اسپاتیفای صدرنشین پلتفرم های موسیقی با اختلاف

اسپاتیفای رتبه اول

 

شرکت MIDiA که یک شرکت تحقیقاتی سرگرمی است در رابطه با میزان سهم هر یک از شرکت های پخش موسیقی گزارشی داده است. سرویس های پخش موسیقی سهم بزرگی در میان سرگرمی های هر فرد دارد و بسیار محبوب هستند . این گزارش ها بر اساس اطلاعات دریافت شده در سه ماهه دوم سال بوده است. در این گزارش بیان شده که شرکت اسپاتیفای همچنان به رشد ادامه داده و تا کنون 31 درصد بازار سرویس های پخش موسیقی را به خود اختصاص داده است. طبق این گزارش شرکت اسپاتیفای همچنان رهبر شرکت هایی است که در این حوزه کار می کنند. لازم به ذکر است که طبق این گزارش اپل موزیک ایگاه دوم را در اختیار دارد.

با توجه به این گزارش که در سه ماهه دوم سال 2021 منتشر شده است تعداد کاربرانی که از این پلتفرم پخش موسیقی یعنی اسپاتیفای استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و روندی کاملا صعودی دارد که این خود موفقیتی چشمگیر به حساب می آید. این میزان با توجه به مدت زمان مشابه در سال 2020 افزایش 26 درصدی داشته است. و با این حال شرکت اپل سهم 15 درصدی را به خود اختصاص داده است.

شرکت اپل و اسپاتیفای دو رقیب اصلی خود به حساب می آیند با این حال اسپاتیفای در سه ماهه دوم سال 2021 حدود دو برابر شرکت اپل کاربر اشتراکی را به خود اختصاص داده است. ولی با این وجود در این میزان نیز مقداری روند نزولی داشته است ، با توجه به داده های مراکز آماری اسپاتیفای در زمان مشابه در سال 2019 ، 34 درصد بازار را به خود اختصاص داده است اما هم اکنون تنها 31 درصد!!!! با این حال هنوز در برابر شرکت اپل ، خطری اسپاتیفای را تهدید نمی کند که این جای تامل دارد.

شرکت های دیگری که در این حوزه بررسی شده اند، شرکت های موسیقی آمازون و سوتیوب بوده اند به صورتی که شرکت آمازون بعد از شرکت اپل 13 درصد از بازار این حوزه را به خود اختصاص داده است. طبق گزارشات این موسسه تحقیقاتی سرگرمی شرکت یوتیوب موزیک رشد چشمگیری را در این حوزه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed