اسپاتیفای با چند استخدام برای تیم «اعتماد و ایمنی» برنامه‌های تعدیل محتوا را دو برابر می‌کند

کمی بیش از یک ماه پس از گسترش هشدارهای مشاوره ای COVID-19 در پادکست ها، اسپاتیفای رسماً گسترش تلاش های خود برای تعدیل محتوا را با حرکتی برای پر کردن تعدادی از موقعیت های “اعتماد و ایمنی” آغاز کرده است.

برنامه‌های اسپاتیفای برای تعدیل محتوا در گزارشی از Irish Independent منتشر شد. تعدادی از مشاغل مناسب خارج از شهر دوبلین هستند – تصمیمی که مدیران اجرایی ممکن است بر اساس تردیدهای بسیار تبلیغ شده کارکنان ایالتی اسپاتیفای با The Joe Rogan Experience (JRE) در سال 2020 گرفته باشند.

اما انتقادات دیگری از پادکست‌های اسپاتیفای (و عمدتاً JRE، که شرکت مستقر در استکهلم برای آن 200 میلیون دلار پرداخت کرده است) از سوی افراد غیرکارمند و نوازندگان وارد شده است. به طرز شگفت انگیزی، این عقب نشینی تا نیمه دوم سال 2020 ادامه داشت – اسپاتیفای و Rogan قرارداد خود را در آن تابستان – و همچنین در یک سوم اول سال های 2021 و 2022 – نهایی کردند.

اسپاتیفای نیز مجبور شده است با تهدیدات مربوط به اعتصاب کارکنان، رقابت سخت و خروجی محتوای ضعیف دست و پنجه نرم کند، زیرا به نظر می رسد جایگاهی در پادکست ایجاد کند.

با بازگشت به آخرین تعهد مدیریت محتوا در پلتفرم سرگرمی صوتی – که به زودی پس از استقبال شرکت از پادکست های ویدئویی به دست می آید – برخی از موقعیت های ذکر شده در خارج از نیویورک، به جز موقعیت های ایرلند، مستقر هستند.

یکی از این فرصت‌ها برای یک «کارکن محقق/دانشمند پژوهشگر» جهت تیم اعتماد و ایمنی در ایالات متحده است. فرد استخدام شده (که اسپاتیفای ترجیح می‌دهد دارای مدرک دکترا باشد) برای «رهبری پروژه‌های تحقیقاتی بین‌رشته‌ای با تمرکز بر تقویت جوامع ایمن، شناسایی و کاهش کار، سوء استفاده و آزار و اذیت، و ایجاد امکان توسعه و اجرای سیاست‌های مبتنی بر تحقیقات»، طبق فهرست مشاغل خواهد بود.

یک صفحه شغلی متفاوت توضیح می‌دهد که یک تحلیلگر کسب‌وکار داخلی برای تعدیل محتوا، که به طور خاص در نیویورک مستقر است، گزارش‌ها، داشبوردها و معیارهایی را برای نظارت بر عملکرد عملیات و توسعه چارچوب‌هایی برای بهینه‌سازی ابتکارات تعدیل محتوا، طراحی، ساخت و نگهداری می‌کند تا به مقیاس تلاش‌های تعدیل محتوا کمک کند.

در دوبلین، اسپاتیفای به دنبال اضافه کردن دو متخصص ارشد سیاست گذاری به تیم اعتماد و ایمنی خود است و این افراد «نقش کلیدی در نحوه تعریف، اجرا و انتقال موضع ما در مورد مسائل مربوط به سیاستی که بر کاربران در موسیقی، پادکست ها، تبلیغات، سطوح کسب درآمد و همه اشکال محتوای تولید شده توسط کاربر تأثیر می گذارد» ایفا خواهند کرد.

با توجه به تمرکز زیاد اسپاتیفای بر تعدیل محتوا و سرویس کتابخانه رو به رشد پادکست (شامل شمال چهار میلیون برنامه)، مدیران باید تعادلی بین بیان آزاد از یک سو و پیامدهای تجاری انتقاد صوتی از سوی دیگر ایجاد کنند.

نکته قابل ذکر در پایان این است که قرارداد انحصاری Rogan-اسپاتیفای طبق گزارشات 42 ماه طول می کشد که در نتیجه بیش از نیمی از قرارداد انجام شده است. با در نظر گرفتن واکنش‌هایی که این نمایش فوق‌العاده محبوب دریافت کرده است، روند مذاکره می‌تواند جالب باشد – به خصوص که Rogan تمایلی به «محتاط بودن» هنگام پخش پادکست ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed