وقتی اسپاتیفای پلی‌لیستی براساس تیپ شما، توصیه می‌کند

قابلیت جدید اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای، یکی از برنامه‌های پرطرفدار در جهان برای شنیدن موسیقی با کیفیت است، از ویژگی‌های بارز این برنامه داشتن پلی‌لیست‌های فوق‌العاده‌ای هست که می‌توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و باهم از آن‌ها لذت ببرید. حالا اسپاتیفای در بروزرسانی‌های اخیر خود، قابلیت خاصی را معرفی کرده است که بسیارجالب و هیجان‌انگیز است. در این بخش می‌خواهیم این ویژگی خاص اسپاتیفای، را به شما معرفی کنیم و آموزش ایجاد آن را برای شما توضیح دهیم.

از صفحه اصلی سایت ما برای تهیه دیدن کنید: خرید اکانت اسپاتیفای

قابلیت جدید برای خوش‌تیپ‌ها

اگر به تیپ خودتان اهمیت زیادی می‌دهید، امروز شاهد افزوده شدن یک ویژگی جدید بر ویژگی‌های دیگر برنامه اسپاتیفای خواهید بود. یکی از ویژگی‌های جالب دیگری که به این برنامه اضافه شده است، این است که شما می‌توانید یک پلی لیست موزیک سفارشی که با لباس‌تان مطابقت دارد را بسازید. نام این ویژگی اسپاتیفای “get ready with music” است. برای اینکه یک پلی لیست get ready with music در اسپایتفای درست کنید، باید رنگ لباس‌هایی که الان پوشیده‌اید، حال و هوای فعلی خود و حالتی را که در آن هستید را انتخاب کنید.

اسپاتیفای براساس تیپ منتشر شد

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که این پلی لیست دارد، این است که می‌تواند یک لیست دو ساعته از آلبوم‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه شما را بسازد. در واقع باید گفت که get ready with music ظرفیتی دو ساعته دارد و می‌توانید چندین آهنگ برای این پلی لیست انتخاب کنید و به مرز ۲ ساعته برسید. یکی از ویژگی‌های جالب دیگری که دارد این است که برای هر حالتی در هر موقعیت و شرایطی می‌تواند یک پلی لیست مناسب درست کند.

شما حتی اگر یک گربه باشید، در اسپاتیفای می‌توانید یک get ready with music گربه‌ای درست کنید. امروز برنامه اسپاتیفای این ویژگی منحصر به فرد در زمینه موزیک و پلی لیست‌های آن را طراحی و منتشر کرده که می‌توان گفت که قابلیت این را دارد که با تغییر رنگ لباس شما و آنچه می‌پوشید تغییر کند.

چطور یک “get ready with music” در اسپاتیفای داشته باشیم؟

از آنجا که پیش از این به توضیح درمورد این ویژگی جذاب این برنامه پرداختیم، مطمئناً کنجکاو هستید و علاقه خاصی به درست کردن این پلی لیست در اسپاتیفای خواهید داشت. اگر همین حالا وارد برنامه به روز شده خود شوید، با بنری رو به رو خواهید شد که شما را به درست کردن get ready with music دعوت می‌کند. در واقع اسپاتیفای این بنر را درست کرده تا بدانید که نظر شما عزیزان برای آن بسیار ارزشمند است.

اسپاتیفای براساس تیپ

یکی از ویژگی‌هایی که get ready with music دارد، این است که از جلوه‌های خاص گرافیکی 3D استفاده می‌کند و همچنین تعداد این جلوه‌ها نیز زیاد است. به همین دلیل امکان اینکه در گوشی موبایل‌های قدیمی به خوبی اجرا نشود و یا به طور کلی اجرا نشود وجود دارد! ما برای راحتی کار شما در ادامه طریقه درست کردن این پلی لیست در اسپاتیفای را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

برای اینکه یک پلی لیست با ویژگی‌های get ready with music  برای خود درست کنید تا با تغییر لباس شما تغییر کند می‌توانید طی مراحل زیر اقدام به درست کردن این لیست نمایید:

  1. اولین مرحله برای درست کردن این پلی لیست، به روز‌رسانی برنامه اسپاتیفای است. اگر برنامه به روز‌رسانی نشود شاید اصلاً نتوانید این قابلیت را در برنامه راه‌اندازی کنید.
  2. دومین قدم این است که شما باید از داشتن اینترنت و اتصال اینترنت خود مطمئن شوید.
  3. سپس باید وارد برنامه اسپاتیفای شوید و اجازه دهید تا مقدمه پلی لیست get ready with music برای شما پلی شود و کامل مقدمه را گوش کنید.
  4. سپس روی let’s go ضربه بزنید.
  5. در صفحه باز شده شما باید فعالیتی را انتخاب کنید که برای آن، لباسی انتخاب می‌کنید. به عنوان مثال؛ می‌توانید بین فعالیت‌هایی مثل کار کردن، امشب بیرون رفتن، ورزش کردن، راحت در منزل بودن و یا هر فعالیت دیگری را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای هر یک از فعالیت‌ها یک نمونه لباس انتخاب کنید.
  6. در مرحله بعد باید ۳ رنگ اصلی لباس خودتان را انتخاب کنید. برای اینکه رنگ لباس را انتخاب کنید باید Slider bar را در اطراف دایره حرکت دهید. سپس برای تیره‌تر یا روشن‌تر کردن رنگ لباس از همین ابزار در بالای صفحه استفاده کنید.
  7. اگر می‌خواهید رنگ لباس خود را سفید یا سیاه انتخاب کنید باید Slider bar را در قسمت بالایی به سمت چپ و یا راست هدایت کنید.
  8. پس از اینکه رنگ لباس خود را انتخاب کردید باید حالت فعلی خود را انتخاب کنید. منظور از حالت؛ یعنی به عنوان مثال لباس شما تنگ است یا گشاد؟ نرم است یا زمخت؟ براق است یا مات؟ در اصل شما باید جنس پارچه لباس خود را انتخاب کنید.
  9. در قدم بعدی باید نام خود را انتخاب کنید و در صورت تمایل و بسته به سلیقه‌ای که دارید می‌توانید یک عکس، به عنوان زیبایی کاور پلی لیست خود انتخاب شود.
  10. حالا باید موارد انتخابی خود را تأیید کنید و منتظر باشید تا اسپاتیفای لیست را ایجاد کند. معمولاً زمانی که باید منتظر باشید، یک دقیقه است.
  11. پس از گذشت زمان و اتمام کار، اسپاتیفای خلاصه‌ای از انتخاباتی که کرده‌اید را به شما نشان می‌دهد.
  12. در آخر باید روی preview playlist ضربه بزنید. با ضربه روی این کلید صفحه‌ای برای شما نشان داده می‌شود که نمایانگر کلمه go to playlist است. باید روی این آیتم ضربه بزنید.
  13. اکنون شما دارای پلی لیستی دو ساعته هستید که با لباس شما مطابقت دارد.
  14. شما می‌توانید این فرآیند را در هر زمان و هر چند بار که می‌خواهید با سبک‌های مختلف دوباره انجام دهید.

نکات نهایی این قابلیت برای اکانت اسپاتیفای

طبیعی است که با فهمیدن ویژگی‌های این پلی لیست اقدام به درست کردن آن کنید. اما لازم است که به نکات ظریفتری هم دقت کنید؛ ما در بخش قبلی به معرفی تمامی ویژگی‌های get ready with music در اسپاتیفای پرداختیم. در این بخش چند نکته و ویژگی دیگر درمورد این پلی لیست به شما توضیح می‌دهیم:

یکی از قابلیت‌ها این پلی لیست در اسپاتیفای، این است که به طور خودکار در پروفایل شما ذخیره می‌شود. شما برای داشتن دسترسی سریع‌تر به این پلی لیست، که یکی از دغدغه برخی افراد است، می‌توانید به پروفایل خود بروید و پلی لیست خود را به librery اضافه کنید، تا بتوانید سریع‌تر به پلی لیست خود بروید و از آن لذت ببرید.

اگر اسپاتیفای را در کامپیوتر شخصی یا موبایل خود باز میکنید:

لطفاً دقت کنید در این شرایط، برای اینکه پلی‌لیست خود را به librery  اضافه کنید؛ باید از برنامه desktop اسپاتیفای کمک بگیرید و آن را از پروفایل خود به پلی لیست‌های خود بکشید.

اگر منوی تنظیمات خود را در برنامه باز کنید و روی نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید، می‌توانید پروفایل اسپاتیفای خود را در برنامه‌های آیفون و اندروید، به راحتی پیدا کنید. همچنین می‌توانید این فرآیند را با طی کردن مراحل زیر در برنامه برنامه  desktop انجام دهید. یعنی در این برنامه روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست ضربه بزنید و سپس پروفایل خود را انتخاب کرده و پلی لیست را به librery  خود اضافه کنید.

این قابلیت در جهان بسیار پرطرفدار بوده است، افراد زیادی از این برنامه برای سرگرمی در بین دوستان خود استفاده می‌کنند و پلی‌لیست خود را با یکدیگر به اشتراک میگذارند. امیدواریم شما هم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed