اسپاتیفای لیست پخش را برای حداکثر 10 نفر گسترش می دهد

اسپاتیفای ابزار ایجاد لیست پخش Blend یا ترکیبی خود را به روز می کند تا از افراد و هنرمندان بیشتری پشتیبانی کند.

لیست های پخش ترکیبی به دو کاربر این امکان را می دهد تا سلیقه های موسیقی خود را در اسپاتیفای ببینند و با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اما این ویژگی در حال گسترش است و به ترکیبی با حداکثر ده نفر اجازه می دهد. اسپاتیفای همچنین اعلام کرده است که با هنرمندان برای ایجاد ترکیبی با سلیقه موسیقی آنها همکاری می کند.

هنرمندانی که در هنگام راه اندازی لیست های پخش Blend را دارند عبارتند از BTS، Charli XCX، Kacey Musgraves، Lauv، Megan Thee Stallion، Mimi Webb، Tai Verdes، Xamã و غیره.

ادغام یک لیست پخش اسپاتیفای در یک لیست پخش Blend با یک هنرمند، سلیقه شما و سلیقه هنرمندان را در یک لیست پخش جفت می کند. لیست Blend هر روز با آهنگ های جدید بر اساس عادات گوش دادن همه به روز می شود. هر کاربر کارتی دریافت می کند که امتیاز «تطابق سلیقه» او را هنگام پخش آهنگ نشان می دهد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که مستقیماً در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته شوند – که به اسپاتیفای در این فرآیند کمک می کنند.

مشترکین خانواده اسپاتیفای قبلاً به چیزی شبیه به لیست های پخش Blend دسترسی داشتند. اما اکنون، این ویژگی را می توان تا ده نفر افزایش داد و آن افراد می توانند خارج از طرح خانواده باشند.

لیست‌های پخش شخصی‌شده اسپاتیفای برای بسیاری از مردم یک نقطه فروش بزرگ است – آنها به میکس نوار این نسل تبدیل شده‌اند. اشتراک‌گذاری لیست‌های پخش اسپاتیفای در میان عاشقان جوان حتی منجر به این شد که غول پخش موسیقی مجبور شود راهی برای مسدود کردن افراد در پلتفرم خود معرفی کند.

تمرکز اسپاتیفای بر روی لیست های پخش شخصی خود تلاش دیگری برای متمایز کردن خود از رقبا است. این سرویس همچنان محبوب‌ترین سرویس پخش موسیقی است، اما در حال از دست دادن جایگاه خود به رقبایی مانند اپل، آمازون و یوتیوب است. سهم بازار جهانی اسپاتیفای به میزان 31 درصد و به آرامی در حال کاهش است زیرا YouTube Music و Amazon Music به ویژه در دنیای استریم دستاوردهای چشمگیری داشته اند.

اسپاتیفای Wrapped یکی دیگر از ویژگی های شخصی سازی است که هر ساله توجه زیادی را به این سرویس جلب می کند. سال گذشته این شرکت اسپاتیفای Wrapped Blend را معرفی کرد که به مردم اجازه می‌دهد آمار استریم پایان سال خود را با دوستان خود در رسانه‌های اجتماعی مقایسه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed