اسپاتیفای امتیازدهی پادکست ها را اضافه کرد

بیشتر شرکت هایی که خدمات ارائه می کنند به کاربران خود اجازه امتیازدهی به خدمات خود را می دهد، حال اسپاتیفای هم مانند شرکت اپل این امکان را برای پادکست های خود امکان پذیر کرده است تا کاربران بتوانند به پادکست های ارائه شده امتیاز دهند. از این طریق و با ایتفاده از امتیازدهی کاربران ، کاربران دیگر می توانند به محتواهای مطابق با سلیقه خود سریع تر دسترسی پیدا کنند.

اسپاتیفای در این باره نیز تئضیحاتی را در وبلاگ خود منتشر کرده است. در این توضیحات به این اشاره می شود که حدود 3 میلیون پادکست در این پلتفرم وجود دارد که پیدا کردن پادکست های مورد علاقه به سختی امکان پذیر خواهد بود. بنابراین سیستم امتیاز دهی کاربران به پادکست ها این امکان را می دهد که شنوندگان پادکست های مورد علاقه خود را پیدا کنند و ان را حمایت کنند تا تولیدکنندگان هم از مخاطب های خود مطلع شوند.

در پلتفرم های سیستم های امتیازدهی ستاره دهی را دیده ایم، اسپاتیفای نیز از این سیستم استفاده کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی به پادکیت ها امتیازی بین 1 تا 5 بدهند. این سیستم بسیار ساده می تواند منجر به رتبه بندی تولیدات باشد و شنوندگان به راحتی بتوانند از میان گزینه های موجود انتخاب کنند.

قبل از سیستم امتیاز دهی کاربران ، سیستم امتیاز دهی به صورت نموداری بود که این سیستم باعث ترغیب کاربران نمیشد و منجر به این شد تا شرکت ها به فکر سیستم ها امتیاز دهی مستیم کاربران و مشاهده امتیازهای داده شده بیفتند.

البته همانطور که می دانیم بین سیستم های امتیاز دهی اختلافاتی نیز وجود دارد ، به طور مثال در اسپاتیفای کاربران نمی توانند نظرات خود را ثبت کنند ولی در سیستم امتیاز اپل موزیک این امکان میسر است.اسپاتیفای در این مسیر نیز شرکت های زیادی را خریداری کرده است تا به پخش کننده های رادیویی کمک شود تا محتواهای خود را به صورت پادکست درآورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed