چگونه کسی را در اسپاتیفای مسدود کنیم?

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توان شخصی را در اسپاتیفای مسدود کرد؟ این ویژگی سرانجام پس از سال ها درخواست در دسترس است.

ممکن است به اسپاتیفای به‌عنوان یک سرویس اجتماعی فکر نکنید، اما اشتراک‌گذاری لیست پخش و دنبال‌کنندگان آن را تبدیل به یکی از سرویس‌های اجتماعی کرده‌اند. اسپاتیفای در نهایت این قابلیت را اضافه کرد که کاربران را از دسترسی به لیست های پخش شما یا دنبال کردن حساب کاربری خود مسدود می کنید تا ببینید از چه موسیقی لذت می برید. پیش از این، برای خلاص شدن از شر یک فالوور مزاحم باید با خدمات مشتری تماس می گرفتید.

اکنون می توانید کاربران اسپاتیفای را از دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه مسدود کنید.

کاربران اسپاتیفای حداقل از سال 2018 درخواست ویژگی مسدود کردن را داشتند. این شرکت در آن زمان آن را “ایده خوبی” نامید و اجرای آن سه سال طول کشید. در سال 2019، اسپاتیفای ویژگی «این هنرمند را پخش نکن» را اضافه کرد تا به کاربران اجازه دهد هنرمندان خاصی را مسدود کنند – اما هنوز راهی برای مسدود کردن کاربران در اسپاتیفای وجود ندارد.

اسپاتیفای می گوید مسدود کردن کاربران را به عنوان راهی برای ارائه بهترین تجربه در امن ترین محیط ممکن به مردم معرفی می کند. این عملکرد در این هفته در دسترس است و در اینجا نحوه استفاده از آن در صورتی که برخی از دنبال کنندگان لیست پخش فعلی خود را دوست ندارید، آورده شده است.

نحوه بلاک کردن شخصی در اسپاتیفای

1. نام کاربری آنها را جستجو کنید و روی پروفایل آنها کلیک کنید.

2. روی دکمه سه نقطه در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

3. «block» را انتخاب کنید.

تبریک میگوییم، کاربران مسدود شده دیگر نمی‌توانند با شما تعامل داشته باشند، لیست‌های پخش، فعالیت گوش دادن یا آهنگ‌هایی را که دوست داشته‌اید ببینند. این یک ویژگی بسیار ضروری است زیرا ممکن است کسی که قبلاً با او به خوبی تعامل برقرار می‌کردید دیگر هم‌نظر با شما نباشد. این به شما این امکان را می دهد که کاربر را بدون اینکه امیدوار باشید به فعالیت شنیداری شما تعرض نمی کند مسدود کنید.

این به کاربران آرامش خاطر می دهد تا بدون اینکه نگران باشند که چه کسی جاسوسی می کند، به موسیقی و پادکست گوش دهند. این جنبه بسیار ناخوشایند است – اما حداقل اسپاتیفای بالاخره به کاربران گوش می دهد، حتی اگر سال ها دیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed