آیا می توانید ببینید چه کسی پلی لیست شما را در اسپاتیفای لایک کرده است؟

آیا یک لیست پخش ایجاد کرده اید که در اسپاتیفای در حال رشد است؟ در اینجا نحوه مشاهده افرادی که لیست پخش شما را پسندیده اند آمده است.

لیست های پخش یکی از بهترین چیزهای اسپاتیفای هستند که اشتراک گذاری موسیقی را با هر جامعه ای آسان می کند. پخش‌کننده‌های Twitch اغلب لیست‌های پخش آهنگ‌های مورد علاقه خود را برای تماشاگران خود ایجاد می‌کنند تا از آن لذت ببرند. اگر یک لیست پخش ایجاد کرده اید و می خواهید بدانید که چگونه می توانید ببینید چه کسی لیست پخش شما را در اسپاتیفای دوست داشته است، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

اسپاتیفای فقط به شما امکان می دهد تعداد کل لایک های هر لیست پخش را مشاهده کنید. نمی‌توانید اطلاعات دقیقی درباره افرادی که لیست پخش شما را پسندیده‌اند ببینید. با دنبال کردن این مراحل می توانید ببینید چه کسی لیست های پخش شما را پسندیده است.

1. کتابخانه خود را انتخاب کنید و سپس روی نماد پروفایل خود کلیک کنید.

2. سپس «View Profile» را انتخاب کنید و روی «Playlists» ضربه بزنید.

3. تعداد کل لایک ها در زیر هر لیست پخش ظاهر می شود.

اسپاتیفای در سال 2013 به شما این امکان را داد که ببینید چه کسانی لیست پخش شما را در سطح ریزجزئیات دوست دارند. با این حال، غول پخش استریم از شر این ویژگی خلاص شد و آن را مجدداً اجرا نکرد. شما می توانید لیست فالوورهای پروفایل اسپاتیفای خود را ببینید، اما نه افرادی که لیست های پخش شما را دنبال می کنند.

بعد از اینکه اسپاتیفای در سال 2013 این ویژگی را حذف کرد، از آن زمان درخواست ویژگی در هیئت مدیره انجمن اسپاتیفای مطرح بوده است. نزدیک به ده سال است که کاربران اسپاتیفای رای می دهند تا بتوانند ببینند چه کسانی لیست پخش آنها را در اسپاتیفای دوست دارند. 22000 کاربر به درخواست این ویژگی رای داده اند، اما اسپاتیفای اجازه آن را نمی دهد. آخرین باری که اسپاتیفای در این تاپیک انجمن پستی منتشر کرد به ژانویه 2019 بازمی گردد.

یکی از سخنگویان اسپاتیفای به انجمن گفت: «ما این ایده را به عنوان «در حال حاضر موجود نیست» حفظ می‌کنیم، زیرا چیزی نیست که ما برنامه‌های فوری برای اجرای آن داشته باشیم. ما از شما قدردانی می کنیم که افکار خود را به اشتراک می گذارید. اگر اطلاعات جدیدی برای به اشتراک گذاشتن داشته باشیم، مطمئن باشید که وضعیت جدید را دوباره اینجا بررسی خواهیم کرد.»

اگر می‌خواهید ببینید چه کسی لیست‌های پخش شما را در اسپاتیفای دوست داشته است، باید به این درخواست انجمن رأی دهید.

ممکن است سایت‌هایی را ببینید که این قابلیت را تبلیغ می‌کنند که به شما امکان می‌دهند ببینید چه کسانی لیست‌های پخش شما را در اسپاتیفای دوست دارند. لطفا توجه داشته باشید که اکثر این سایت ها قانونی نیستند. اسپاتیفای راهی برای دیدن افرادی که یک لیست پخش را در این سرویس لایک کرده اند یا دنبال کرده اند ندارد. اگر در مورد واژه لایک ها و فالوورها گیج شده اید، باید بگوییم که اسپاتیفای آن را در برنامه موبایل «لایک» و در برنامه دسکتاپ «فالوور» می نامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed