آموزش بلاک کردن در اسپاتیفای

اگر شما هم به دنبال آموزش بلاک کردن در اسپاتیفای هستید، کافیست تا کمتر از 5 دقیقه از زمان خود را صرف خواندن ادامه مطلب کنید. چرا که ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که بعد از خرید اکانت اسپاتیفای نیاز داشته باشید خواننده یا آهنگی را در اسپاتیفای مسدود کنید.

آموزش بلاک کردن در اسپاتیفای برای موبایل

برای بلاک آهنگ یا خواننده مورد نظر خود رد اسپاتیفای لازم است مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید:

  1. ابتدا باید هنرمند مورد نظر برای بلاک را مشخص کنید که برای اینکار چندین راه وجود دارد که عبارت است از: سرچ نام خواننده در قسمت سرچ برنامه اسپاتیفای مانند شکل زیر:

  1. روش دیگر برای یافتن شخص مورد بلاک کردن، استفاده از حساب کاربری خود است به این صورت که به لیست فالوورهای خود رفته و نمایه او را از آنجا انتخاب می‌کنید.

  1. بعد از پیدا کردن شخص مورد نظر هنگامی که در صفحه هنرمند قرار گرفتید، سه نقطه عمودی (منو) را در بالا سمت راست فشار دهید

  1. بعد از کلیک بر روی سه نقطه کافیست “Block” را از منو انتخاب کنید.

  1. در مرحله آخر بعد از انتخاب گزینه بلاک، Spotify پیغامی را نمایش می‌دهد مبنی بر اینکه آیا می خواهید کاربر را مسدود کنید که شما باید گزینه بلاک را انتخاب نمایید.

آموزش بلاک کردن در اسپاتیفای برای کامپیوتر:

متاسفانه راهی برای برای بلاک کردن خواننده مورد نظر در برنامه دسکتاپ وجود ندارد و تنها می‌توانید برنامه محتوای لیست پخش هفتگی Discovery خود را بی صدا کنید که برای انجام اینکار می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

  1. برنامه دسکتاپ Spotify را اجرا کنید و وارد حساب کاربری خود شوید؛ سپس در صفحه اصلی به پایین صفحه بروید و لیست پخش هفتگی Discovery خود را باز کنید.

  1. ماوس را روی یکی از آهنگ‌ها یا هنرمندانی که خواستار مسدود کردن آن هستید، نگه داشته و روی نماد حذف کلیک کنید.

  1. حال گزینه Don’t play this را انتخاب کنید که دیگر آهنگ‌های آن فرد برای شما پخش نشود.

سوالات رایج آموزش بلاک کردن در اسپاتیفای:

بعد از آموزش بلاک کردن در اسپاتیفای تصمیم داریم به برخی از سوالاتی ممکن است در ذهن شما نیز شکل بگیرد پاسخ دهیم که به شرح زیر است:

وقتی یک هنرمند را در Spotify مسدود می‌کنم چه اتفاقی می‌افتد؟

هنرمند مورد نظر دیگر در لیست‌های پخش Spotify ظاهر نمی‌شود؛ همچنین موسیقی او هنگام گوش دادن به لیست‌های پخشی او در زمان قبل از بلاک شدن دیگر پخش نمی‌شود. در واقع، هیچ موسیقی از این هنرمند را دیگر در Spotify نمی‌شنوید.

آیا می‌توانم هنرمندانی را که قبلا در Spotify مسدود کرده‌ام، رفع انسداد کنم؟

بله؛ تنها کار این است که آموزش بلاک کردن در اسپاتیفای را به صورت معکوس انجام دهید و به جای ضربه زدن روی Don’t play this «این را پخش نکنید»، روی Do play this «اجازه پخش این» ضربه بزنید.

آیا می‌توانم آهنگ‌های خاصی را به جای هنرمندان در Spotify مسدود کنم؟

برای انجام این کار باید به آهنگ‌ها مورد نظر برای مسدود بروید و روی سه نقطه کنار آن ضربه بزنید؛ سپس از منوی پاپ آپ روی Hide this song “پنهان کردن این آهنگ” ضربه بزنید. در نهایت برای تکمیل فرآیند بلاک کردن اینکار را مجدد تکرار کنید اما اینبار روی گزینه Hidden کلیک کنید.

خب دوستان آموزش بلاک کردن در اسپاتیفای به پایان رسید و همان طور هم که گفتیم متاسفانه راهی برای مسدود کردن هنرمندان یا آهنگ‌ها در برنامه دسکتاپ Spotify وجود ندارد؛ به همین ترتیب، هر آهنگ یا هنرمندی که در برنامه تلفن همراه Spotify خود مسدود کرده باشد، در صورت استفاده بعدی از Spotify برنامه دسکتاپ، آن هنرمند یا آهنگ مسدود نخواهد شد، اگرچه همچنان در نسخه موبایل برنامه شما این مورد وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed