اسپاتیفای دو پلتفرم بزرگ زمینه تبلیغات پادکست را خریداری کرد

اسپاتیفای خرید دو شکرت بزرگ

شرکت اسپاتیفای برای گسترش فعالیت های خود و جذب هرچه بیشتر مخاطبانف براساس رفتارشناسی مخاطبان و برای جذب تبلیغات بیشتر تصمیم به خرید دو شرکت بزرگ در حوزه فناوری یعنی شرکت Podsights و Chartable را که در زمینه تبلیغات پادکست فعالیت می کنند، گرفت. این دو شرکت بزرگ در حوزه تبلیغات پادکست ها فعال بوده و ابزارهای تبلیغاتی مهمی را در اختیار شرکت محبوب پخش موسیقی اسپاتیفای گذاشتند که به این پلتفرم برای توسعه در حوزه پادکست کمک بسزایی کرد.

اسپاتیفای که یک شرکت پخش موسیقی بسیار محبوب است و سالانه مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کند، در وبلاگ خود این خرید ها را اعلام کرد و توضیحاتی را ارائه داد. با توجه به این توضیحات می توان دریافت کسانی که با Podsights تبلیغ کنند اطلاعات دقیق تری را در رابطه با تبلیغ خود خواهند دریافت.

از طرف دیگر توضیحات داده شده نشان می دهد که هدف از خرید شرکت Chartable و ابزارهای تبلیغاتی آن برای تبلیغ پادکست ها به کار می رود و ابزار های تبلیغاتی این شرکت در اختیار شرکت پخش موسیقی اسپاتیفای قرار دارد که همان طور که گفتیم به این شرکت کمک زیادی برای رشد و توسعه اش کرد. یکی از این ابزارهای تبلیغاتی به تولیدکنندگان پادکست ها امکان دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با دانلود های پادکست ها را به تولید کننده می دهد که این ویژگی باعث هدفمندی تولیدکنندگان پادکست ها در راستای رفتار مخاطبان شود.

دیگر ابزار تبلیغاتی در اختیار، به عنوان URL هایی نام برده شده است که قابل اشتراک گذاری هستند و به طور خودکار مخاطبان را به پادکست مورد نظر هدایت می کند و به تولید کنندگان اجازه اندازه گیری میزان دانلود تبلیغات و میزان کلیک ها را می دهد. در نهایت اسپاتیفای این شرکت قدرتمند در حوزه موسیقی هر روزه برای رشد و توسعه خود فناوری های زیادی را خریداری می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed