتیفای نیز به راحتی میتوانند به آهنگ های مورد علاقه شان دسترسی کاملی داشته باشند واز شنیدن آهنگ های مورد علاقه شان لذت می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed